אחד הדברים הכי חשובים בכתיבת תוכן זה לשמור על מקוריות ויצירתיות. מקוריות ויצירתיות הן המעיינות שמהן נובעים הרווחים שלנו. העולם ובמיוחד העולם האינטרנטי אוהב את מי שחושב מחוץ לקופסה, את מי שמחדש ואת מי שמעז לנסות דברים חדשים. בשביל להצליח בכתיבה באינטרנט אנחנו צריכים מצד אחד לכתוב בפורמט קבוע של seo ומצד שני אנחנו צריכים להיות מקוריים ויצירתיים- לתת ביטוי מיוחד וייחדו רק לנו. מה שמבדיל אתכם מכל השאר הוא התוכן- לא הפורמט.

לפעמים קשה לכתוב תוכן מקורי גם כי כתבו על כל נושא הכול!!! וגם כי קשה כל פעם מחדש להמציא את הגלגל. אז מה עושים? בשביל לשמור על יצירתיות ומקוריות בכתיבה שלנו אנחנו צריכים להיות וירטואוזים. אנחנו צריכים לעשות שימוש בביטויים, במטבעות לשון, בעולם הפופ וגם באווירה הציבורית. כאשר אנחנו מעודכנים במה שקורה מסביבנו אנחנו יכולים להכניס זאת לכתיבה שלנו עם טוויסט אישי. כך למשל אנחנו יכולים לכתוב על ההופעה של מדונה כאשר אנחנו כותבים מאמר על חוקרים פרטיים. כמו למשל בין חוקר פרטי לפאפרצי- על ביקור מדונה בארץ והבאז התקשורתי!

במאמר זה אנחנו יכולים לכתוב על חוקרים פרטיים ולהכניס פסקה על כך שחוקרים פרטיים דומים מאוד לפאפרצי כי שניהם עוקבים אחרי אנשים. כך ייצרנו עניין ושילבנו חומר עדכני מחיי היומיום במאמר שלנו.

עשה ואל תעשה – על חשיבות המקוריות בכתיבת תוכן

אחד הדברים שאסור לעשות כאשר אנחנו כותבים תוכן זה להעתיק חומר כתוב מאתרים אחרים. העתקה של חומר כתוב היא גם הפרה של זכויות יוצרים והיא גם גורמת נזק ללקוחות שלנו- הם לא מקבלים את התמורה שהבטחנו להם, רוב הסיכויים שימנעו מלעבוד איתנו בעתיד והשם שלנו יוכתם בתעשייה, כמו ששבחים מפה לאוזן הן צורת שיווק חזקה ומשמעותית כך גם ניסיון עבודה שלילי עם לקוחות.
בנוסף לכך,Google מזהה תוכן משוכפל והוא מוחק בגלל זה אתרים מהרשימות שלו. יכול להיות שאתם תגרמו לכך שהאתר של המעסיק שלכם לא יקודם- בצורה הזו, המשכיות השיווק שלו תיפגע, אתם תאטו את קצב ההתקדמות שלו וברוב המקרים תעכבו את ההכנסה שלו. אין צורך להגיע למצבים כאלה- השיטה היא לבטא את היצירתיות שלכם במאמרים שאתם כותבים ולהרוויח את המוניטין שלכם בעצמכם. תוכן מקורי תמיד מביא את האתר שאנחנו מקדימים לתוצאות גבוהות יותר במנועי חיפוש והוא גם הרבה יותר מעניין ואיכותי- כולם מרוויחים.

כתיבה של תוכן מקורי צריכה להיות:
• רעננה- תכתבו על נושאים בזווית חדשה שאנשים לא מרבים להסתכל עליה.
• מחדשת-כתבו על נושאים לא שגרתיים.
• יצירתית- חשבו מחוץ לקופסא ותפתיעו את כולם.
• פורצת גבולות- השתמשו בשיטות שונות לכתיבת המאמר וצרו התלהבות סביבו.
• מעוררת השראה- השתמשו ברגש ואמפתיה במאמרים שלכם, תזדהו עם הקוראים וצרו תחושת קרבה.
• עשירה בדימויים- השתמשו בשפה לשונית מפותחת וגבוהה.

כאשר אנחנו כותבים מאמרים מקוריים אנחנו יוצרים לעצמנו תדמית של כותבים איכותיים. התדמית היא אולי הדבר החשוב ביותר באינטרנט ואחד הדברים היחידים שחשובים בתדמית שלנו הוא האמינות שלנו. כאשר אנחנו כותבים תוכן מקורי אנחנו שומרים על האמינות שלנו ומשיגים לעצמנו שם של כותבים איכותיים שכדאי לעבוד איתם. בעידן שלנו, כאשר אנשים רבים עוסקים בקופירייטינג- עלינו להתבלט. מקווים שהטיפים שהבאנו לכם היום יעזרו לכם ליצור מאמרים נהדרים שישימו את השם שלכם על המפה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *