בטור הקודם למדנו על 20 רעיונות שונים לדיוור באמצעות מערכת דיוור, ואני מקווה
שחלקכם יישם ושיפר את המערך השיווקי שלו בזכות כך.
לאחרונה נשאלתי את השאלה המתבקשת הבאה, "איך אני בונה ניוזלטר נכון?"
ולכן החלטתי בגליון הזה ללמד אתכם על שלבי בניית ניוזלטר נכון לעסק שלך.
ראשית, כאשר מתכננים את הניוזלטר, יש לדעת את התשובות למספר שאלות. לעיתים
התשובה נראית לגיטימית, אך אם מתאמצים קצת יותר, לומדים קצת יותר על
הנרשמים/לקוחות שלנו.


מי קהל היעד? יכול להיות שקהל היעד לא מכיר אתכם ובמקרים רבים הוא מצטרף טרי
לרשימה.
כדי לדעת מה לשלוח לו, צריך להבין מי הוא ומהו מחפש. האם אמאות טריות, ילדים,
צעירים אחרי צבא, מבוגרים, אולי בכלל מדובר בקהל מעורב ברמת הגילאים אך מאזור
מסוים, כמו תל אביביים, צפוניים וכדומה.
אמנם כולנו בני אדם, אך כל סוג של קהל יעד חושב ו/או פועל אחרת, לפי המצב בו הוא
נמצא.


למשל אם הקהל יעד הוא אמאות טריות, כל דבר שקשור לתינוקות, ולא חשוב אם זה
משהו שמעניין אותן הן נתפסות לויזואל שקשור לתינוקות, בקבוק, עגלה,תמונה של
תינוק, מוצץ וכו'. לאחר שאנו יודעים מי קהל היעד, בואו נחשוב מה אנו יכולים להציע להם, ומה המטרות
שלנו לניוזלטר

אתן מספר דוגמאות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *