לעשות כסף באינטרנט היא דרך נהדרת או להוסיף הכנסה צדדית להכנסה המרכזית הקיימת אצלכם או שהיא יכולה להיות ההכנסה המלאה שלכם- זאת אפשר לעשות במגוון דרכים: שיווק מוצרים באינטרנט, בניית אתר ועבודה בתור פרילנסרים של כתיבת תוכן, עיצוב, תכנות וכו' והיא גם יכולה להיות חלק מרכזי בשיתוף הציבור בחייכם- כמו להרוויח כסף מיוטיוב או בלוגים. אם הנושא מעניין אתכם, המשיכו איתי!

שלום לכולם, שמח לפתוח איתכם את הטור ה-4 שלי. בטור האחרון נתתי לכם כמה טיפים על בניית דף נחיתה מוכר, דברים שכאמור דיברתי עליהם ממש בקצרה וכמובן שעוד אחפור עליהם רבות בהמשך בהרחבה. בטור שלי למי שעוד לא הבין, אכתוב על נושא עשיית כסף באינטרנט. אני אציג עבורכם דרכים ושיטות להרוויח כסף דרך האינטרנט, טיפים וטריקים מניסיוני האישי בתחום וידע שצברתי במרוצת השנים מהרבה ניסוי וטעייה. אם תמשיכו לעקוב אחר הטור שלי בכל גיליון חדש, תוכלו לחסוך לעצמכם אלפי שקלים שאני הפסדתי. פשוט תספגו את הידע ותתאימו אותו לסיטואציות שלכם.

מזל שהגיליון ה-4 התעכב עם יציאתו לאור, כי אני יכול לספר לכם שלפני כמה ימים חבר זרק לי הערה שקצת הציקה לי – "אתה שנים עובד עם האינטרנט ועדיין לא הצלחת להתקדם עם זה לרמות הגבוהות… למה אתה בכלל ממשיך עם זה?"

ובכן, אני בטוח שגם אתם מעוניינים לדעת מה התשובה והיא מורכבת מ2 סיבות שבזכותן אני עדיין כאן, חי את עולם השיווק והכסף באינטרנט ועוד ימשיך.

1. זה שלא נהייתי עדיין מיליונר מהאינטרנט – לא אומר שלא הרווחתי כסף ולא מעט! התחלתי לעסוק בתחום האינטרנט כ2-3 שנים לפני תחילת שירותי הצבאי ובעזרת הכסף שהרווחתי הצלחתי לעזור להורים לשלם שכר דירה, לאחר מכן בעזרת הכסף שהרווחתי מהאינטרנט הצלחתי לשרוד את שירותי הצבאי בנוסף לעבודה הרגילה שהייתה לי וכמובן להשאיר את תמיכתי במשפחה. לולא הכסף שהרווחתי במרוצת השנים לא הייתי יכול להרשות לעצמי להפסיד כסף על ניסוי וטעייה, ללמוד מקורסים וספרים שרכשתי ולבטח גם לא היה לי אינטרנט היום כדי לכתוב עבורכם.
2. הסיבה השנייה שלא הפסקתי היא מכיוון שאני פייטר! אני לוחם מטבעי בהישרדות של החיים ויש לי כל כך הרבה סיבות לא לוותר שאני פשוט לא אהיה חלק מהקבוצה הזאת!

אם כן, סיפרתי לכם את ההקדמה הזו כדי להפיח בכם רוח חיים, תקווה שגם אתם יכולים כמוני ליצור כסף דרך האינטרנט, ואם אתם כבר עושים את זה, בין אם אתם יזמים עצמאים, פרילנסרים, בעלי אתרים שמטרתם להרוויח מפרסומות PPC או בעלי עסקים מתקדמים המחפשים לקדם את עצמם דרך האינטרנט. המגזין כולו וגם הטור שלי יכול לעזור לכל קבוצות האנשים האלה שאתם לבטח חלק מאחת הקבוצות הללו להתקדם, להרוויח את הכסף שלכם ביושר, לבנות לעצמכם מוניטין ולהגדיל את ההכנסות שלכם.

כתיבת תוכן לאתרים

היום אציג בפניכם דרך מצוינת להרוויח כסף דרך האינטרנט מבלי להוציא שקל מהכיס!
הדרך הזו עזרה לי מאוד בחודשים הראשונים שלי בתחום ובתקופה מסוימת בצבא שהייתי צריך כסף בדחיפות והיא "כתיבת תוכן לאתרים".
כמה זה נשמע פשוט? ובכן – ככה זה פשוט! אלפי בעלי אתרים מחפשים לשכור פרילנסר שיכתוב עבורם תוכן לאתר ומשלמים יפה מאוד עבור כל מאמר. מאמר ממוצע עומד על כ300-500 מילים. בעל אתר שישכור אתכם לכתוב עבורו מאמרים גם ישאיר אחריו הוראות עבודה כדוגמת אורך המאמר המבוקש, מילות המפתח שירצה שיופיעו במאמר, המינון והמיון שלהם בתוך המאמר ועוד…

שיטה זו היא מצוינת עבורכם אם יש לכם כישרון כתיבה טוב וראש פתוח.
פרסמו את עצמכם ברחבי האינטרנט ככותבי מאמרים, הציגו את הדרישות שלכם למאמר (מחיר) ובמידה והמחיר אטרקטיבי יזמינו מכם מאמרים – במידה והכתיבה שלכם תהיה איכותית יזמינו מכם עוד ועוד כל הזמן… והדבר הכי טוב הוא שאתם לא מוציאים שקל מהכיס! כותבים טובים יכולים בקלות להרוויח 25-30 ₪ למאמר שלוקח 20-30 דקות לכתוב! לכן, אם אתם רוצים תוספת יפה למשכורת תוכלו לעבוד שעתיים בכל ערב, לכתוב מאמרים ולהרוויח תוספת יפה למשכורת שאני בטוח שתעזור לכם בסוף החודש…

לסיכום, עשיית כסף באינטרנט בצורה של כתיבת מאמרים יכולה להועיל לכם מהמון סיבות שונות: הכנסה נוספת, התבטאות במאמרים מסוגים שונים, כתיבה על תחומי שמעניינים אתכם ועוד יתרונות רבים וטובים. קיימות דרכים נוספת ורבות לעשות כסף באינטרנט ואם אתם רוצים ללמוד עליהן, חכו לטור הבא :)
אולי רובכם הכרתם את הדרך הזו אז לאורך הטורים תגלו דרכים נוספות להרוויח בצורה פשוטה ויעילה. אז נתראה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *