אם אתם בעלי אתר באינטרנט ודאי נתקלתם כבר במושגים "SEO", "קידום אתרים אורגני" ובמושגים נוספים מעולם השיווק והקידום ברשת.
כל בעל אתר יודע כי אתר שאינו מקודם הוא אתר לא קיים. כדי שתהיה לאתר שלכם מספיק חשיפה וכדי שיהיו לעסק שלכם מספק פניות של לקוחות, נדרש לבצע קידום ושיווק ברשת.
תחום קידום האתרים האורגני משתנה תדיר ולשם קבלת עבודה איכותית שתניב לכם פירות, יש להיעזר באנשי מקצוע ובמומחים. צוות המומחים של "מרקטינג פוסט", המגזין הישראלי לשיווק ולעשיית כסף באינטרנט,
מסביר לנו מהו SEO וכיצד ניתן להשפיע ביעילות על קידום האתר שלכם.

מילון מונחים שיעשה לכם קצת סדר

"SEO" הן ראשי תיבות (Search Engine Optimization), ומשמעותו של הביטוי היא התאמת האתר למנוע החיפוש.
"גוגל", כידוע, הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם בכלל ובישראל בפרט, ולכן הדגש הוא על קידום האתר שלכם במנוע חיפוש זה.
מושג נוסף שחובה להכיר הוא "קידום אתרים אורגני", שמשמעותו היא קידום האתר שלכם כך שיופיע בתוצאות הראשונות בעת חליפוש מילים מסוימות.
מכיוון שרוב האנשים אינם מסתכלים על תוצאות החיפוש בעמוד השני והלאה, ומתמקדים בעיקר בתוצאות הראושנות בעמוד הראשון, חשוב שהאתר שלכם יופיע במקומות אלה.

קידום אתרים אורגני

המילה "אורגני" באה להדגיש כי לא מדובר בקידום אתרים ממומן, כזה שנעשה על ידי תשלום סכום נכבד לחברת גוגל עבור מיקומכם בתוצאות החיפוש הראשונות.
במקרה שבחרתם בקידום ממומן, כדאי שדעו שברגע שהתקציב נגמר כך גם הקידום.
קידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך טווח הדורש השקעה לא מעטה, אך התוצאות נשמרות לטווח הארוך והתועלת משתלמת.
עלויות הקידום האורגני נמוכות ביחס לקידום ממומן והגולשים נהנים מתוצאות אמת במנוע החיפוש.

טיפ לסיום

גוגל משנה באופן קבוע את האלגוריתמים על פיהם היא מקדמת אתרים במנוע החיפוש שלה ולכן התחום משתנה תדיר.
כיום ידוע כי גוגל מקדמת ומעריכה אתרים בעלי תוכן איכותי, המוסיף לגולשים מידע רלוונטי ואיכותי. העצה שלנו היא להתמקד בכך.

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *