• שיווק באינטרנט
  • אודות המגזין
  • צוות המומחים
  • המגזין ברשת
  • צור קשר
שיווק באינטרנט מפי המומחים שיווק באינטרנט מפי המומחים
  • יזמות וניהול עסק
    • כסף באינטרנט
    • פרילנסינג
    • פיננסים בעסקים
    • מכירות
    • ניהול זמן
    • התפתחות אישית
    • ארגז כלים לעסקים
    • שונות
  • שיווק ופרסום באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום ממומן בגוגל
    • בניית אתרים
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • שיווק במייל
    • שיווק בווידיאו
    • כתיבת תוכן וקופירייטינג
    • מוצרים דיגיטליים
    • תכניות שותפים
    • עיצוב גרפי לעסקים
    • ניהול מוניטין ברשת
  • ראיונות עם מומחים
  • מרקטינג צ’אנל
  • תוכן פרימיום
  • חנות המגזין
קידום אתרים אורגני

מילות מפתח או מילות חיפוש? (Keywords)

990 0
by ניסים אוחנה
ינואר 19, 2021ינואר 19, 2021
מילות מפתח או מילות חיפוש? (Keywords)
0 Share 99views
FacebookTwitterlinkedin

בין אם אתם מגיעים מהתחום של השיווק הדיגיטלי או בעלי עסקים שקראתם מעט על התחום לפני שהתחלתם להשקיע בפרסום העסק שלכם בדיגיטל – סביר להניח שנתקלתם כבר במונח מילות מפתח. מונח זה יכול להיות גם מילות מפתח או ורסיות אחרות שאתם עשויים לשמוע אולם המשמעות שלהם היא למעשה אותם ביטויים שאנשים מחפשים בגוגל כדי לחפש מידע מסוים. ביטויים אלו הם אותם ביטויים שאתם רוצים לקדם את האתר שלכם בהם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל או לכלול אותם בקמפיין הפרסום הממומן שלכם במערכת הפרסום של גוגל.

נשליך דוגמה:

תכירו את יעקב (שם בדוי) מראשון לציון. ליעקב יש בעיה בצנרת הביתית. יש סימני נזילה מהקיר ולא מדובר בקיר חיצוני שיכול היה לרדת עליו גשם. לפני שיהיה נזק גדול יותר על יעקב להזמין אינסטלטור בדחיפות. במידה ואין לו אחד כזה ברשימת אנשי הקשר שלו בטלפון הרי שהוא יפנה ככל הנראה לגוגל למציאת איש מקצוע. העדיפות בדרך כלל תהיה להוסיף את שם העיר/המושב/האזור כדי למצוא אינסטלטור מהסביבה. הסיבות לכך יכולות להיות כיוון שהלקוח רוצה קודם כל לקבל תוצאה ממוקדת – של איש מקצוע שמספק שירותים באזור שלו ולא באזור אחר בארץ. על הדרך הוא ישמח שזה יהיה איש מקצוע שיגיע מקרוב ויחסוך לו בהוצאות את העלות של נסיעה ארוכה יותר ולבסוף ייתכן והלקוח רוצה שירות מהיר יותר ולכן זקוק לאינסטלטור הנמצא בסביבה. אם כן, יעקב יבצע חיפוש בגוגל בדרך כלל משהו בסגנון “אינסטלטור בראשון לציון” או “אינסטלטור במרכז”. הוא עשוי גם לבצע חיפוש ברבים (אינסטלטורים), לרשום את איש המקצוע עם ביטוי אחר כמו רמת דחיפות למשל: “אינסטלטור בראשון לציון מהיום להיום” וכך הלאה.

אלו לדוגמה הן מילות המפתח או מילות החיפוש יותר נכון לומר שהגולש הממוצע היה מחפש כדי למצוא איש מקצוע בסביבה שלו. עכשיו אם אתם אינסטלטורים המספקים שירות במרכז וכמובן בראשון לציון אלו ביטויים שאתם רוצים להתקדם בהם לתוצאות הראשונות בגוגל (עם שאיפה לתוצאה הראשונה כמובן).

כמה ביטויים כאלה צריך לקדם?

כמות הביטויים משתנה בהתאם לפרמטרים רבים: תקציב הלקוח, ההמלצות של המקדם, מחקר מתחרים, התחום, מידת התחרות, נפח החיפושים של הביטויים ועוד. בדרך כלל מומלץ לקדם בין 5 ל15 ביטויים עבור עסק קטן/בינוני עם נפחי חיפוש משתנים ותחרות שונה בין הביטויים. בסופו של יום אתם רוצים להתקדם בביטויים שהלקוח הממוצע עשוי לחפש ואתם רוצים להופיע שם כדי שהוא יפנה אליכם ולא אל המתחרים שלכם.

איך בוחרים מילות מפתח לקידום?

מבצעים מחקר מילות מפתח כמובן. ניתן להשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל או כלים אחרים לצורך ביצוע מחקר מילות מפתח. זוהי אחת העבודות של חברת הקידום בתחילת העבודה עם לקוח חדש. במהלך המחקר יבוצע גם מחקר מתחרים והביטויים שהם מקדמים, רמת התחרות של הביטויים השונים, נפח החיפוש שלהם ועוד. ייתכן ובחלק מהביטויים כדאי יהיה לשלב קמפיין ממומן בגוגל וחלק מהביטויים לבצע להם קידום אתר אורגני.

בחירת הביטויים צריכה להיעשות בחכמה. אנו שומעים לא מעט מקרים בהם חברות הקידום רק דואגות לשם שלהן ולא באמת לתוצאות עבור הלקוח. לדוגמה: קידום של ביטויים עם נפח חיפושים השואף ל-0 רק כיוון שהביטוי נשמע טוב ונשמע ביטוי מרכזי אך בעל תחרות נמוכה ומתוך רצון להוכיח ללקוח שהם מביאים אותו למקום הראשון. אם הלקוח לא ייהנה מלקוחות כפירות עבור ההשקעה שלו בקידום האורגני הוא לא יוכל להמשיך לאורך זמן להשקיע בקידום והחברה סתם גוזלת ממנו כסף וזמן. על כן חשוב לבחור בקפידה את ביטויי המפתח לקידום.

Prev Post

שיווק ומיתוג באינטרנט – הדור הבא

Next Post

קידום אתרים בגוגל – טיפים למתקדמים

More posts

שיווק ופרסום באינטרנט
שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
יוני 20, 2017אוגוסט 10, 2018

שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?

בניית אתרים
איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?
ינואר 14, 2020ינואר 14, 2020

איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?

כסף באינטרנט
איך ילדים יכולים להרוויח כסף
יוני 5, 2015אפריל 4, 2019

איך ילדים יכולים להרוויח כסף

Leave a Reply Cancel Reply

Your email address will not be published.

The Latest News

  • כיצד ליצור אסטרטגיית שיווק דיגיטלית B2B שתניע את המכירות בעסק שלכם? פברואר 24, 2022
  • קידום ממומן בגוגל – טיפים חשובים לקמפיין מוצלח בשנת 2022 ינואר 17, 2022
  • קידום אתרים בגוגל – טיפים למתקדמים מרץ 19, 2021
  • מילות מפתח או מילות חיפוש? (Keywords) ינואר 19, 2021
  • שיווק ומיתוג באינטרנט – הדור הבא ינואר 10, 2021
  • פרסום בטיק טוק (TikTok) יוני 9, 2020

Follow Us

Facebook 0Fans
Youtube 0Subscriber
  • Latest
  • Popular
  • Comments
  • כיצד ליצור אסטרטגיית שיווק דיגיטלית B2B שתניע את המכירות בעסק שלכם?
    פברואר 24, 2022כיצד ליצור אסטרטגיית שיווק דיגיטלית B2B שתניע את המכירות בעסק שלכם?
  • קידום ממומן בגוגל – טיפים חשובים לקמפיין מוצלח בשנת 2022
    ינואר 17, 2022קידום ממומן בגוגל – טיפים חשובים לקמפיין מוצלח בשנת 2022
  • קידום אתרים בגוגל – טיפים למתקדמים
    מרץ 19, 2021קידום אתרים בגוגל – טיפים למתקדמים
  • שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
    יוני 20, 2017שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
  • איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?
    ינואר 14, 2020איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?
  • איך ילדים יכולים להרוויח כסף
    יוני 5, 2015איך ילדים יכולים להרוויח כסף
  • 6 שנים agoאיציק עגם on שיווק באינטרנט – טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן

    מסכים איתך בקשר לחוסר מדידת לידים (המרות), היו לי מספר...

  • 6 שנים agoאור ממן on מילוי סקרים תמורת כסף – כסף טוב או בזבוז זמן?

    הי אני חושב שמילוי סקרים זה נחמד - אבל זה...

  • 6 שנים agoניסים אוחנה on 4 עקרונות המנחים בקידום אתרים

    היי hackerman מדובר בכתבה ישנה יחסית, אולם אני עדיין מכיר...

Most Popular

No shared posts

מרקטינג פוסט הנו מגזין לשיווק ופרסום באינטרנט. באתר תוכלו למצוא מאמרים, סרטונים, ספרים, קורסים, ראיונות עם מומחים ועוד ידע רב שלא יסולא בפז. מוזמנים גם להצטרף אלינו בפייסבוק וביוטיוב לפרגן לנו, להשתתף בפעילויות ולזכות בפרסים!

פרגנו בלייק 🙂

מאמרים פופולריים

  • איך חברת וילונות יכולה לשווק את עצמה באמצעות האינטרנט
    דצמבר 2, 2019איך חברת וילונות יכולה לשווק את עצמה באמצעות האינטרנט
  • מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
    ספטמבר 28, 2016מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
  • ערוצי שיווק דיגיטלי
    נובמבר 1, 2017ערוצי שיווק דיגיטלי
  • שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
    יוני 20, 2017שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?

עמודים חשובים

  • תנאי שימוש ופרטיות
  • פרסום במגזין
  • חנות המגזין
  • תוכן פרימיום
  • המגזין בפייסבוק
  • קהילת המומחים
  • המגזין ביוטיוב
  • צור קשר

יצירת קשר מהירה

Thank You!
Your message has been sent successfully.

Send Message
מרקטינג פוסט © 2012-2020 MarketingPost.co.il