היום אני רוצה לדבר איתכם על בטחון אמיתי בעולם חסר ביטחון.
אני מבקש מכם לקרוא את המכתב הזה בסבלנות ומבטיח לכם שזה ישתלם לכם.
המאמר הזה חשוב מאד לגבי הביטחון הכלכלי שלכם.
נתחיל בחדשות הרעות : החדשות הרעות (שבטח חלקכם כבר יודע) הם שכללי המשחק לביטחון כלכלי השתנו לגמרי. אם פעם רוב האנשים היו נכנסים למקום עבודה מסוים והיו בטוחים שהמקום מובטח להם ל 45 שנה הבאות, היום מעט מאד מהאנשים מעבירים את חייהם באותה עבודה.
היום בשביל שבעל חברה יפטר עובדים הוא לא חייב להיות במצב של קשיים כלכליים או פשיטת רגל. גם התייעלות של החברה שלו מצדיקה אותו לפטר עובדים. ולמען האמת יש בזה הרבה הגיון. אותו בעל עסק הקים את העסק שלו בשביל להרוויח.

הנתון הזה שם את חיי השכירים במצב תמידי של  חוסר ודאות וסכנת פיטורים תמידית. ועכשיו לחדשות הטובות : החדשות הטובות הן שהכלכלה החדשה מציעה לנו דרכים רבות ליצור לעצמינו הכנסה נוספת, וליצור תשתיות להכנסות פאסיביות.

אבל איפה מתחיל הבעיה?

הבעיה מתחילה שרוב האנשים שנמצאים בכלכלה החדשה ממשיכים לחשוב כמו בכלכלה הישנה. הם עדיין חושבים שלמצוא עבודה בלבד זה מה שיביא אותם לביטחון כלכלי. והאמת, רוב האנשים בכלל לא אשמים שהם חושבים כך!

מדוע?

בגלל שרוב האנשים קיבלו את דרך המחשבה הזו כ"ירושה מחשבתית" מהסביבה הקרובה אליהם. שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא אומר שלא חשוב לדאוג לכך שיהיה לכם עבודה אך מבחינתי זוהי חוסר אחריות לחשוב שמקום עבודה בלבד מקנה לכם ביטחון כלכלי.

לצערי, יש לי היום חברים שהתפרנסו בכבוד עד גיל 40 והיום הם מוצאים את עצמם חסרי עבודה וחסרי הכנסה. רובם קיבלו ירושה מחשבתית שלמצוא עבודה טובה זה מספיק!

אז מה עושים?

על מנת לצאת לחופש כלכלי רוב האנשים צריכים בתחילת דרכם לשלב את 2 העולמות. גם למצוא עבודה קבועה וגם לייצר להם תשתית להכנסה נוספת שאינה תלויה במקום העבודה.
נכון, זה לא קל לפעמים וצריך להגביל קצת את התענוגות של החיים כמו צפייה בטלוויזיה, בילויים עם חברים ודברים אחרים.
אך יחד עם זאת חשוב להבין שאין הכוונה למחוק את הדברים לגמרי אבל כן הכוונה היא לשים להם מסגרת ולמצוא זמן לפיתוח של תשתית עיסקית מכניסה שתשרת אתכם שנים קדימה.
במאמר הקודם דיברתי על כך שנדל"ן היא אחת מהדרכים לבנות לעצמכם תשתית שכזו.

האתגר אצל רוב האנשים להתחיל השקעות בנדל"ן הוא חוסר בהון אישי להתחיל איתו. אתגר נוסף הוא שכיום מחירם של הנכסים בארץ כבר עכשיו נמצאים במחירים גבוהים מאד ותמיד לצד הרווח המסוים קיימת סכנה של נפילה משמעותית.

הנתונים האלו אכן נכונים לשוק בישראל אבל אם פוזלים קצת לעולם הגדול אפשר למצוא מקומות שאפשר להתגבר על אתגרים אלו
כמנויי VIP למגזין זה מצאתי לנכון לשתף אתכם שקיים ערוץ חדשני להשקיע בנכסים מניבים ( 10 אחוזי תשואה נטו ) בארה"ב במימון מלא מהבנקים.

אני כבר אומר מראש שלא כל אחד יכול לקבל כזה סוג של הזדמנות אבל באופן מפתיע רוב האנשים יכולים.
למי שהנושא נשמע מעניין ורוצה לבדוק האם גם הוא יכול לממש הזדמנות זו שיחזור אלי באימייל ואשתדל לחזור אליו עם תשובה בהקדם. Shpiner@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *