כל אחד ואחת מאתנו נתקל לפחות מספר פעמים בהבטחות זוהרות ובפרסומות מפתות המציעות דרכים קלות ומידיות לייצר הכנסה פסיבית באמצעות הרשת, כזו שדורשת השקעה חד פעמית בלבד או מספר פעולות פשוטות.
ישנם סוגים שונים של הצעות מסוג זה ויש לבחון אותן תמיד בקפידה יתרה, הרי לעתים הדברים מוצגים אחרת מכפי שהם באמת.
צוות המומחים של "מרקטינג פוסט", המגזין הישראלי המוביל לשיווק ועשיית כסף באינטרנט, מספרים לנו את כל האמת על נושא ההכנסה הפסיבית.
ההבטחות
המרחב הווירטואלי גדוש בוובינרים מושקעים וחינמיים, דיוור ישיר עם הצעות מפתות ומגוון פרסומים ודפי נחיתה,
המזמינים אותנו לייצר בקלות ובמהירות, ללא ניסיון או ידע קודם, הכנסה פסיבית קטנה או גדולה.
כמובן שרבים עוקבים בקפידה ובהתלהבות אחר הוראות המומחים ומנסים ליישם בדיוק לפי המתכון המוצע.
והמציאות
בשלב מסוים בהדרכות שהם מספקים לנו, הגורואים מזמינים אותנו לרכוש את הספר שלהם או להגיע לכנס כלשהו, לסדנה פיזית שהם עורכים, ואפילו ממליצים לנו להשתתף בכנסים בני כמה ימים סביב הנושא.
כשזה מגיע לשלב הזה, מדובר בכסף רב שנדרש מאתנו, העוקבים אחריהם, להשקיע על מנת להמשיך ולקחת חלק בתהליך המבטיח.
הבעיה היא שלא תמיד ההצעות והטיפים שהגורואים מספקים לנו בקשר להכנסה הפסיבית הם באמת יעילים ואפקטיביים.
לרוב, אנו משקיעים זמן וכסף בהדרכות ובידע של המומחים כדי ללמוד כיצד להשיג את הרווח הפסיבי המיוחל ומתאכזבים כשהתוצאות אינן מגיעות.
הסיבה לאכזבה והתקווה הגדולה
הכנסה פסיבית היא דרך מצוינת להשלים הכנסה. העניין הוא שיש להשקיע באמת בתוכן איכותי ובמתן ערך מוסף ללקוחות.
אם בחרנו ליצור אתר, לדוגמא, כדי לקדם אותו ולהרוויח מפרסום מודעות גוגל באמצעותו, נצטרך להשקיע בפוסטים שאנו מפרסמים בו על מנת שהגולשים, וגוגל, יאהבו אותו ויקדמו אותו.
אם בחרנו לייצר אפליקציה או תוכנה, יש לחשוב על התועלת שהיא נותנת למשתמשים בה.
למרות מה שמבטיחים לנו בפרסומות ובהצעות השונות, אין פתרונות קסם וההכנסה לא תגיע אלינו בלי השקעה מצדנו. חשבו על טובת המשתמשים והגולשים וכך תצליחו.