לידים הם הדרך האידיאלית למשוך לאתר שלכם לקוחות פוטנציאלים, והשימוש בהם הוא חובה עבור כל בעל עסק אינטרנטי.
ישנן דרכים רבות ליצירת כמות גדולה של לידים ללא השקעה רבה, אך הכמות אינה קובעת.
גם אם תייצרו מאתיים לידים ביום, אין זה מעיד על טיבם ואיכותם של הלידים ולא מבטיח כי יחס ההמרה שלכם יגדל, אלא ההפך- ריבוי לידים לא איכותיים מקטין את יחס ההמרה.
המטרה שלכם, בסופו של דבר, היא למכור, וכמה שיותר, ולכן הדגש בשיווק וביצירת הלידים צריך להיות, בראש ובראשונה, על איכותם. צוות המומחים של "מרקטינג פוסט", המגזין הישראלי לשיווק ולעשיית כסף באינטרנט,
מגלה לנו מהו הסוד ליצירת לידים איכותיים שיעלו את אחוזי המכירה של העסק שלכם.

 

אתרו את קהל היעד והתמקדו בייחודיות שלכם

קודם כל, התמקדו בקהל היעד שלכם. מי הוא אותו קהל ומה הוא מחפש בדיוק? נסו לצייר בעיני רוחכם את הטיפוס האידיאלי של הלקוח/ה שלכם ואת מאפייניו, בפירוט ככל שניתן.
בנוסף, כדאי למצוא מהו הייחוד שלכם כעסק. השוק רווי בעסקים ומוצרים- מה מיוחד בעסק שלכם? מהו הערך המוסף שאתם ורק אתם מספקים לקהל היעד?
ניתן ורצוי להיעזר במומחים בתחום השיווק והפרסום בכדי לדבר אל קהל היעד שלכם באופן הכי קרוב אליו.
עבודה זו היא חשובה מאין כמוה, שכן היא הצעד הראשון והמשמעותי ביצירת לידים איכותיים לעסק שלכם.

 

אתרו את הלקוחות שמעוניינים בדיוק במה שאתם מציעים

אם ניקח לדוגמא בית ספר לבישול בריא, אין טעם בפרסום כותרת כמו "קורסים לבישול" ללא פירוט נוסף, כיוון שישנם אנשים המחפשים בישול לצורך מקצוע, אחרים לצורך תחביב ולעתים אנשים רוצים בישול בתחום מסוים כמו בישול טבעוני או צמחוני.
ככל שתתמקדו יותר במה שאתם מציעים בדיוק ובמפורט, כך יגיעו אליכם האנשים המתאימים שמחפשים בדיוק את מה שאתם מציעים.
נסו לפרט ככל שניתן מהם היתרונות שלכם ומה בדיוק אתם מציעים.
שלב זה ביצירת לידים איכותיים לעסק שלכם הוא חשוב מאין כמוהו וחוסך המון אכזבות וניסיונות כושלים לשכנע לקוחות לרכוש את המוצר שלכם, בעוד הם אינם מעוניינים בדיוק במה שאתם מציעים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *