במהלך המאמרים הקרובים שלי שיועלו כאן במגזין, אני אכיר לכם כמה וכמה דרכים להרוויח כסף באינטרנט. דרכים אלה לעשיית כסף באינטרנט הנם דרכים אשר אנשים רבים בישראל ובעולם השתמשו ומשתמשים בהם גם כיום לייצור לעצמם הכנסות מהבית.

בין אם מדובר בהכנסה חלקית או מלאה, אין כבר עוררין על כך שניתן להרוויח כסף באינטרנט ולעבוד מהבית. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות אתר הווידיאו הגדול בעולם – יוטיוב.
כיצד אתם מכירים את יוטיוב? יצא להם לצפות בסרטונים ביוטיוב? להיכנס לאתר באופן ישיר או להיחשף לסרטונים שלו באתרים אחרים, בפייסבוק או במקום אחר? קליפים לשירים? סרטונים מצחיקים? מדריכים וטיפים?

הווידיאו היום נחשב לאחד הכלים העוצמתיים ביותר להשפעה על הקהל שלך.
אם הקהל שלך רואה אותך – הוא סומך עליך יותר. אם הוא סומך עליך יותר – הדרך להוביל אותו למכירה או לפעולה מסוימת היא קלה יותר.

אחד הדברים שאתם רוצים לעשות כשאתם רוצים לשווק את המוצרים שלכם באינטרנט ולהרוויח כסף מהבית – הוא לעבוד עם יוטיוב. להכין סרטונים שייבנו להם קהל אוהדים תומך ואוהד. קהל כזה ימשיך לצפות בסרטונים שלכם פעם אחר פעם ויהיה קל להניע אותו לפעולה מתוך הסרטון או בתיאור מתחתיו לאתר שלכם, לדף הנחיתה שלכם או לכל דבר אחר.

כיום ניתן בקלות להוסיף פרסומות אדסנס לסרטונים שלך, בהנחה שהתוכן בהם הוא מקורי ואינו מועתק (בכלל לא מומלץ לעלות סרטון המפר זכויות יוצרים) ואם הסרטון שלכם זוכה לכמות צפיות מרשימה, ייתכן מאוד שהוא גם ירוויח כסף מלחיצות על הפרסומות בסרטון שלכם.
זה עובד בצורה כזו – במהלך הסרטון קופצת פרסומת גוגל קטנה בחלק התחתון של הסרטון. אם הצופה בסרטון לוחץ על הפרסומת – אתם מקבלים כסף.

כמובן אתם צריכים תחילה להירשם לגוגל אדסנס (רצוי מאותו מייל שבו נרשמתם ליוטיוב) וכך תוכלו להוסיף בקלות את הפרסומות של גוגל אדסנס מהחשבון שלכם לסרטונים שלכם ביוטיוב.
כמובן שניתן לחפור על התחום הזה גם ספר שלם אך מה שאני פשוט ממליץ לכם זה להתחיל ולנסות.

1. הירשמו לגוגל אדסנס
2. הירשמו ליוטיוב
3. צלמו את עצמכם בסרטונים קצרים מחלקים טיפים בעלי ערך לקהל שלכם
4. תנו לסרטונים כותרת מושכת:
– בדקו אילו כותרות מושכות יש בסרטונים דומים לאלה שאתם מכינים
– חשבו מהם מילות המפתח שאנשים יחפשו ביוטיוב או בגוגל על התחום שאתם רוצים לדבר עליו – ורשמו מילות מפתח אלה בתוך הכותרת.
5. פרסמו את הסרטונים שלכם ברשת
6. בנו קהל אוהדים תומך
7. אפשרו פרסומות אדסנס לסרטונים שלכם

חשבו על זה שישנם אנשים בעלי עשרות ומאות סרטונים (לחלק אפילו אלפי סרטונים) והערוץ שלהם זוכה למאות אלפי או מיליוני צפיות מדי חודש – זה אומר מיליוני אנשים שרואים את הפרסומות שלכם… מספיק ש1% מתוכם ילחץ על הפרסומות ותוכלו להרוויח מכך הכנסה מכובדת מאוד.

אם אתם זקוקים לשאלות, עזרה נוספת, אנא השאירו תגובה מתחת למאמר ואשמח להיות לכם לעזר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *