בניית אתר לעסק היא מהלך קריטי בניהול ותפעול העסק שלכם בעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו כיום. מיליוני ישראלים הגולשים באינטרנט מדי יום כמהים למידע, מבצעים, מוצרים, שירותים ועוד. הם מוצאים את מה שהם מחפשים על ידי חיפוש פשוט בגוגל וכניסה לתוצאות הראשונות, על ידי ביקור ברשתות החברתיות וצפייה באינספור שיתופים של חבריהם והם רואים את זה דרך פרסומת כזו או אחרת ברשת. על מנת להגיע אל אותם אנשים אתם צריכים אתר אינטרנט, לתפעל אותו ולפרסם אותו. בניית אתר מונגש לקידום בגוגל תעזור לכם לחסוך כסף וזמן בשלב שאחרי בניית האתר כאשר תבינו שגם תצטרכו לקדם אותו בגוגל.

מדוע אנחנו צריכים אתר אינטרנט בכלל?

מפעם לפעם אנו נתקלים בבעלי עסקים פיזיים שאומרים לנו שהם מצליחים גם מבלי שיהיה להם אתר אינטרנט או מבלי להשקיע בפרסום באינטרנט. ובכן עד לפני 2 עשורים כל העסקים שהיו נחשבים מצליחים בארץ היו מצליחים בלי אינטרנט כי הענף עדיין לא היה מפותח מספיק אז, חלק מהם שרדו ובזכות מיקום מצוין, וותק וקהל לקוחות וותיק שמפרגן מפה לאוזן – המקום נשאר מצליח. מעטים העסקים האלה כיום ולרוב יהיה מדובר רק במתחמי אוכל. עסק חדש שקם היום, גם אם הוא במיקום טוב (כמו בתוך קניון למשל) אם הוא אינו רשת גדול בפריסה ארצית או מקבל פרסום מאסיבי באזור שבו הוא פועל, כנראה גם לא יצליח. אם הוא עסק מקומי שרוצה להתפתח הוא יכול לעשות זאת באמצעות האינטרנט בהרבה פחות עלויות מאשר בפתיחת סניפים נוספים בכל רחבי הארץ. כדי להגיע לאותם קהלים צריך קודם כל אתר אינטרנט.

מה הכוונה בבניית האתר לקידום בגוגל?

קודם כל נציין שאנו בעד שאנשי מקצוע יעשו את העבודה שהם מתמחים בהם. כלומר שאם אתם שפים שסיימו לימודי קולינריה לדוגמה ופתחתם מסעדה אז תנו לחברת בניית אתרים מקצועית לבנות את האתר שלכם ולהכווין אתכם בתהליך. במידה ותשלימו קורס בניית אתרים תוכלו לבנות את האתר שלכם בעצמכם ולחסוך את עלויות בונה האתרים אולם אין תחליף לניסיון אז קחו זאת בחשבון.
אז מה הכוונה בבניית אתר המוכן לקידום בגוגל? ובכן ישנם אתרים המיועדים להיות כרטיסי ביקור דיגיטליים, אתרי קטלוג וישנם אתרים שמטרתם היא לשווק ולפרסם את העסק. האחרונים שציינו הנם אתרים שצריך להכין אותם לגוגל כבר משלבי בניית האתר. לא שאי אפשר יהיה לקדם אותם בהמשך אולם תוכלו לחסוך זמן רב וכסף בהכנת האתר מראש. חברת בניית האתרים לא תוכל לדאוג מראש לכל הצרכים שלכם ושל האתר שלכם לקידום בגוגל כיוון שזוהי כבר עבודה לחברת הקידום אולם ישנם כמה פעולות שכדאי לאפיין מראש עם חברת בניית האתרים על מנת להכין את השטח.

פרמטרים חשובים בהנגשת האתר לקידום בגוגל עם בניית האתר:

• מפת אתר – בקשו מחברת בניית האתרים לדאוג לכם למפת אתר מסודרת. מפה זו מסייעת לגוגל להבין טוב יותר את הנושאים באתר, את היררכיית התוכן בו ועוד.
• תפריטי ניווט מסודרים – בהתאם לתוכנית בניית התוכן לאתר שלכם תצטרכו תפריטי ניווט נוחים באתר שבהם יהיו קטגוריות, תתי קטגוריות, קישורים, עמודים פנימיים ועוד.
• מהירות גלישה – השתדלו להתחבר לשרת חזק שיספק לכם אפשרות טעינה מהירה של עמודי האתר שלכם. לא רק שזה יסייע לקידום האתר בגוגל אלא גם לשביעות רצונם של הגולשים שלכם.
• תעודת SSL – הפכו את האתר ל HTTPS שהוא כביכול אתר מאובטח יותר לגלישה. גוגל שמים על כך חשיבות רבה גם בדפדפן שלהם וגם במנוע החיפוש.
• פתיחת בלוג – במהלך עבודת הקידום תצטרכו להעלות תכנים לאתר שלכם באופן שוטף ועל כן כדאי להכין מראש בלוג שירכז את המאמרים הללו.
• תוכן ראשוני – השתדלו לדאוג לתוכן ראשוני באתר שלכם כדי שהוא לא ישב ריק עד שתתחילו לדאוג להזנת תוכן באופן שוטף. מרבית חברות בניית האתרים מקושרות כבר לכותבי תוכן ויוכלו לדאוג לכם לתוכן כמוצר משלים לשירות בניית האתר.

אם כן, כאשר אתם בונים אתר חדש כדאי להנגיש אותו מראש לקידום אתרים בגוגל. במידה ואתם עושים זאת עם חברת בניית אתרים בקשו לאפיין זאת מראש כדי למנוע אי נעימות בשלבי בניית האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *