בעבר היה קשה מאוד להתפרנס מכתיבת ספרים. אנשים רבים רצו להוציא את ספרם לאור אך התקשו למצוא משקיעים שיממנו את הוצאתם לאור. בעידן הדיגיטלי המתקדם שלנו היום, כל אחד, בין אם יש לו ניסיון בכתיבת ספרים ובין אם לאו, יכול להרוויח כסף רב כיום מכתיבת ספרים ומכירתם באינטרנט.

אם יש לכם ידע רב בתחום מסוים, או כישרון בכתיבה, תוכלו לקחת את זה צעד נוסף קדימה ולהרוויח מזה כסף. היום אתם לא צריכים למצוא מוציא לאור, להדפיס את הספר ולרדוף אחרי חנויות ורשתות ספרים גדולות שימכרו את הספר שלכם וישלמו לכם מעט מאוד מכל מכירה…

עקבו אחרי השלבים כדי להתחיל לכתוב ספר דיגיטלי משלכם ולהבין איך למכור ולהרוויח כסף ממכירתו באינטרנט.

שלב 1 – בחירת נושא הספר

אם אתם מומחים בתחום מסוים, יהיה לכם מאוד קל לכתוב עליו. בצורה זו כתיבת הספר שלכם תהיה יותר קלילה, מהירה ומהנה. כך תעבירו ערך אמיתי לקוראים שלכם.

אם אתם טובים בכתיבה ורוצים לכתוב ספרים בנושאים שונים, תוכלו לקרוא וללמוד תחום מסוים, לקרוא בו ספר או שניים, לקרוא כמה מאמרים, לצפות בסרטוני הדרכה – ואז אתם כבר מבינים יותר מהאדם הממוצע בתחום זה. תוכלו לכתוב על מה שלמדתם במילים שלכם ולמכור את זה ולהעביר את הערך שלכם הלאה.

דבר נוסף שאנשים עושים הוא לספר את החוויות שלהם. אני לאו דווקא מדבר על סיפורי חיים ואוטוביוגרפיות, אלא על אנשים שטיילו בעולם למשל והכינו מדריך למטייל באותו מקום. נניח מישהו שטס לג'ונגל באפריקה ושהה שם במשך שבוע. הוא יוכל לספר את החוויות שעברו עליו ואיך לשרוד בסביבה זו, או מה כדאי לכם לראות כשאתם מגיעים לשם לביקור.

שלב 2 – כתיבת הספר

כתיבת הספר היא עבודה מאוד פשוטה. אם יש לכם מחשב נייד, תוכלו לקחת אותו ולכתוב מכל מקום בכל רגע שיש לכם זמן פנוי. אחרים יקציבו לעצמם שעה – שעתיים ביום כדי לכתוב את הספר שלהם וגם זה מצוין. כל מה שאתם צריכים זה לפתוח קובץ WORD ולהתחיל לכתוב.

שלב 3 – שיווק ומכירה שלו (אמזון, דפי נחיתה, שיווק אופליין)

את הספרים הדיגיטליים שלנו נוכל למכור בעזרת האינטרנט, מה שיאפשר לנו לחסוך את כל שיתופי הפעולה, המשא ומתן והתנאים הלא נוחים מול חברות ההפצה או רשתות הספרים הגדולות שישאירו אותנו בדרך כלל עם גרושים במכירה של כל עותק מהספר שלנו. מה גם שאין להם דחף דומה לזה שלנו לשווק ולמכור את הספר שלנו.

תוכלו לשווק את הספר הדיגיטלי שלכם באתרים כמו אמזון, קליקבנק, איביי ואחרים. בנוסף תוכלו להקים דף נחיתה ולשווק אותו במספר דרכים נוספות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *