עומדים לבנות אתר אינטרנט לעסק שלכם? כדאי לכם לשקול בחיוב לבנות את המערכת שלכם בוורדפרס. מהו וורדפרס למעשה? – זוהי מערכת המנהלת אתרים ובלוגים בקוד פתוח. גם אם יש לכם אתר קיים ואתם רוצים לשדרג, ההמלצה שלי בעינה עומדת, תעברו לוורדפרס. ישנם יתרונות במדוע כדאי לכם להשתמש במערכת וורדפרס ואני ריכזתי במאמר זה מספר סיבות טובות לטעמי מדוע לבנות את האתר דווקא בוורדפרס, מערכת שאני משתמש בה כבר זמן רב לבניית אתרים ללקוחות שלי.

אז הנה 6 סיבות לבנות את האתר לעסק שלך על וורדפרס:

סיבה ראשונה: וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן פשוטה מאוד.
המערכת היא בעברית, ידידות וקלה מאוד לשימוש. קל מאוד להוסיף דפים חדשים, לעדכן אותם בתוכן או בתמונות, לשלוט בתפריטים ולבצע שינויים רבים יחסית לבד ללא צורך בידע בתכנות או בהפעלת תוכנות לבניית אתרים. המערכת הינה אינטרנטית לגמרי וניתן לגשת אליה מכל מקום. אין צורך בהתקנת תוכנות על המחשב. כל אלו מאפשרים לכלל העובדים בעסק, את היכולת להיכנס ולעדכן את האתר בכל זמן וללא תלות בגורם חיצוני. מה שלמעשה בסופו של דבר, חוסך כסף.

סיבה שנייה: וורדפרס היא מערכת מוכרת וידועה.
מאחר ווורדפרס היא אחת המערכות הפופולאריות בעולם לבניית אתרים, כל משתמש יכול לבצע חיפוש פשוט בגוגל ולגלות איך לבצע את הפעולות הפשוטות הנחוצות לעדכון האתר שלו, להבין כיצד להוסיף או לעצב את האתר שלו בצורה שהוא רוצה בעזרתם של קהל המשתמשים הרחב במעררכת.

סיבה שלישית: וורדפרס היא מערכת עדכנית.
וורדפרס היא מערכת שמתעדכנת ומשתפרת כל הזמן. מדי פעם מתבצעים עדכונים המשפרים את יכולות המערכת ואת האבטחה שלה. עדכון התוכנה מתבצע בפשטות מתוך ממשק הניהול (ניתן גם להגדיר עדכון אוטומטי) ואינו פוגע באתר פרט למספר דקות בהם מתבצע העדכון. כך גם עבור התוספים הקיימים במערכת.

סיבה רביעית: וורדפרס היא מערכת שניתן לגדול איתה.
המערכת בנויה בקוד פתוח וככזו, מכילה כמות עצומה של תוספים ומודולים העונים כמעט על כל דרישה הקיימת עבור אתר אינטרנט.
המערכת מתאימה הן לעסקים גדולים והן לעסקים קטנים. ככל שהעסק מתפתח ואיתו הצרכים שלו, כך ניתן להגדיל ולשפר את האתר ולבצע את ההתאמות בהתאם. גם ניתן לעשות פיתוחים ייחודיים לאתר על האתר הקיים.

סיבה חמישית: משנה מיתוג? עיצוב?
גמישות המערכת מאפשרת לך בכל שלב לעצב את האתר שלך מחדש ללא צורך בבנייתו מחדש. ישנן אלפי ערכות עיצוב רבות (בשפה האנגלית בעיקר אבל ניתן לגייר אותן), יפות מתקדמות מאוד המתאימות כמעט לכל תחום עיסוק. בצורה הזאת אתם יכולים להתאים את האתר שלכם לצרכים, רצונות וההשקפה שלכם- וורדפרס לא מגבילה אתכם בדבר.

סיבה שישית: וורדפרס הינה מערכת מצוינת לקידום האתר במנועי חיפוש
וורדפרס היא מערכת שכתובה באופן כזה שמקל על גוגל למצוא את האתר שלך. כמובן, ניתן להוסיף בה תוספים המסייעים בקידום האתר. הדבר די ידוע כבר כמה שנים, גוגל פשוט אוהב את וורדפרס בגלל הממשק שהוא מציע למשתמשים בו שעוזר להם לבנות את האתר שלהם בצורה שהם רוצים ובצורה הנוחה ביותר- איכות האתרים שלכם תהיה גבוהה.

לסיכום, זה לא בטעות שרוב המשתמשים כיום בוחרים להשתמש במערכת וורדפרס- הממש נוח, החופש היצירתי יכול לבוא לידי ביטוי בקלות, ניתן להוסיף מסמכים, תמונות, סרטונים ועוד הרבה דברים. יש לציין גם כי המערכת היא בחינם! אתם יכולים לשדרג אותה בתשלום ולקבל מאפיינים חדשים אך זאת הבחירה שלכם. בנוסף, מפתחי המערכת דואגים לעדכן אותה בתדירות כך שהיא רלוונטית כל הזמן. מקווים שהטיפים שלנו עזרו לכם, ובהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *