ישנם יתרונות רבים להקמת חנות אינטרנטית שבה אתם מוכרים או את המוצרים שלכם, השירותים שאתם מספקים או המוצרים שאתם מזמינים מספקים לפי בחירתכם. בחנות הזו אתם קובעים את רשימת המוצרים, מתמכרים אותם וקובעים את צורת הסיפוק שלהם ללקוח.

אז מדוע למעשה כדאי ומשתלם לכם להחזיק חנות אינטרנטית? אספנו למענכם מספר סיבות שיכולות לעזור לכם בהתלבטות האם כדאי לכם להקים חנות מהסוג הזה:

  1. פנייה לקהל רחב- בניגוד לחנות פיזית שבה מספר הלקוחות שיכול לבקר בה קטן משמעותית בגלל גורמים כמו מיקום החנות, הגבלת כמות האנשים שיכולים להיכנס, נגישות החנות ועוד. בחנות אלקטרונית, כל אחד יכול לבקר בדף מנוחות הבית שלו, לעיין במוצרים ולהזמין בקלות.
  2. הלקוחות מגיעים אליכם- כבר דיברנו על כך שאתם פונים לקהל הרחב באמצעות החנות אך מעבר לזאת, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מגיעים אליכם! בניגוד לחנות פיזית שבה הלקוחות יכולים "להיתקל" בחנות שלכם במקרה, לחנות שלכם הם יכולים להגיע בכוונה תכילה על ידי חיפוש בגוגל!
  3. הוצאות מצומצמות- בניגוד לבזבוזים שכרוכים בהקמת חנות פיזית כמו: שכירת מקום, העסקת עובדים, עיצוב החנות והאסתטיקה ועוד, בחנות באינטרנט אתם משלמים על העלאת האתר עצמו, הוצאות תחזוקה, המערכות וכו'. כאשר נשווה את ההוצאות של חנות פיזית מול חנות אלקטרונית אתם תראו כי ההוצאות נמוכות משמעותית בחנות האלקטרונית וחוסכים לעצמכם המון כסף.
  4. בחנות האינטרנטית יש לכם אפשרות להציע ללקוחות שלכם לקבל מיילים ולהודיע להם על מוצרים חדשים, הנחות גדולות ועוד ובכך לשמור על בסיס לקוחות נאמן שירכוש מוצרים מהחנות שלכם בצורה עקבית.
  5. שדרוג- כל עת שבה אתם רוצים להגדיל את כמות המוצרים שאתם מציעים ללקוחות, להתאים את עצמכם לדרישת הלקוח או לשנות את עיצוב החנות אתם יכולים לעשות זאת בקלות ובמהירות- ללא תשלומים גבוהים.
  6. פרסום- הרבה יותר קל לפרסם חנות אינטרנטית מאשר חנות פיזית בגלל שמרגע שפרסמת את חנותכם הלקוח יכול  להיכנס לקישור ישירות, לצפות במוצרים שלכם ולרכוש אותם! אין את הקאדר שבחיפוש מיקום החנות, נסיעות וכו'.

ישנם שיטות פרסום רבות שאתם יכולים לנצל כמו יצירת סרטוני יוטיוב, מודעות בגוגל אדוורדס, פרסומים בדף הפייסבוק של החנות, קידום מפה לאוזן ועוד, בחרו את הנוחות לכם ורוצו איתם.

לסיכום, היתרונות בהקמת חנות אלקטרונית הן חד משמעיות- זוהי אחת הדרכים הרווחיות ביותר לעשות כסף באינטרנט. לאחר הפוש הראשוני שאתם צריכים לתת להקמת חנותכם, אתם יכולים להניף אותה לגבהים חדשים, לבנות לכם מאגר לקוחות קבועים ולשדרג את רשת המוצרים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *