שיווק באינטרנט – הדרך הנכונה למיתוג עסקים

אין זה חדש שהמצב הכלכלי לא מזהיר, זה פוגע בכל העסקים – מקטן ועד גדול. בתקופה שכזאת חייבים לצמצם עלויות, לחסוך כמה שיותר, אבל יש דבר שבו אין לחסוך והוא – שיווק באינטרנט. כדי לשווק באינטרנט בצורה הכי נכונה ניתן לעשות זאת בעזרת מיתוג לעסקים, בעזרת המיתוג אין זה אומר שאתם ממציאים את עצמכם מחדש, אלא משפרים את התדמית, משייפים פה ושם כמה פינות שדרושות תיקון ומעצבים מחדש – מוצרים, שירות, כל מה שאתם עוסקים בו, על מנת לייצג אתכם מחדש.

אם אתם מרגישים לאחרונה שחלה ירידה במספר הלקוחות שלכם וכבר מזמן ירד מספר המכירות שלכם, הגיע הזמן לעשות שיווק באינטרנט ולמתג את העסק שלכם מחדש. מיתוג מחדש דורש הסתכלות מחדש רחבה על אסטרטגיית השיווק של העסק שלכם – תוך עריכה של מספר שינויים בה. לפעמים נשים לב שצרכי השוק פשוט השתנו מאז שאסטרטגיית השיווק שלכם נכתבה ולפעמים נשים לב שהמוצרים או השירות שאתם מעניקים לקהל היעד שלכם משהו בהם כבר לא מושך אותם.

מיתוג חסר מעוף או עייף, שלא מדבר אל קהל היעד שלו ויוצר תדמית מונוטונית וחד גונית, לא יעזור לכם במאומה למכור, אף אם תשקיעו עשרות אלפי שקלים על שיווק באינטרנט.

מיתוג עסקי חדש יהיה לכם אפקטיבי גם כאשר נקרתה בפניכם הזדמנות חדשה כמו פריצת שוק חדש שלא היה באמתחתכם קודם לכן. זו הזדמנות לפרוץ בגדול. ניקח לדוגמא חברה שמשווקת מחברות מיוחדות. חברה זו שיווקה עד היום את המחברות הללו רק לאנשי עסקים. במסגרת מיתוג מחדש החברה יכולה למצוא הזדמנות מחדש. מעתה תוכל החברה להגיע לפלח שוק של בני נוער ואף להוריהם, על מנת לעשות זאת – יצטרכו לשנות את הלוגו, לשנות את העיצוב של המוצר ואף את השם שלו וכדומה.

המיתוג מחדש עשוי להיות גורלי למוצר עצמו, לארגון או לשירות. עליכם לנקוט בכל הדרכים הכשרות, כדי שהמיתוג מחדש הפעם לא ייכשל. כדי שתוכלו לעשות שיווק באינטרנט באמצעות מיתוג עסקים מחדש ולא תיכשלו, אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים כדלקמן:

* עדכנו בצורה מקורית את הלוגו שלכם – במידה ואין באמתחתכם לוגו – זה חמור ביותר. אתם חייבים לוגו. צרו קשר עם גרפיקאי מוכשר ובעל ניסיון ועצבו לכם לוגו שמאפיין את המוצר או השירות שאתם מציעים. אם יש לכם לוגו – אתם לא חייבים ממש להחליף אותו, אלא אם כן אתם לא מרוצים ממנו, אבל חשוב שתרעננו אותו – תחדדו את הצבעים, תעגלו את הקווים, לוגו רענן יעניק למיתוג שלכם צורה ופנים.

* מיתוג מחדש הוא הרבה יותר משינוי חזותי – רבים הם הטועים החושבים כי שיווק באינטרנט על ידי מיתוג מחדש הוא שינוי קוסמטי – על ידי שיפור הלוגו או עיצוב המוצר. המיתוג העסקי צריך לכלול מרכיבים רבים נוספים, כמו: מה המוצר שלכם רוצה להביע, הגדרה מחדש של קהל היעד וכדומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *