בואו נניח שאני מקדם מתקן שאוורמה מסוים למכירה. אני קונה פרסום ברשת PPV ואני מגדיר שגולש כלשהו רוצה לקנות מתקן של מתחרה או אולי מדבר בצ'ט על מתקן כזה, פתאום יופיע לו האתר שלי שיציע לו לקנות את מתקן השאוורמה שאני מקדם! בצורה הזו אתם מציעים את השירותים או המוצרים שלכם ללקוחות המעוניינים בהם מלכתחילה.

נזכיר שבכדי לעשות כסף, אנו צריכים מודל עסקי ותנועת לקוחות. לא תנועת לקוחות אורגנית אלא תנועה ממומנת, כזו שאנו משלמים עליה. לא מדובר על פרסום בגוגל או בפייסבוק אלא משהו אחר לגמרי.
זה נקרא CPV או PPV.

איך זה עובד?

יש תוכנות מסוימות שאנו מתקינים במחשב, כמו משחקים בחינם, או toolbar – אותו סרגל לדפדפן שמאפשר לנו לשמוע רדיו או לדעת מה מזג האוויר. אותן תוכנות, משחקים וסרגלים ניתנים לנו בחינם, אבל עם קץ'. הן עוקבות אחרינו, ומידי פעם מראות לנו פרסומות. שתי התכונות הללו שלהם – המעקב והיכולת להראות פרסומת, מהוות פוטנציאל עצום למי שמחפש להרוויח כסף באינטרנט. אותן תוכנות נתנו אפשרות לפרסם אצלם ע"פ פרמטרים שונים ויעילים מאוד.

למשל מילות מפתח. כשהגולש נמצא באתרים או אפילו כותב מסמך בוורד או קורא אימייל עם מילות מפתח מסוימות – אז פתאום מופיע חלון עם פרסומת רלוונטית- הפרסומת הזו יכולה להיות שלכם ולהוות ערך רב לקורא- אולי ההצעה שלכם היא בדיוק מה שהוא מחפש?
דוגמא יותר "קרימינלית": כשמישהו גולש באתר מסוים או קונה מוצר מסוים, אפשר להקפיץ חלון שמציע לו מוצר מתחרה.

חשוב לציין שזה חוקי. כאשר המשתמש מתקין את אותו משחק/סרגל/תוכנה הוא לוחץ כמובן על "אני מסכים" לתנאי השימוש. והפרסומת היא חלק מהתנאים.

יש לנו כמה טיפים להציע לכם:

  1. יש אפשרות להציג מיידית את האתר או דף הנחיתה שלנו, כלומר את אותו המקום בו הגולש יכול כבר לקנות מאיתנו. זה עדיף על להציג פרסומת שקוראת לו ללחוץ על לינק לאתר. כך לגולש תהיה אפשרות מיידית לרכישת המוצר, או לפחות לאחר שהוא ראה את המחיר והוא נשמע לו הגיוני, הוא יכנס לאתר ויבחן את המוצרים המוצעים לו. מפני שהדף הותאם לחיפושי הלקוח, שיטת שיווק זה אפקטיבית מאוד- הסיכויים גבוהים לכך שהלקוח צריך/ מחפש לרכוש את המוצר שאתם מציעים לו.
  2. דף המכירה חייב להיות משכנע ויצירתי מאוד- במיוחד כאשר אתם יודעים שיש לכם הרבה מתחרים בשוק וגם באינטרנט. עליכם לבלוט מעל השאר בכדי שהלקוח יחליט לבחור בכם ולא במתחרה שלכם. יש לכם אפשרויות מרובות כל כך ליצירת שוני וביטוי היצירתיות שלכם:  טקסט,  אודיו, וידאו, צבעים שונים ועוד. לעיתים אנו לא יודעים מה לעשות ונאבדים במגוון האפשרויות והשילובים שלהן. במצב כזה כדאי לכם  לפנות לפרילנסר, שיעזור לנו. ואף פעם לא מזיק לעשות ספליט טסט לכמה מודעות.
  3. מקצועיות- רוב האנשים מקבלים את הרושם שלהם מהחברה לפי מידת המקצועיות של דפי הנחיתה- הם מקשרים בין המראה החיצוני והקדשת התשומת לב לפרטים לבין מידת המקצועיות של החברה שמציעה את המוצר. כאשר אתם מציגים דפי נחיתה איכותיים, אתם מקנים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם שקט בידיעה שרוב הסיכויים הם שהחברה שלכם מבוססת, מכבדת את עצמה ומציעה מוצרים איכותיים. חשיבה כזו מצד הלקוחות נותנת לכם מוניטין ושם נהדר בתעשייה.

לסיכום, שיווק המוצרים או השירות שאתם מספקים בצורה של CPV- פרסום בתוכנות העוקבות אחר היסטוריית הגלישה של הגולש, היא צורת שיווק יעילה במיוחד. מה יכול להתאים יותר מכפפה ליד מאשר הצעת מוצר לאדם שהרגע חיפש עליו מידע או הצעות מחיר באינטרנט. כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור שיתוף פעולה עם תוכנות CPV או PPV כאלה, ואתם תהיו בדרככם להשיג לקוחות חדשים. מקווים שהטיפים שהבאנו לכם היום עזרו לכם!

בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *