הדרך הראשונה שאני התחלתי להרוויח איתם כסף באינטרנט היא גוגל אדסנס. גוגל אדסנס הוא שירות פרסומות של גוגל, המקביל לשירות גוגל אדווארדס. גוגל אדווארדס הוא שירות אשר בעלי אתרים נרשמים אליו, משלמים כסף ומעלים מודעות שלהם כדי שיופיעו באלפי אתרים אחרים ואנשים ייחשפו למודעות שלהם. אם לדוגמה יש לך מוצר למכירה, נניח קורס בווידיאו לאילוף כלבים, ואתה רוצה לשווק אותו – אתה יכול להירשם לגוגל אדווארדס ולהרים קמפיין פרסום ממומן.

גוגל אדסנס הוא השירות המקביל לאדווארדס. כאן נרשמים בעלי האתרים שרוצים להרוויח כסף מתנועת המבקרים באתר שלהם. לאחר ההרשמה ניתנת לכם הגישה לפאנל עבודה של גוגל אדסנס. בפאנל זה תוכלו לבחור את ההגדרות של הפרסומות שיופיעו באתרכם (גודל הפרסומת, צבע וכו'…)

ולאחר שתבחרו את ההגדרות לפרסומת שתרצו שתופיע אצלכם באתר תקבלו קוד. את הקוד הזה אתם שותלים באתר שלכם במקום שבו תרצו שהפרסומת תופיע. כאשר מבקר באתר שלכם לוחץ על אחת הפרסומות המושתלות באתר שלכם אתם מרוויחים כסף. בדרך כלל מדובר בכמה סנטים עד כמה דולרים. תלוי באיכות האתר שלכם, בהקשר של המודעה לתוכן באתר שלכם, בגובה התשלום שהמפרסם שילם לגוגל ולפרמטרים נוספים אחרים.

שימו לב לכמה דברים חשובים:

אני עובד בימים אלה גם על ספר משלי שבו יהיה פרק שלם על איך להרוויח כסף מגוגל אדסנס, צפו לעדכונים בהמשך 🙂

אם אתם זקוקים לעזרה, אתם יותר ממוזמנים להשאיר לי תגובה כאן למטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *