קוראים יקרים! עליי להזהירכם שאם תמשיכו לקרוא את המאמר הזה אתם עלולים למצוא עצמכם מלאים מוטיבציה לפעולה עוד לפני שרכשתם מספיק ידע על מנת לפעול בצורה יעילה!

במסגרת הטורים שלי אתם תבינו למה אני מכונה "כדור אנרגיה". אתם תלמדו עד כמה אתם יצירתיים, כמה המילים שאתם כותבים יכולים להשפיע על הקורא הממוצע, עד כמה הצבע שאתם בוחרים לאתר/למוצר שלכם הוא משמעותי ועוד… הפינה שלי תעסוק בעיקר במוטיבציה לעבודה באינטרנט, קופירייטינג ואיך לגרום לרעיון אחד קטן שצץ במוחכם להפוך למציאות ואף להפוך אותה למתוקה במיוחד כאשר תלמדו למנף את הרעיון הזה להכנסה משמעותית.

כל מה שאספר לכם במהלך הטורים שלי הינו מידע אמיתי- סיפורים אמיתיים שקרו לי ולאחרים. אני אלמד אתכם להוציא מעצמכם את המיטב בין אם זה בהבעת היצירתיות שלכם שאולי לא חשבתם שקיימת ואתן לכם זריקת מוטיבציה בכל שבוע מחדש שתיתן לכם כוח מספיק גדול עד לגיליון הבא – כך שאתם לא מסיימים שום גיליון בלי לקרוא את הפינה הזו קודם :)
בנוסף, כמו שרומזת הכותרת של הפינה שלי – בניית מוטיבציה לעבודה שלכם באינטרנט, כתיבה יצירתית וחכמה ורצון להצליח יהיו הכלים שלי ללמד אתכם מה שאתם באמת רוצים לדעת – לעשות כסף באינטרנט.

עשיית כסף באינטרנט אינה דבר פשוט כמו שחושבים, אפילו אם לאחרים מכם שכבר מצליחים זה נראה פשוט – לרוב האנשים ההתחלה הייתה קשה עד מאוד, רצופה אכזבות וכוויות לא קטנות מהאינטרנט. אם אתם רוצים להרוויח כסף דרך האינטרנט אתם צריכים להכין את עצמכם גם לקבל את הכישלונות.

יש משפט שאני מאוד מאמין בו שאומר: "דרך ללא מכשולים לא מובילה לשום מקום".

זו הסיבה מדוע בכל פעם שנכשלתי, הפסדתי כסף, האתר שלי לא הצליח, לא הצלחתי למכור שום דבר- למרות שבזבזתי שעות על גבי שעות בכל יום לפרסם ולקדם מוצרים- קמתי, אספתי את השברים והתחלתי בהרכבת הפאזל מחדש תוך כדי שאני משתמש בכל הכישלונות שלי כהוראות להרכבה נכונה.

חשוב לי שתכירו בכך שבניית עסק אינטרנטי, כמו שרובכם כבר חוויתם על בשרכם, דורש טיפול מסור כמו עסק אמיתי מחוץ לעולם האינטרנט- חשוב מאוד שתתיחסו אליו כך.

אני ניסים אוחנה- מייסד המגזין Marketing Post. עשיתי זאת על מנת לספק לכם- אנשים כמוני או כאלה המתחילים את ימיהם הראשונים בתחום, לקבל את כל החומר הלימודי הדרוש בכדי ללמוד בתחום בו העסק האינטרנטי שלכם זקוק לשיפור. המגזין מכסה את רוב (אם לא כל) הנושאים הקשורים בשיווק ומכירות ובעשיית כסף באינטרנט.

המטרה שלי היא שבין אם זה בטורים האישיים של המומחים, בפרסומות המוצגות במגזין ואפילו במשחקים והחידות במחלקת הבידור במגזין תוכלו ללמוד, להחכים ולקבל כלים שיעזרו לכם לקדם את עצמכם ואת העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. את כל אלה תקבלו במקום אחד מרוכז והוא במגזין הזה.

מכאן אני באמת מאחל לנו שיתוף פעולה מעניין ומהנה. בתור מייסד המגזין אני אשמח שתמשיכו לעקוב מדי שבוע אחר הגיליונות החדשים ותמליצו לחבריכם גם להצטרף ולקרוא אותו (הצטרפות למנויים הוא חינם- כבר הזכרתי?). אני מקווה שתפיקו את המיטב מהכלים שתקבלו ממני ומכל צוות המומחים שלכולנו מטרה אחת משותפת – ההצלחה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *