אם אתם קוראים את זה, כנראה שראיתם את התמונה שלי ונראיתי רציני, אחד כזה שיש לו משהו מעניין להגיד. לא בטוח שזה נכון, אבל אם אתם כבר איתי, למה שלא תישארו לעוד כמה שורות? :-)
ממש כמוכם, גם החלום שלי היה להיות יזם, להקים את העסק שלי ולהיות הבוס של עצמי. יכול להיות שזה קשור בעובדה שאף מקום עבודה שמכבד את עצמו לא יקבל אותי, או סתם כי אני נהנה לקום ב12 בצהריים, אין לי מושג.

הייתי להוט להתחיל, אבל לא היה לי הון התחלתי ולא ידעתי אפילו מה זה תוכנית עסקי, ואז ראיתי את המחשב בחדר שלי, אותו מחשב שכל מה שהייתי עושה איתו קודם זה לשחק משחקים, והבנתי משהו. יש בו אינטרנט – ואינטרנט זה כוח. לא היה לי ידע קודם או רקע טכני: אני לא יודע לעצב או לתכנת, ובהתחלה הייתי צריך לבקש מחבר שיפתח לי חשבון בג'ימייל כי לא ידעתי איך.

זה היה כשהשתחררתי מהצבא. Fast Forward להיום, שנה ושלושה חודשים אחרי זה:

כשניסים אוחנה סיפר לי על היוזמה שלו, לאגד כמה חבר'ה מהארץ שיש להם דברים מעניינים לספר על שיווק באינטרנט,  זה נשמע לי כמו משהו שמגניב להיות חלק ממנו. אז הנה אני כאן איתכם! אני הולך לתת לכם טיפים, טריקים וכלים שקשורים בשיווק משכנע באינטרנט, ובייחוד על: שיווק באימייל, קופירייטינג ובניית רשימת תפוצה. אם אתם מעוניינים במה שיש לני להציע, נתראה בפוסטים הבאים. אני אהיה שם, ואתם?…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *