בטור זה אשתף אחת מ33 הטעויות שמשווקי אימייל עושים:
בשנים האחרונות היו הרבה דיבורים על זה ש"אימייל מת", ושהוא יוחלף לגמרי על ידי המדיה החברתית. בשנת 2011 האימייל הוכיח שהוא חי ונושם, ושהוא כאן כדי להישאר.
על פי מחקר של MarketingSherpa, כ- 67% מהארגונים מתכננים להגדיל את תקציב השיווק באימייל שלהם לשנת 2012 . חוץ מזה, כדי להירשם לאתרי מדיה חברתית צריך חשבון אימייל, וגם ההתראות והעדכונים מאתרי המדיה החברתית מגיעים אלינו לאימייל.

המסקנה היא שבמקום לנהל מאבק מיותר מה עדיף, "אימייל או מדיה חברתית?",  הכי חכם לשלב בין השניים.
אפשר להשתמש באתרי המדיה החברתית כדי להביא תנועה לדף נחיתה, לבלוג או לאתר שלנו כדי שימלאו טופס הצטרפות לרשימה שלנו. ואפשר גם לשלוח מייל לרשימה כדי שילכו לדף האוהדים בפייסבוק ויעשו לייק. יש אפילו ארגונים שבתוך האימייל שלהם שמים כפתורי שיתוף, כדי לאפשר לקוראים לחלוק את האימייל עם חברים שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *