• שיווק באינטרנט
  • אודות המגזין
  • צוות המומחים
  • המגזין ברשת
  • צור קשר
שיווק באינטרנט מפי המומחים שיווק באינטרנט מפי המומחים
  • יזמות וניהול עסק
    • כסף באינטרנט
    • פרילנסינג
    • פיננסים בעסקים
    • מכירות
    • ניהול זמן
    • התפתחות אישית
    • ארגז כלים לעסקים
    • שונות
  • שיווק ופרסום באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום ממומן בגוגל
    • בניית אתרים
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • שיווק במייל
    • שיווק בווידיאו
    • כתיבת תוכן וקופירייטינג
    • מוצרים דיגיטליים
    • תכניות שותפים
    • עיצוב גרפי לעסקים
    • ניהול מוניטין ברשת
  • ראיונות עם מומחים
  • מרקטינג צ’אנל
  • תוכן פרימיום
  • חנות המגזין
יזמות וניהול עסק

בניית עסק מנצח עם המשאבים שיש לנו

250 0
by assaf stern
מרץ 18, 2020יוני 7, 2020
בניית עסק מנצח עם המשאבים שיש לנו
0 Share 25views
FacebookTwitterlinkedin

מטרת הטור, היא ללמוד איך בונים עסק מנצח באינטרנט ומנצלים את המשאבים שיש לנו, כך שלא משנה כמה מתחרים וכמה חזקים הם – עדיין ננצח! בטור הקודם למדנו איך לתכנן ולעצב את דף הבית, שזה הדף הכי חשוב באתר שלנו. עם המידע שלמדנו מומלץ לשפר את מה שקיים ולדעת מה לבקש מבונה האתר שלנו. היום נלמד כפי שהבטחתי על בניית אסטרטגית שיווק ותכנון לאיסוף מאגר לקוחות
פוטנציאליים.

בנינו אתר מדהים, הלקוחות והחברים לא מפסיקים להחמיא לנו עליו אבל הכנסות ולקוחות חדשים כמעט ולא מגיעות ממנו. מה עושים? ראשית צריך לדעת מה הסיבה לכך. גולש ממוצע שראה מוצר מעניין או שירות שיכול להועיל לו מתישהו, לא תמיד מבצע את ההחלטה באותו הרגע ולרוב הוא רוצה לחשוב על זה עוד קצת, להתייעץ, לראות מוצר דומה אצל מתחרה או להמתין להמלצה מחבר.

תחשוב שזה כמו שאתה נכנס לחנות בגדים מדהימה, אבל לבד אתה לא רוצה לבחור כי אז ,( אתה חייב את חוות הדעת של מישהו שקרוב לך (על המוכרת אני אישית לא סומך אתה אומר למוכרת שאתה תקנה פעם הבאה, ולפעמים לא חוזר לעולם. באתרי אינטרנט, היד על ההדק קלה עוד יותר ומכיוון שרוב הגולשים שנכנסים לאתר שלנו לא ירכשו או יזמינו שירות במקום, עלינו למצוא דרכים לקחת את הפרטים שלהם

ככל שנוכל, ולא רק דרך האתר אלא בכל פלטפורמה שנופיע בה באינטרנט, שזה דף עסקי בפייסבוק, דף נחיתה שנפרסם בגוגל ועוד. שלב ראשון, הוא למצוא איזה שירות או מוצר נוכל לתת בחינם – כן, משהו שנוכל לתת לגולשים ללא תמורה. זה יכול להיות סרטון הדרכה של משהו, טיפים, ספרון, דוגמית או כל דבר אחר. תהיו יצירתיים, תראו מה עסקים שקיבלתם מהם מוצר כזה עושים ותמצאו את הדבר שמתאים אליהם.

זה לא חייב להיות מתוך מוצר שאתם מספקים, מה שחשוב זה שהמוצר שלכם והמוצר החינמי יהיה מתאים לאותו קהל יעד. דוגמה שיישמנו עם לקוח שלנו, זה עסק של בנק דם טבורי שנתן שירות של הודעות והתראות במייל ו- SMS במהלך 9 חודשים לאישה במהלך הריונה, ועם רשימת הנשים שהצטרפו ושהוא צבר, הוא לקראת סיום תהליך ההיריון הציע להן את המוצר שלו. כמובן שההמלצה היא לא לפרסם ולשלוח רק הצעות מכירתיות בדיוורים שאתם אוספים במיילים, אלא יותר לספק תוכן איכותי ואפילו ברמה כזו שמי שקיבל אותו, יעבירו הלאה לחברים שלהם.

לסיכום, לאחר שלמדנו על חשיבות מבנה האתר, האסתטיקה שלו והנאת הגלישה בו כדי שהלקוח יישאר בו, היום למדנו דבר חשוב נוסף שזה הגדלת אחוזי המרה ורעיונות לשימור הלקוח. בטור הבא, נלמד יותר לעומק על איך לשמר את הלקוחות הפוטנציאלים, הקיימים ותקבלו רעיונות רבים שמניסיוננו עובדים יותר טוב.

Prev Post

איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?

Next Post

צעדים ראשונים בהקמת אתר אינטרנט לעסק

More posts

שיווק ופרסום באינטרנט
איך חברת וילונות יכולה לשווק את עצמה באמצעות האינטרנט
דצמבר 2, 2019דצמבר 2, 2019

איך חברת וילונות יכולה לשווק את עצמה באמצעות האינטרנט

כתיבת תוכן וקופירייטינגשיווק ופרסום באינטרנט
מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
ספטמבר 28, 2016אפריל 4, 2019

מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?

שיווק ופרסום באינטרנט
ערוצי שיווק דיגיטלי
נובמבר 1, 2017אוגוסט 10, 2018

ערוצי שיווק דיגיטלי

Leave a Reply Cancel Reply

Your email address will not be published.

The Latest News

  • כיצד ליצור אסטרטגיית שיווק דיגיטלית B2B שתניע את המכירות בעסק שלכם? פברואר 24, 2022
  • קידום ממומן בגוגל – טיפים חשובים לקמפיין מוצלח בשנת 2022 ינואר 17, 2022
  • קידום אתרים בגוגל – טיפים למתקדמים מרץ 19, 2021
  • מילות מפתח או מילות חיפוש? (Keywords) ינואר 19, 2021
  • שיווק ומיתוג באינטרנט – הדור הבא ינואר 10, 2021
  • פרסום בטיק טוק (TikTok) יוני 9, 2020

Follow Us

Facebook 0Fans
Youtube 0Subscriber
  • Latest
  • Popular
  • Comments
  • כיצד ליצור אסטרטגיית שיווק דיגיטלית B2B שתניע את המכירות בעסק שלכם?
    פברואר 24, 2022כיצד ליצור אסטרטגיית שיווק דיגיטלית B2B שתניע את המכירות בעסק שלכם?
  • קידום ממומן בגוגל – טיפים חשובים לקמפיין מוצלח בשנת 2022
    ינואר 17, 2022קידום ממומן בגוגל – טיפים חשובים לקמפיין מוצלח בשנת 2022
  • קידום אתרים בגוגל – טיפים למתקדמים
    מרץ 19, 2021קידום אתרים בגוגל – טיפים למתקדמים
  • שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
    יוני 20, 2017שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
  • איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?
    ינואר 14, 2020איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?
  • איך ילדים יכולים להרוויח כסף
    יוני 5, 2015איך ילדים יכולים להרוויח כסף
  • 6 שנים agoאיציק עגם on שיווק באינטרנט – טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן

    מסכים איתך בקשר לחוסר מדידת לידים (המרות), היו לי מספר...

  • 6 שנים agoאור ממן on מילוי סקרים תמורת כסף – כסף טוב או בזבוז זמן?

    הי אני חושב שמילוי סקרים זה נחמד - אבל זה...

  • 6 שנים agoניסים אוחנה on 4 עקרונות המנחים בקידום אתרים

    היי hackerman מדובר בכתבה ישנה יחסית, אולם אני עדיין מכיר...

Most Popular

No shared posts

מרקטינג פוסט הנו מגזין לשיווק ופרסום באינטרנט. באתר תוכלו למצוא מאמרים, סרטונים, ספרים, קורסים, ראיונות עם מומחים ועוד ידע רב שלא יסולא בפז. מוזמנים גם להצטרף אלינו בפייסבוק וביוטיוב לפרגן לנו, להשתתף בפעילויות ולזכות בפרסים!

פרגנו בלייק 🙂

מאמרים פופולריים

  • שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
    יוני 20, 2017שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
  • איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?
    ינואר 14, 2020איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?
  • איך ילדים יכולים להרוויח כסף
    יוני 5, 2015איך ילדים יכולים להרוויח כסף
  • איך חברת וילונות יכולה לשווק את עצמה באמצעות האינטרנט
    דצמבר 2, 2019איך חברת וילונות יכולה לשווק את עצמה באמצעות האינטרנט

עמודים חשובים

  • תנאי שימוש ופרטיות
  • פרסום במגזין
  • חנות המגזין
  • תוכן פרימיום
  • המגזין בפייסבוק
  • קהילת המומחים
  • המגזין ביוטיוב
  • צור קשר

יצירת קשר מהירה

Thank You!
Your message has been sent successfully.

Send Message
מרקטינג פוסט © 2012-2020 MarketingPost.co.il