הצפון הינו מקום שקט, מקום שמתאים מאוד למחשבות לנדוד בראש, ללא הפרעה של אף אדם מיותר. כאשר המחשבות שלנו נודדות, אנו לפעמים לוקחים אותן למקומות הלא נכונים, כגון לאזורים של דאגות וכדומה. דאגות נובעות לרוב מחוסר ידע על הצפוי, או מציפייה שלילית. נפתח קורס אימון בצפון, שמטרתו להפיג את המועקה הזאת, ולגרום לאדם לחשוב חיובי, להתפתח אל עבר הכיוונים הנכונים, ולהראות לו את הדרך.

כיצד אימון מצליח להשפיע על אנשים מתחומים ובעלי רקע שונה?

האימון שמבוצע על האנשים, הוא אימון על המחשבה שלהם. כן, גם המחשבה שלנו זקוקה לאימון הנכון, אחרת היא תיחלש, תשפיע עלינו לרעה, ותשלוט עלינו במקום שאנו נשלוט בה.

מדוע המחשבות שולטות עלינו?

מחשבות נוגעות לנו ברגשות, הן מתעסקות בנקודות הרגישות שלנו בחיים, הן פוגעות לנו בביטחון האישי שלנו. חשוב שתבינו, המחשבות נועדו לעזור לנו להתקדם בחיים, ליצור אסטרטגיות, תכניות לחיים, לפתח את עצמנו, אך לפעמים קורה והמחשבות מסיטות אותנו למקום הלא נכון, עצם כך שהאדם מעולם לא אימן אותן.

מה זאת אומרת לאמן מחשבה?

כמו אדם שמרים משקלים כבדים בחדר הכושר, כך גם המחשבות שלנו. אם הן יהיו כבדות מדי עלינו, הן ישפיעו לרעה, ואנחנו לא נסתדר איתם. מחשבות כבדות אלה מחשבות כמו חוסר הצלחה, מחשבות שליליות על ההווה והעתיד. על מנת להבין כיצד מאמנים את המחשבה שלנו, הבא נסתכל על אנשים שהם נמצאים ברמה שונה מאתנו. לדוגמה, אתם מעולם לא הייתם במערכת יחסים עם המין השני, ולכן אתם אינכם יודעים כיצד להיות במקום הזה, ובמידה ואתם לא מוכנים למערכת יחסים, ואתם תכנסו אליה, יכול מאוד להיות שאתם תאבדו אותה מהר, כי היא עול עליכם.

עוד דוגמה טובה

לדוגמה, אתם מרוויחים כרגע 10,000 שקל בחודש. אתם לא יודעים מה זאת אומרת להרוויח 20,000, אתם מעולם לא הייתם במקום הזה, ואתם לא יודעים מה עושים עם הדבר הזה, וזאת הסיבה שהרבה אנשים שזוכים בלוטו, מאבדים את הכסף מהר מאוד.

קורס אימון בצפון הינו הקורס היחיד מסוגו, שמציע לכם את הדבר הטוב ביותר עבורכם, ועבור כולם. הגיעו, והתאמנו על מחשבות נכונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *