הגדלת רווחים על ידי שיווק באינטרנט

כולכם בוודאי רוצים למכור יותר ולהרוויח יותר, זהו מהותו ותכליתו של כל עסק בישראל ובעולם בכלל. איך מגדילים רווחים על ידי שיווק באינטרנט בין אם מדובר באתר מסחרי או באתר תדמיתי? על כך במאמר שלפניכם.

מחקר וכן ניתוח הם אבן הבוחן של האתר שלכם. זה מה שיבדל את האסטרטגיה השיווקית שלכם בינכם לבין המתחרים שלכם. מה הם המוצרים שאתם מוכרים? מה הוא אופי הפעילות שלכם? מה הוא השוק בהם אתם פועלים? מי הם המתחרים שלכם ומה הם החסרונות והיתרונות שלהם? מי הם קהלי היעד שלכם ומה הם צריכים או רוצים? מה הן החולשות והחוזקות שלכם? מה יגרום לגולשים שלכם לשהות זמן מה באתר שלכם ולקנות? שאלות אלו ונוספות נועדו לחקר כלכלי, פסיכולוגי ושיווקי ליצירת בידול, להפיכת בית העסק שלכם לייחודי ומותגי ולהפיכתו לעסק מרוויח.

לאחר שהבנתם במה העסק שלכם ייחודי מן המתחרים, נבחן שיווק באינטרנט את אתר האינטרנט – ממשק משתמש. פיתוח ממשק משתמש ועיצוב גרפי הם כעין תכנון אדריכלי – כיצד יתוכנן המוצר האינטרנטי – אזורי תוכן, תפריטי ניווט, חלון ראווה? מה הם הצבעים של האתר – האם הם מיושנים או טרנדיים ועכשוויים? מה בולט לעיניים בעמוד הבית? התשובות לשאלות אמורות להוות חוויית הנאה לגלישה עבור הלקוחות שלכם באתר. כזו שתגרום ללקוחות שלכם לרצות לחזור אליו.

שיווק באינטרנט צריך להיות בעזרת אתר מזמין ופשוט בעזרת קליק אחד. אתר איטי ומסורבל, תוצאות לא מספקות, דפים לא זמינים – יגרמו לגולשים שלכם לעבור אל המתחרים שלכם וחבל… בנוסף, ניצול כלי השיווק של גוגל , מערכות סטטיסטיקה, קידום האתר, עם נוכחות ברשתות חברתיות  (כגון: פורומים, בלוגים, קפה דה מרקר וטוויטר)  וכן כל כלי שיווקי אשר עומד לרשותכם במדיום האינטרנטי והלא אינטרנטי – הינו חיוני ביותר להצלחת האתר שלכם.

שיווק באינטרנט יושג בעיקרו על ידי תכני האתר והוא יתרום לאסטרטגיה השיווקית של העסק שלכם. שפה ברורה ועניינית, אשר מתחברת לקהל היעד שלכם הינה מחויבת המציאות. כתיבה שיווקית תסייע לאופטימיזציה של האתר שלכם. כתיבה שיווקית היא נופך מאוד חשוב עבור האתר שלכם – אתם יכולים גם לכתוב לבד, במידה וניחנתם בכישרון כתיבה, אבל רצוי שתיתנו לבעלי מקצוע שיעשו זאת עבורכם. ישנן חברות שמכינות מאמרים על פי מילות מפתח שהגדרתם מראש, הם מכינות מאמרים שמטרתם לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש בגוגל והן כותבות על כל תחום למעשה, הן מומחיות בתחום והמחיר שווה לכל כיס, גוגל מרבה לסרוק אתרים כאלה, בהבינה כי אתרים אלו הם איכותיים.

שיווק באינטרנט צריך להיות תכנון ופיתוח וניהול נכון של השכבות השונות שבונות אתר אינטרנט המאפשרים להקים אתר חדשני, מהיר ומזמין, שיגרום ללקוחות שלכם להמתין בו זמן רב מהממוצע ולקנות בו גם. תהליך זה מאפשר מתן מענה מתמיד לעולם האינטרנט, תוך מטרה לשמר את הלקוחות שלכם, להגדיל את קהלי הלקוחות שלכם וכך אף תרוויחו יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *