אם אתם אוהבים כתיבת מאמרים ותכנים, ואוהבים לקבל על זה כסף האתר מנטליקה הוא בשבילכם!

באתר תוכל להעלות תכנים בנושאים שונים שמעניינים אתכם, לצדם תוכלו לבחור אזורים לשטחי פרסום ועל כל משתמש שמקליק על הפרסומות האלו אתם מרוויחים! ככל שהפרסומים שלכם יותר פופולאריים כך הסיכוי לכך שהם יקליקו על הפרסומות יגדל והסיכוי שאתם תרוויחו כסף יגדל בהתאם!

באתר ניתן לכתוב מאמרים בכל נושא אפשרי בין אם זה מוזיקה, ספורט, רוחניות ועוד, לשתף את העולם במחשבות, אמונות והדעות שלכם, לקבל תגובות מהאנשים הקוראים את התוכן שלכם וגם לקבל הכנסה קטנה/ גדולה בהתאם להצלחה שלכם.

כיצד אתם יכולים לצבור פופולאריות ולהרוויח יותר כסף במנטליקה?

  1. כתבו תוכן מעמיק מעניין על הנושאים שמעניינים אתכם- כידוע לכם, הרבה אנשים עוסקים בניהול בלוגים וכתיבות מאמרים- אתם צריכים שהמאמרים שלכם יהיו שונים ויאמרו מזווית נקודה חדשה, רעננה ובעלת תובנות חדשים. נסו להיות חדים בניסוחים שלכם- אל תלכו סחור סחור ותשעממו את הקוראים.
  2. תיצרו הרגשה של חיבור- צרו שפה משותפת עם הקורא, דברו איתו בגובה העיניים כאילו אתם מדברים עם חבר קרוב. אתם לא כותבים על חומר בהיסטוריה אלא על נושאי בנקודת המבט שלכם לכם תישמרו על ניסוח מאמר קליל וחברי. כמו כן הרבו להשתמש בגוף ראשון ושני (אני, אנחנו, את, אתה וכו').
  3. השתמשו בהומור- אין דבר התורם יותר להרגשה טובה ויצירת כיף מאשר הומור. השתמשו בבדיחות הקשורות לנושא, סיפורים מצחיקים שאתם מכירים, ושעשעו את הקוראים שלכם. אף אחד לא אמר שמאמר לא יכול להיות בידור בפני עצמו. בנוסף, כאשר אנשים קוראים מידע וצוחקים טוב יותר, מתקבל להם רושם טוב עליכם שיכול לעזור לכם להפוך אותם לקוראים קבועים.
  4. תחדשו- נסו תמיד לדחוק בעצמכם לדעת את המידע ראשונים- אם ראיתם סרט חדש שיצא שכולם מצפים לראות, מהרו וכתבו עליו ביקורת- היו הראשונים שכולם יכנסו לקרוא את הדעה שלכם ותסיגו פופולאריות מהר יותר!
  5. בחרו בתמונת נושא מעניינת- "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו". המשפט הזה אולי נכון לגבי אנשים, אך כאשר מדובר בתמונה מקדימה למאמר, ספר או כל דבר בעל תוכן- התמונה שווה אלף מילים. בחרו בתמונת נושא מעניינת, מרעננת ומרעישה שתגרום לאנשים למהר ולהקליק עליה ולהתחיל לקרוא את התכנים שלכם. אם יש לכם את היכולת, תצלמו ותעצבו את התמונה בעצמכם בכדי שתתאים בדיוק לנושא שאתם מדברים עליו ותהיה מקורית ומפתיעה.

לסיכום, אם אתם אנשים העולם הגדול ויש לכם הרבה על מה לכתוב, כדאי שתתחילו להרוויח מזה כסף. היכנסו לאתר, כתבו תוכן איכותי לפני הטיפים שהבאנו לכם למעלה, תהפכו להיות הלהיט של האתר וגם תרוויחו מזאת כסף על חלקות הפרסום שתכניסו בו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *