כל הדרכים מובילות אל יוטיוב, צינור המידע והסרטונים הגדול והמוביל ברשת ואחד הכלים היעילים להרוויח כסף באינטרנט. ללא ניסיון או דרישות מקדימות, תוכל גם אתה להצטרף אל מי שכבר מרוויח בגדול, וולהתחיל גם אתה להרוויח כסף מיוטיוב. במאמר זה מסביר צוות המומחים של "מרקטינג פוסט", המגזין הישראלי לשיווק ולעשיית כסף באינטרנט, כיצד תוכל ללמוד איך מרוויחים כסף מיוטיוב, מהו סרטון ויראלי ביוטיוב, וגם מביא לפניך דוגמה לסיפור הצלחה מסחרר שצבר הון ליוצריו.

מהו סרטון ויראלי?

סרטון ויראלי הוא סרטון קצר ומדליק שמושך תשומת לב רבה מצד הגולשים, והממשק שבו הוא מופיע מכיל אפשרות לשיתוף במדיה על סוגיה השונים. ברגע שגולש נתקל בסרטון שהוא אוהב, בדרך כלל הוא ישתף אותו עם חבריו על הקיר שלו בפייסבוק, בבלוג או באתר שלו, אם יש כאלה בבעלותו. סרטונים רבים זוכים להפוך לסרטונים ויראליים על ידי שיתוף מסיבי של הצופים בהם. כשאתה נתקל בסרטון שחבר שלך שיתף, ישנה סבירות גבוהה ביותר שגם אתה תאהב את הסרטון. ואם גם אתה אוהב, לבטח גם אתה תשתף.

כיצד ניתן להרוויח כסף מיוטיוב

סרטונים ויראליים זוכים להתפשטות גבוהה ומהירה כמו וירוס, ומכאן שמם, והם מביאים פרנסה יפה ליוצריהם. אם הצלחת ליצור סרטון ויראלי, הסיכויים שלך להרוויח כסף מיוטיוב הם גדולים מאוד. ברגע שאתר יוטיוב, מזהה את הסרטון שלך כוויראלי, לאור השיתופים והצפיות הרבות להם הוא זכה, תוכל להגיש בקשה להצטרף לתוכנית השותפים של יוטיוב ולהתחיל להרוויח כסף באינטרנט. הרווח הכספי משוער בקנה מידה של דולר אחד לכל אלף צפיות, ובתנאי של הצבת פרסומות בסרטון שלך. ככל שיותר מנויים ירשמו לערוץ היוטיוב שלך, וככל שיותר גולשים יצפו בסרטונים שלך, כך יגדל הרווח הישיר שלך. ישנם אנשים המתפרנסים בדרך זו ואף מתעשרים מכך.

סיפור הצלחה שמדגים איך מרוויחים כסף מיוטיוב

להרוויח כסף מיוטיוב זה לא חלום אלא מציאות קיימת ושרירה. לפניך דוגמה להצלחה מסחררת:

Gangnam Styleשל Psy – הסרטון המוכר והלא מבריק, שזכה לכמות צפיות אסטרונומית שגדלה מרגע לרגע. אם הוא יכול אז גם אתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *