כתיבת תוכן בצורת מאמרים היא כלי שיווק נהדר לכל עסק אפשרי. הוא מאפשר קידום של עסקי בכל תחום אפשרי למטרות רבות מגוונות, בין אם זה בכדי ליצור עניין באתר שלכם, לנהל בו בלוג על התחומים שבהם את עוסקים, לקדם אתרים בעזרת מילות תוכן וכו'. במאמר זה אנחנו נסקור את שלושת העקרונות החשובים ביותר בכדי שתתחילו להרוויח מהאתר שלכם!

זה כשנה אני עובדת כעורכת תוכן. אני עוסקת בכתיבת תוכן למטרות קידום אתרים seo, בכתיבת מאמרי איכות וגם בכתיבה של דפים לאתרים.

לפי דעתי תחום עריכת התוכן באינטרנט כולל 3 עקרונות ברזל שלא כדאי להתפשר עליהם:

  1. איכות– עריכת התוכן, הכתיבה והתוצר הסופי צריכים להיות מושלמים! אסור להתפשר על איכות! בשביל להצליח צריך להבטיח שמה שאנחנו כותבים הוא ברמה גבוהה, ללא שגיאות וללא עיגולי פינות. כתיבה איכותית תקנה לכם מוניטין גבוה בתחום הזה, דלת שיכולה לפתוח בפניכם עבודה עם חברות גדולות וגבייה מחירים גבוהים יותר על האיכות המובטחת שאתם מספקים.
  2. תחרות–  התחרות בתחום האינטרנט היא רבה. בשביל להצליח אנחנו צריכים להתבלט ולהיות צעד אחד לפני המתחרים שלנו. במקום לומר שהדשא של השכן ירוק יותר אנחנו צריכים לגרום לדשא שלנו להיות מושא הקנאה של המתחרים. בתחרות כמו בתחרות רק החזק שורד!
  3. נוחות– היתרון הגדול ביותר בעריכת תוכן הוא שאנחנו עובדים בקצב שנוח לנו, מתי שנוח לנו ואיך שנוח לנו! אך אל לנו לנוח על זרי הדפנה, אנחנו צריכים לעבוד בנוחות אך ללא עצלות! לנצל את החופש שיש בידינו ולתכנן את הזמן שלנו בצורה האפקטיבית ביותר!

הקפדה על 3 עקרונות אלו תבטיח שנרוויח!

כאשר אני עובדת בכתיבת תוכן רוב העבודה היא מול לקוחות. חשוב לדעת שהלקוח הוא זה שקובע. אנחנו יכולים לכתוב מאמר יפהפה אבל בסופו של דבר אם הלקוח לא מרוצה והמאמר לא מביא לו תנועה לאתר אז כל העבודה הקשה שלנו ירדה לטמיון והיא למעשה לא שווה כלום.

תחום ה-seo הוא תחום שנמצא בצמיחה מתמדת בגלל הצמיחה המטאורית של Google ומנועי החיפוש. כתיבת תוכן למטרות seo שונה מכתיבת תוכן רגילה בכך שהיא נועדה לקדם את האתר לראש תוצאות החיפוש ב-Google. בשביל שהאתר שאנחנו כותבים בשבילו יהיה במקום הראשון אנחנו צריכים לעשות שימוש במילות מפתח. מילות המפתח יחזרו על עצמן מספר פעמים במהלך המאמר וכך הם יבטיחו את מיקמו של האתר בראש תוצאות החיפוש.

אני מאמינה שעל איכות לא מתפשרים. אי אפשר לעשות חצי עבודה. מאמר שמילות המפתח מופיעות בו ומתוזמנות בצורה מופתית אך שהתוכן שלו דליל ולא מעניין יהיה בסופו של דבר מאמר גרוע. כדאי לנו תמיד להשקיע עוד מאמץ בשביל שהמאמר יהיה מעניין יותר לקורא ויעורר את הסקרנות שלו ולא רק יהווה כלי שיווק לא יעיל.

לסיכום, סקרנות היא כוח מניע והיא מה שגורם לנו בסופו של דבר לקנות. בעוד שלגרפיקאי יש צבעים ולצלם תמונות, לנו יש את כוחן של המילים בשביל לעורר את הגולש לפעולה! בכתיבה שלנו, אם היא מתבצעת בצורה איכותית והרמונית אנחנו יכולים  להשכיל את הקוראים,  לשווק את העסק/ השירות וגם להעלות את הערך והמוניטין של האתר והמשווק.

במאמרים הבאים שלי, אני אשתף אתכם בניסיון שלי. אני אחלוק אתכם חוויות של כותבת תוכן ואני גם אשתדל לתת לכם טיפים ולעורר את סקרנותכם.

אז להתראות עד הפעם הבאה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *