שנת 2023 כבר בשיאה של הפעילות השיווקית של כל בית עסק. למעשה, אם לא התחלתם עדיין את הפעילות השיווקית שלכם לשנת 2023 או שאתם עדיין מתלבטים מה לעשות ובינתיים משקיעים מעט פה מעט שם זה הזמן שלכם להרים גז בכל הקישור לשיווק הדיגיטלי בכלל ולקידום אורגני בפרט. בטור אורח זה של חברת ואמוס מדיה נסביר על החשיבות של קידום אורגני כיום יותר מתמיד ומהם הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אורגני בשנת 2023 שכדאי להכיר.
אז מדוע כדאי להשקיע בקידום אורגני בכלל וכיום בפרט?
אם זה לא היה ברור עד היום שהאינטרנט תופס מקום נרחב בחיינו הרי שסביר להניח שבשנה זו אתם מבינים את זה אפילו יותר. אם תלכו ברחוב כיום תראו את הראש של האנשים בתוך הטלפונים. בחדר הכושר הם גולשים באינטרנט או שומעים איזה פודקאסט תוך כדי הפעילות על ההליכון ואם תצטרכו לתקן את התקלה באינסטלציה או להזמין מדביר סביר להניח שתפתחו גוגל ותחפשו איש מקצוע באזור שלכם. כאשר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עושים את זה אתם רוצים להופיע שם בתוצאות האורגניות הראשונות בגוגל.
בין הפרמטרים החשובים ביותר של הקידום האורגני בשנת 2023:
קידום אורגני בגוגל הוא תחום נרחב מאוד ויש מאות פרמטרים ויותר המשפיעים על מיקומו של אתר במנוע החיפוש של גוגל. בחלק זה נרצה להזכיר כמה מהפעולות החשובות ביותר בכל הליך קידום אורגני נכון לשנת 2023. בין אם אתם מתחילים לקדם את האתר שלכם ובשלבי האפיון והצעת המחיר עם חברת הפרסום או שאתם כבר בליבה של פעילות קידום אורגני עם חברה כלשהי אתם רוצים לוודא שאתם או חברת הקידום שלכם מבצעת את הפעולות הללו:
- תוכן ייחודי ושמירה על אתר פעיל – אחד הדברים החשובים ביותר לגוגל הוא להציע לגולשים שלה אתרים המציגים תוכן אמין, ייחודי ורלוונטי. כלומר שאתם צריכים לוודא שהאתר שלכם מתעדכן מפעם לפעם בתוכן חדש, בתדירות סבירה. התוכן צריך להיות ייחודי ללא חלקים מועתקים, לשלב ביטויי מפתח רלוונטיים אבל שיהיה כתוב עבור הגולש ולא עבור הרובוטים של גוגל, אחרת הגולשים יעזבו את האתר במהירות ופרמטרים שונים יפגעו כתוצאה מתוכן לא איכותי ולא בעל ערך לגולשים.
- קישורים – מאז ומתמיד הקישורים נחשבו בעיני גוגל להמלצות עבור אתרים מסוימים. אם יש לכם המלצות טובות מאתרים אחרים וסמכותיים, בוודאי אם אלה עוסקים בתחום שלכם, זה יסייע משמעותית לקידום שלכם בגוגל. כמובן שיש מגוון בדיקות שצריך לבצע על האתרים המקשרים, יש קישורים מסוגים מסוימים שרק יעשו לכם נזק ואילו אחרים יעשו לכם טוב. לכן חשוב לעבוד עם חברת קידום אתרים מנוסה ומקצועית שבמסגרת העבודה תספק לכם קישורים אלו.
- חוויית משתמש – מונח זה מתייחס לחוויית השימוש של הלקוח באתר מהרגע שהוא נכנס אליו ועד הרגע שהוא יוצא ממנו. זה כולל את מהירות הגלישה באתר, מבנה התכנים ונוחות הגלישה והקריאה באתר, צבעים, התאמה רספונסיבית של האתר ועוד. ככל שתבצעו פעולות רבות יותר שנועדו לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם זה יצור אפקט דומינו שישפר את הביצועים של האתר שלכם ואת המיקום שלו בגוגל.