אם אתם משוגעים על משחקי מחשב ומשחקים בהם ללא הכרה או אפילו סתם נהנים מידי פעם לנסות משחק חדש ואתם מחפשים איך לעשות כסף באינטרנט בקלות ובהשקעה מזערית, יש לנו את הפתרון בשבילכם. אתר פלאוורה מציע לכם לשחק  במשחקי אונליין שונים, להרוויח נקודות ואז להרוויח כסף!

אז איך למעשה האתר עובד? האתר מציע לכם לשחק במשחקי מחשב שונים כמו אופנועים, טריוויה, הוקי שולחן, פיינטבול ועוד. על כל משחק שאתם משחקים אתם עולים בדירוג ומקבלים נקודות ואם הגעתם לרשימת עשרת הראשונים ביותר שהצליחו במשחקים יותר מכולם באותו היום, אתם זוכים בנקודות שצברתם. במקרה ולא נכנסתם לרשימת עשרת הראשונים אתם לא זוכים בנקודות הזכות באותו היום.

כל יום הרשימה מתעדכנת ואין הצטברות נקודות- כל יום הוא הזדמנות לזכות. בנוסף, קיימת האפשרות להזמין חברים לאתר ולאחר הרשמתם אם הם משתמשים פעילים (צברו מעל 100 נקודות), אתם מקבלים על הצטרפותם 50 נקודות. בסוף כל חודש הנקודות שצברתם הופכות לכסף במידה ועברתם את מינימיום הנקודות שיש לצבור בחודש העומד על 50. אם אותו החודש לא הרווחתם את המינימום, על החודש הזה לא תקבלו נקודות (המומרות לאחר מכן לכסף).

אז כמה למעשה שווה כל נקודה שאתם מרוויחים?

כל תחילת חודש, הנהלת האתר סופרת את כל אותם האנשים שעברו את הרף המינימלי של 50 נקודות בחודש, ומחלקת להם בצורה שווה חלק מאחוזי רווח האתר של אותו החודש. בהתאמה לכך, ככל שהאתר ירוויח בצורה גבוהה יותר, יגדלו אחוזיו וכך גם אחוזי הרווחים שלכם.

איך למעשה האתר מרוויח?

האתר מרוויח מהפרסומות שמציב בדפיו- כל קליק על הפרסומות והאתר מרוויח. רווח האתר מתחלק בינו לבין השחקנים בו.

כל יום, במידה ועברתם את רף המינימום של 50 נקודות ביום, אתם מרוויחים סכום כסף מסוים שמשתנה מיום ליום (לפי כמות השחקנים באותו יום). רק לאחר שצברתם 100 שקלים אתם יכולים לבקש 'בקשת תשלום' והכסף יועבר אליכם בחשבון פייפל- דרך קלה להרוויח כסף באינטרנט!

קיימת גם האפשרות לחשבון p-club שבו אתם יכולים לעשות יותר כסף באתר:

איך מצטרפים למועדון? במידה והצלחתם להזמין עשרה חברים פעילים ייפתח לכם החשבון או בתשלום חד פעמי של 19.90 שקלים.

לסיכום, אם אתם ילדים בנשמה ואוהבים לשחק במשחקים מגוונים של מפלצות, אוצרות, פעלולים ועוד להרוויח על כך כסף, אתר פלאוורה הוא בשבילכם. זוהי דרך קלה, כיפית ורווחית לעשות כסף באינטרנט ולהנות תוך כדי. הצטרפו והתחילו להרוויח כסף!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *