צבעים יכולים לעזור ולהשפיע עלינו ועל צורת מחשבותינו.

לפעמיים אפילו מבלי שנשים לב לכך, בחירת הצבע  של המותג יכולה בקלות רבה לעזור לך להגיע אל קהל היעד הנדרש לעלות את כמות המכירות או להפחית את כמותה… הכול בהתאם לבחירת הצבע! אחד הדברים החשובים ביותר הוא: הצבע המייצג של המותג.

מחקרים מראים ש:

לדוגמה: אם קהל היעד הוא נשים הצבעים הבהירים יעשו את העבודה –  ולעומת זאת הגברים ברובם אוהבים יותר צבעים חזקים ובולטים.

בחירת הצבע הראוי:

שלבו אותו עם תחום המותג שלכם עם דגש חשוב לכיוון אליו הלקוח מכוון.

לדוגמה: אדום שמסמל כוח, פעולה ואקשן.

אל תעשו שימוש ביותר מ3 צבעים לעיצוב מותג. בהמשך תוכלו לכלול צבעים נוספים שיכללו בתמונות.

זכרו שאתם רוצים ליצור אצל הלקוחות משיכה לתחום העניין שלכם..! נסו להתמקד בזה!

להלן הצבעים ורגשות/נושאים חלקיים שמאפיינים אותם:

אדום כעס – אהבה – כוח – תשומת  לב – תשוקה.

כתום  אומץ – עידוד – התרגשות – אנרגיה.

צהוב התרגשות – אירגון וסדר – פעלתנות – קנאות.

ירוק חיים – צמיחה – כסף

כחול  קור – רכות –  שקט – רוגע – ביטחון.

סגול מלכותיות – יוקרה – אינטימיות – כיף – אצילות .

שחור חשכה – חטא – דרמטיות – כוחניות.

לבן טוהר – ניקיון – כבוד – רוגע – נחת.

ורוד אהבה – טוהר – רומנטיקה – רכות.

 

לסיכומו של דבר: הצבע הנכון למותג שלך בהחלט יכול להשפיע על כמות המכירות, השתמש בנתונים אלו בתבונה.
לדוגמה: מותג בישול, שנאפיין אותו בצבע כתום, ירוק או לבן, או למשל מותג ילדים שהצבע שיתאים לו זה כחול ,לבן, או ורוד, או אפילו מותג צמחיה שחום או ירוק יתאימו לו בהחלט.

הכול יהיה מותאם לסוג המותג ולמה שאתם רוצים לשדר לקהל יעד שלכם.

 

רוצים להתייעץ איתנו? רשמו לנו בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *