ברוכים הבאים למגזין הישראלי לשיווק ועשיית כסף באינטרנט – Marketing Post

המרקטינג פוסט הוא המגזין הישראלי הגדול ביותר לשיווק ועשיית כסף באינטרנט. המקום היחיד ברשת אליו מתקבצים רשימה כל כך גדולה של מומחים שהאינטרס המשותף של כולם הוא ההצלחה שלכם!

גילוי נאות – מומחי שיווק באינטרנט הכותבים למגזין אינם מרוויחים כסף על השתתפותם במגזין זה ובמהלך המאמרים הבאים שאתם הולכים לקרוא בהם הם יחשפו לכם את כל השיטות, הטיפים, הטריקים, השטיקים (או איך שתרצו לקרוא לזה) והכול לגמרי בחינם!

בכל יום יציגו צוות המומחים מידע אינפורמטיבי יקר ערך בצורת מאמר/סרטון וידאו ובכל יום תעמוד בפניכם ההזדמנות ללמוד עוד ועוד על התחום המעניין אתכם ביותר בתחום השיווק ועשיית הכסף באינטרנט וכמובן תקבלו את כל הכלים להצלחה עם העסק שלכם באינטרנט.

בכל עזרה שתצטרכו תוכלו להגיב באתר למאמרי המומחים ולבקש עזרה.

המגזין החל את דרכו ב2012 כמגזין PDF המחולק ברשימת התפוצה שלי (ניסים אוחנה) וביוני 2014 הוחלט להעביר את המגזין לאתר אינטרנט אטרקטיבי שעדיף מכל הבחינות ובעיקר להרחבת קהל המנויים של המגזין.
באתר תוכלו למצוא גם ספרים ותוכנות מומלצות להורדה בחינם/בתשלום בהתאם למוצר וכמובן ייתכן ותמצאו עניין גם בפרסומות באתר שייחשפו עבורכם כלים, מוצרים ואתרי שירותים חשובים לקידום שלכם ושל העסק שלכם.

נכון ליוני 2014 רגע כתיבת המאמר אין אנו מבקשים הרשמה באתר לצורך קריאה בו, גם כמבקרים זרים תוכלו לקרוא באתר אך ייתכן ובעתיד תוכלו להגיע לאזורים מסוימים באתר בהנחה שתהיו משתמשים.

זהו אומנם המאמר הראשון באתר אך במהלך החודש הקרוב (ואולי אפילו בימים הקרובים) יעלו עשרות מאמרים לאתר לצורך פתיחה מרגשת של האתר לקהל הרחב. כך שגם אם הגעתם לאתר היום בפעם הראשונה יש לכם הרבה מאוד תוכן לקרוא.

פרסומות במגזין:

לא כל בעל עיתון או מגזין באינטרנט או מחוצה לו אוהב לדבר ולשתף את הקוראים בנושאי הפרסומות במגזין אבל במרקטינג פוסט הכול שונה וחשוב שתדעו זאת!

אם הייתי מחפש משהו בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר הייתי לבטח רוצה למצוא את התוצאות הקשורות במה שאני מחפש נכון? אם לדוגמא חיפשתי "איך לרוץ ספרינט יותר מהר?" אז לבטח התוצאות שאני ארצה לראות הם מדריכים/ספרים/אתרים ומאמרים שילמדו אותי איך לרוץ ספרינט יותר מהר…

הפרסומות שיופיעו במגזין הינם ידידותיות מאוד לקוראים וכי רק מחזקות את התדמית שהמגזין נבנה עליה והיא "כל מה שאתם צריכים להכיר ולדעת במקום אחד מרוכז!"
וזה מה שהמגזין הזה מספק לכם!

אז זה בכלל לא משנה אם אתם ביום הראשון שלכם בתחום ורוצים ללמוד איך להתחיל להרוויח כסף דרך האינטרנט או בעלי עסקים עם הון אישי לא קטן שרוצים ללמוד מהטובים ביותר איך עושים את זה נכון ולקדם את העסק שלכם לגבהים חדשים – המגזין הזה הוא בשבילכם!

מהנהלת המגזין ומכל צוות המומחים אנו רוצים לאחל לכם קריאה מהנה ומזמינים אתכם לקרוא וללמוד מהמגזין בכל יום מחדש!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *