דף הבית שיווק באינטרנט מה זה פרסום ב Google AdWords?

מה זה פרסום ב Google AdWords?

מה זה פרסום ב Google AdWords?

גוגל אדוורדס הוא כלי של Google שנוצר לפני כ 12 שנה בשנת 2000 (דרך אגב גוגל קיימת בשמה הנוכחי משנת 1998) ואדוורדס מהווה 97% מההכנסה של גוגל! הכלי הזה של גוגל עובד בצורה הנוחה למשתמש כאשר כל הכוח נמצא בידיים שלו- הוא קובע מתי להתחיל/ להפסיק את התשלום, מה גובה התשלום ובאילו תנאים הוא מוכן לפרסם את המודעה. אם אתם רוצים ללמוד יותר על כלי השיווק הנהדר הזה, המשיכו איתנו!

הכלי השיווקי הזה עובד בצורה הבאה:

1. מפרסם מכניס מודעה שיווקית למערכת.

2. המפרסם בוחר את מילת המפתח שבה הוא רוצה שהמודעות שלו יופיעו (רלוונטית לתחום עיסוקו).

3. מוסיף כתובת אתר אינטרנט שאליו תקושר המודעה.

4. מפרסם המודעה בוחר את גובה התשלום למודעה.

 

ברגע שהכול מאושר (עניין של דקות) כל גולש אשר יחפש את ביטוי המפתח שהכנסנו ימצא את המודעה שלנו ב 11 התוצאות הממומנות.

אבל רגע, כמה זה עולה? 

על מנת שנופיע במנוע החיפוש של גוגל בתוצאות הממומנות, רק גוגל יודע כמה אנו צריכים לשלם. (אנחנו קובעים רק מה המקסימום שאנחנו מוכנים לשלם לקליק). קיים אלגוריתם משוכלל מאוד אשר משכלל מספר פרמטרים.

פרמטרים אלו כוללים:

1. שיעור הקלקה על מודעות.

2. רלוונטיות המודעה

3. איכות דף הנחיתה

לכל אחד מפרמטרים אלו יש נוסחה מסובכת וארוכה שאף אחד לא יודע חוץ מצוות גוגל. שלושת הפרמטרים הללו הם אלו שיכולים להוביל אתכם לציון איכות שבשקלול שלו עם מחיר ההצעה שהגשנו לגוגל נדע כמה נשלם.

שימו לב לנתונים הבאים:

ציון איכות = דירוג המודעה.

ציון האיכות של המודעה מורכב מ 60% אחוז הקלקה, 30% רלוונטיות, 10% דף הנחיתה.

כך שככל שתפרו את הגורמים הללו, גוגל ידרג את המודעה שלכם יותר גבוה בתוצאות המודעות וכך הסיכוי שלכם לקבל יותר לקוחות ולהגדיל את ההכנסה, עולה. אם המודעה שלנו תהיה רלוונטית בכל הפרמטרים, זאת אומרת שיעור הקלקה מצוין, לפי נתוני גוגל שלא ידועים לציבור הרחב (60% מציון האיכות),  (30% מציון האיכות), דף נחיתה על פי החוקים והכללים של גוגל (10% מציון האיכות), אז יכול להיות מצב שבו נהיה במקום 2 בסדר המודעות ונשלם הרבה פחות ממפרסם שנמצא במקום 1. הגיוני? ככה עובד גוגל אדוורדס! (מה שקובע הוא בעיקר רלוונטיות, שמשפיע על שיעור ההקלקה).

אלו הן הנוסחאות שגוגל מפרסם ונותן לנו אותם כמידע אך בפועל ישנם עוד המון גורמים המשפיעים על העלות שלנו לקליק שאותם אנו צריכים לבדוק ולבחון מקמפיין לקמפיין שאנו מממנים (המודעות שלנו) כאשר המטרה העיקרית שלנו היא לשאוף לציון איכות 10 ולמחיר קליק הנמוך ביותר. לדוגמא, איך אני משלם 3 ₪ בעמוד הראשון והמתחרה שלי ישלם 7 ₪ לקליק בעמוד הראשון!

אחד הדברים שיכולים לקרות שבתחום ספציפי אחד יהיו מפרסמים שישלמו 12 ₪ לקליק, 7 ₪ לקליק ואפילו 3 ₪ לקליק על אותה מילת המפתח! מטורף! ופה טמון הסוד הגדול- מי שיש לו יותר ידע ומכיר את הסוד של איך לפרסם נכון יכול לחסוך עשרות ומאות אחוזים בתקציב הפרסום הקיים שלו כיום. אני בטוח שכולכם רוצים לדעת איך עושים זאת…

כל זאת ועוד בפוסטים הבאים שלי במגזין!

הגב

כתובת המייל שלך לא תפורסם.