כידוע, אתר אינטרנט מהווה חלק חשוב ביותר בתהליך השיווק באינטרנט של העסק שלנו. מכיוון שהשיווק באינטרנט תופס תאוצה הולכת וגוברת ככל שעובר הזמן, עסק ללא אתר, כמעט ואין לו זכות קיום. אבל, לפני שאנחנו מתחילים לכתוב לעצמנו את התכנים שנעלה לאתר, לפני שנכין את העמודים המיוחדים לכל מוצר או שירות שלנו, עלינו לבצע מספר צעדים מקדימים.

צעד ראשון: בחירת שם דומיין לאתר

אני ממליץ להשקיע מעט מחשבה בבחירת שם הדומיין. כדאי לא לסבך את העניינים יותר מדי ולחשוב על דומיין קצר, פשוט וזכיר שלא יהיה מסובך מדי לכתיבה.
לדוגמא, זה לא יהיה רעיון טוב לרשום דומיין דוגמת זה: i-want-to-go-to-petch-tikva וזה ממספר סיבות:

צעד שני: בחירת הפלטפורמה עליה יוקם האתר

בעבר, היה נהוג להקים אתרים בני מספר עמודים, שלא ניתן היה לערוך אותם או להוסיף דפים נוספים לאתר, בצורה קלה. היה צורך לפנות למי שבנה את האתר ולבקש ממנו שיבנה או יערוך את הדפים באתר. כיום, מכיוון שהדרישות השתנו, וכדי לשווק נכון באינטרנט צריך לעדכן תכנים באתר באופן קבוע, אנחנו חייבים שהוא יהיה מבוסס מערכת ניהול תוכן קלה ונוחה לשימוש, אך עם זאת גמישה מספיק כדי שנוכל להוסיף אפליקציות נוספות לאתר בצורה קלה. אני כמובן ממליץ להקים אתר על מערכת וורדפרס. זוהי מערכת ניהול תוכן, שניתן להוריד אותה בחינם, לנהל באמצעותה את האתר בקלות וגם להוסיף לאתר אפליקציות נוספות במידת הצורך, בקלות רבה יחסית.

צעד שלישי: בחירת ספק האיחסון לאתר

ספק האיחסון הוא זה שמחזיק לנו את האתר "באוויר" וזמין לגולשים. אנחנו חייבים לבחור ספק איחסון שהשרת שלו יתאים לדרישות מערכת ניהול התוכן שבחרנו בסעיף הקודם. בהנחה שבחרנו בוורדפרס, אנחנו נצטרך ספק איחסון שיש לו שרתי לינוקס. למרות שתנאי השירות של רוב ספקי האיחסון אינם כוללים זאת, כדאי מאוד שספק האיחסון ידע לתת תמיכה במערכת ניהול התוכן שבחרנו, על כל צרה שלא תבוא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *