הרבה אנשים חושבים שצריך לבחור בין הגשמת הייעוד העצמי להשגת עבודה נחשקת וכסף וטועים! לא סתם הרבה אנשי עסקים מצליחים בעולם אומרים שהכסף לא היה בראש סדר העדיפויות שלהם- אור הזרקורים היה מופנה להגשמת הייעוד שלהם- לעסוק בדבר בו הם מאמינים ולממש את אהבתם למקצוע הזה. והכסף? תמיד מגיע ישר אחרי.

האם אתם מחפשים אחר נוחות ויציבות? מעדיפים להישאר במקום עבודה מסוים שנים רבות מטעמי נוחות? או שמא אתם רוצים למתוח את גבולותיכם, להקים עסקים משלכם, ולעסוק במה שאתם אוהבים יום אחר יום ללא פשרות? אם אתם מהסוג השני המשיכו איתנו וגלו כיצד תוכלו להתקדם בעבודה ולא לוותר על הגשמת הייעוד שלכם!

  1. אל תשובו למקום הנוח שלכם. אם הרצון להתקדם ולפרוץ גבולות חזק ממכם, בשלב מסוים אתם תימאסו ממקום העבודה הישן שלכם ותלכו אחר הלב. לאנשים מסוימים הדבר אומר חופשה של גילוי עצמי בהודו כמה חודשים ולאחרים לעזוב את העבודה, אזור המגורים ולהתחיל במקום חדש לגמרי. אם אתם לא מחפשים שינוי קיצוני כזה אלא רק להתקדם בעבודה הנוכחית שלכם כי אתם מרגישים שאתם יכולים לתרום יותר ולהרוויח יותר- לכו אחר האמונה שלכם ובקשו קידום ו/או העלאה- אולי המנהל שלכם בדיוק מחפש מישהו שייקח שליטה וינהל את הצוות שלו ולא שקל אתכם? לפעמים מעצם החיפוש התשובה תופיעה מולכם.
  2. אל תתנו לחששות להפריע לכם. אל תיצרו לעצמכם תירוצים מדוע אתם לא מוכנים להתקדמות בחייכם-אתם לא מוכנים לאחריות, מפחדים לאבד את מקום העבודה וכו'. אתם יודעים לפי התחושת בטן שלכם למה אתם מסוגלים ואיזה יכולות יש לכם אז ממשו אותם!
  3. הגשימו את עצמכם. ברגע שאתם נעולים על מה שאתם רוצים ויש לכם את הנכונות להשיג את הדברים האלו, שום דבר לא יפריע לכם בדרך- כל מכשול יראה לכם כמו אתגר, דבר שיאדיר את ההישג הקרב! אזרו אומץ ולכו בעקבות הלב שלכם- הדרך תמיד תהיה נכונה.

לסיכום, הקלישאה "אין דבר העומד בפני הרצון" נכונה בהחלט- וכולנו חווינו אותה.אך כאן מדובר על משהו גדול מרצון- הגשמה עצמית. להביא את הבן אדם שאתם יודעים שאתם לחיים ולמימוש מלא. צאו בעקבות החלומות שלכם בין אם זה תפקיד מסוים בעבודה או הקמת עסק-השמיים הם הגבול.

אם אתם זקוקים לעזרה וייעוץ נוסף, השאירו לנו את תגובתכם כאן למטה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *