• שיווק באינטרנט
  • אודות המגזין
  • צוות המומחים
  • המגזין ברשת
  • צור קשר
שיווק באינטרנט מפי המומחים שיווק באינטרנט מפי המומחים
  • יזמות וניהול עסק
    • כסף באינטרנט
    • פרילנסינג
    • פיננסים בעסקים
    • מכירות
    • ניהול זמן
    • התפתחות אישית
    • ארגז כלים לעסקים
    • שונות
  • שיווק ופרסום באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום ממומן בגוגל
    • בניית אתרים
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • שיווק במייל
    • שיווק בווידיאו
    • כתיבת תוכן וקופירייטינג
    • מוצרים דיגיטליים
    • תכניות שותפים
    • עיצוב גרפי לעסקים
    • ניהול מוניטין ברשת
  • ראיונות עם מומחים
  • מרקטינג צ’אנל
  • תוכן פרימיום
  • חנות המגזין
בניית אתרים

בחירת ספק אחסון מתאים לאתר

140 0
by אסף אפשטיין
אפריל 13, 2020יוני 3, 2020
בחירת ספק אחסון מתאים לאתר
0 Share 14views
FacebookTwitterlinkedin

בגיליונות הקודמים סקרנו את תהליך בחירת שם הדומיין לאתר העסק החדש שלנו, ואת האפשרויות שעומדות בפני כל אחד בתחום מערכות ניהול התוכן. אז אחרי שרשמנו דומיין, והחלטנו על איזו מערכת ניהול תוכן יוקם האתר, הגיע הזמן לבחור את ספק האיחסון המתאים לאתר החדש שלנו.

מאפיינים טכניים

כאמור לכל מערכת ניהול תוכן מאפיינים טכניים משלה, ולא כל שרת איחסון מתאים לכל המערכות.
לדוגמא, אם החלטנו להקים את האתר במערכת שמבוססת טכנולוגיה של מייקרוסופט, נצטרך למצוא ספק איחסון שמחזיק שרתי Windows, כיוון שרק שרתים אלה מסוגלים להריץ אתרים שנבנו בטכנולוגיה הנ”ל. לעומת זאת, אם בחרנו במערכת קוד פתוח, דוגמת וורדפרס, ספק איחסון מתאים הוא כזה שמחזיק שרתי לינוקס. אם אינכם יודעים מהן הדרישות הטכניות של האתר שלכם, בררו מול בונה האתר או מול מי שבנה את מערכת הניהול שלכם. אחרי שהבנתם מהן הדרישות הטכניות, חובה לבדוק פרמטרים נוספים מול ספקי האיחסון שמצאתם.

עלות מול שרות

אני יודע, כולנו אוהבים לקבל כמה שיותר עבור הכסף שלנו, ואם מבטיחים לנו שנקבל משהו בלתי מוגבל תמורת סכום קבוע, אנחנו לרוב נהיה מוכנים לשלם. אך האם זה אכן מה שנכון עבור האתר שלנו? במהלך החיפוש אחר ספק איחסון מתאים לאתר, עליכם לוודא באופן מוחלט כמה תשלמו על השרות, ומה תקבלו בתמורה. לדוגמא, יתכן ומצאתם ספק איחסון שמתאים לכם טכנית וגובה 10 ש”ח לחודש. לכאורה עסקה משתלמת, אבל בבדיקה מעמיקה יותר, מסתבר שהמחיר לא כולל תמיכה וטיפול בתקלות. במקרה הזה, רוב הסיכויים, שבמקרה תקלה, תידרשו לשלם לספק האיחסון סכום כסף נוסף כדי שיסייע לכם בפתרונה. בנוסף, עליכם לוודא באיזה אופן אתם מקבלים תמיכה: מייל, טלפון, מערכת תמיכה וכד’.

מדיניות תשלומים והחזר כספי

רוב ספקי האיחסון מציעים מגוון מסלולי תשלום. חודשי, שנתי, רבעוני. עליכם לבחור את מסלול התשלום שמתאים לכם, ללא קשר לאיזו הטבה שאולי תקבלו אם תשלמו מראש לתקופה ארוכה. אם החלטתם לשלם מראש לתקופה ממושכת, למשל שנה קדימה, עליכם לוודא מהי מדיניות ההחזר הכספי במידה ותהיו מעוניינים לעזוב את ספק האיחסון. מומלץ גם לבקש מספר ימי ניסיון ללא תשלום כדי לבדוק שאכן ספק האיחסון מתאים לאתר שלכם.

גיבוי נתונים ומידע

בדקו מול ספק האיחסון אם יש לו שירות גיבוי לקבצי האתר ומסדי הנתונים. במידה ולא, כדאי לחפש ספק איחסון אחר. במידה וכן, בררו מהם התנאים לשירות הזה – באיזו תדירות מתבצע גיבוי, לכמה זמן הוא נשמר ומהי מדיניות השחזורים. ככלל, אני ממליץ לכם לדאוג לגיבוי עצמאי של האתר, גם אם לספק האיחסון יש שירות גיבוי כלול בתשלום. כך לא תהיו תלויים בגיבויים שספק האיחסון מספק, ובמקרה הצורך, תוכלו לשחזר לעצמכם את האתר לבד.

לסיכום, כאשר אתם מתעניינים בספק איחסון מסוים, עליכם לבדוק טוב טוב כמה תשלמו (ועל מה), מהי מדיניות ההחזר הכספי של אותה חברה, האם השרתים של אותו ספק תומכים בדרישות האתר שלכם, מהי עלות החריגות, אם יהיו כאלה ועוד. והכי חשוב לזכור: איחסון אתר אינו חתונה קתולית עם ספק האיחסון, במידה ותהיו מעוניינים לעזוב, תמיד תוכלו לעשות זאת.

Prev Post

3 דברים שחייבים לעשות בבניית אתר חדש

Next Post

טעויות שבעלי אתרים עושים באתר שלהם – חלק א'

More posts

שיווק ופרסום באינטרנט
איך חברת וילונות יכולה לשווק את עצמה באמצעות האינטרנט
דצמבר 2, 2019דצמבר 2, 2019

איך חברת וילונות יכולה לשווק את עצמה באמצעות האינטרנט

כתיבת תוכן וקופירייטינגשיווק ופרסום באינטרנט
מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
ספטמבר 28, 2016אפריל 4, 2019

מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?

שיווק ופרסום באינטרנט
ערוצי שיווק דיגיטלי
נובמבר 1, 2017אוגוסט 10, 2018

ערוצי שיווק דיגיטלי

Leave a Reply Cancel Reply

Your email address will not be published.

The Latest News

  • שיווק ומיתוג באינטרנט – הדור הבא ינואר 10, 2021
  • פרסום בטיק טוק (TikTok) יוני 9, 2020
  • מהו קידום לוקאלי וכיצד זה עובד? מאי 6, 2020
  • מה הסוד הגדול שכל הגורואים מסתירים ממך? אפריל 23, 2020
  • איך לבנות ניוזלטר בצורה נכונה אפריל 20, 2020
  • טעויות שבעלי אתרים עושים באתר שלהם – חלק א’ אפריל 16, 2020

Follow Us

Facebook 0Fans
Youtube 0Subscriber
  • Latest
  • Popular
  • Comments
  • שיווק ומיתוג באינטרנט – הדור הבא
    ינואר 10, 2021שיווק ומיתוג באינטרנט – הדור הבא
  • פרסום בטיק טוק (TikTok)
    יוני 9, 2020פרסום בטיק טוק (TikTok)
  • מהו קידום לוקאלי וכיצד זה עובד?
    מאי 6, 2020מהו קידום לוקאלי וכיצד זה עובד?
  • מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
    ספטמבר 28, 2016מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
  • ערוצי שיווק דיגיטלי
    נובמבר 1, 2017ערוצי שיווק דיגיטלי
  • שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
    יוני 20, 2017שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
  • 4 שנים agoאיציק עגם on שיווק באינטרנט – טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן

    מסכים איתך בקשר לחוסר מדידת לידים (המרות), היו לי מספר...

  • 5 שנים agoאור ממן on מילוי סקרים תמורת כסף – כסף טוב או בזבוז זמן?

    הי אני חושב שמילוי סקרים זה נחמד - אבל זה...

  • 5 שנים agoניסים אוחנה on 4 עקרונות המנחים בקידום אתרים

    היי hackerman מדובר בכתבה ישנה יחסית, אולם אני עדיין מכיר...

Most Popular

No shared posts

מרקטינג פוסט הנו מגזין לשיווק ופרסום באינטרנט. באתר תוכלו למצוא מאמרים, סרטונים, ספרים, קורסים, ראיונות עם מומחים ועוד ידע רב שלא יסולא בפז. מוזמנים גם להצטרף אלינו בפייסבוק וביוטיוב לפרגן לנו, להשתתף בפעילויות ולזכות בפרסים!

פרגנו בלייק 🙂

מאמרים פופולריים

  • מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
    ספטמבר 28, 2016מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
  • ערוצי שיווק דיגיטלי
    נובמבר 1, 2017ערוצי שיווק דיגיטלי
  • שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
    יוני 20, 2017שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
  • איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?
    ינואר 14, 2020איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?

עמודים חשובים

  • תנאי שימוש ופרטיות
  • פרסום במגזין
  • חנות המגזין
  • תוכן פרימיום
  • המגזין בפייסבוק
  • קהילת המומחים
  • המגזין ביוטיוב
  • צור קשר

יצירת קשר מהירה

Thank You!
Your message has been sent successfully.

Send Message
מרקטינג פוסט © 2012-2020 MarketingPost.co.il