• שיווק באינטרנט
  • אודות המגזין
  • צוות המומחים
  • המגזין ברשת
  • צור קשר
שיווק באינטרנט מפי המומחים שיווק באינטרנט מפי המומחים
  • יזמות וניהול עסק
    • כסף באינטרנט
    • פרילנסינג
    • פיננסים בעסקים
    • מכירות
    • ניהול זמן
    • התפתחות אישית
    • ארגז כלים לעסקים
    • שונות
  • שיווק ופרסום באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום ממומן בגוגל
    • בניית אתרים
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • שיווק במייל
    • שיווק בווידיאו
    • כתיבת תוכן וקופירייטינג
    • מוצרים דיגיטליים
    • תכניות שותפים
    • עיצוב גרפי לעסקים
    • ניהול מוניטין ברשת
  • ראיונות עם מומחים
  • מרקטינג צ’אנל
  • תוכן פרימיום
  • חנות המגזין
בניית אתרים

צעדים ראשונים בהקמת אתר אינטרנט לעסק

90 0
by אסף אפשטיין
מרץ 20, 2020יוני 4, 2020
צעדים ראשונים בהקמת אתר אינטרנט לעסק
0 Share 9views
FacebookTwitterlinkedin

כידוע, אתר אינטרנט מהווה חלק חשוב ביותר בתהליך השיווק באינטרנט של העסק שלנו. מכיוון שהשיווק באינטרנט תופס תאוצה הולכת וגוברת ככל שעובר הזמן, עסק ללא אתר, כמעט ואין לו זכות קיום. אבל, לפני שאנחנו מתחילים לכתוב לעצמנו את התכנים שנעלה לאתר, לפני שנכין את העמודים המיוחדים לכל מוצר או שירות שלנו, עלינו לבצע מספר צעדים מקדימים.

צעד ראשון: בחירת שם דומיין לאתר

אני ממליץ להשקיע מעט מחשבה בבחירת שם הדומיין. כדאי לא לסבך את העניינים יותר מדי ולחשוב על דומיין קצר, פשוט וזכיר שלא יהיה מסובך מדי לכתיבה.
לדוגמא, זה לא יהיה רעיון טוב לרשום דומיין דוגמת זה: i-want-to-go-to-petch-tikva וזה ממספר סיבות:

  • הדומיין ארוך מאוד
  • יותר מדי מקפים בין המילים
  • את שתי המילים האחרונות ניתן לכתוב במספר אופנים, לכן אם ננסה להגיד את הדומיין למישהו, נצטרך גם לאיית אותו. כדאי ששם העסק ו/או מילת המפתח החשובה ביותר יופיעו בו.

    חשוב לזכור: דומיין לאתר שפונה לקהל הישראלי צריך להיות בסיומת co.il, ואילו דומיין שפונה לקהל בחו”ל צריך להיות בסיומת com.
    טיפ ממני אליכם: אם העסק שלכם הוא אתם (למשל מטפל, מאמנת אישית וכד’) רעיון לא רע יהיה לרשום את שמכם בתור שם הדומיין, כמובן בהנחה שהוא לא מסובך מדי לכתיבה.

צעד שני: בחירת הפלטפורמה עליה יוקם האתר

בעבר, היה נהוג להקים אתרים בני מספר עמודים, שלא ניתן היה לערוך אותם או להוסיף דפים נוספים לאתר, בצורה קלה. היה צורך לפנות למי שבנה את האתר ולבקש ממנו שיבנה או יערוך את הדפים באתר. כיום, מכיוון שהדרישות השתנו, וכדי לשווק נכון באינטרנט צריך לעדכן תכנים באתר באופן קבוע, אנחנו חייבים שהוא יהיה מבוסס מערכת ניהול תוכן קלה ונוחה לשימוש, אך עם זאת גמישה מספיק כדי שנוכל להוסיף אפליקציות נוספות לאתר בצורה קלה. אני כמובן ממליץ להקים אתר על מערכת וורדפרס. זוהי מערכת ניהול תוכן, שניתן להוריד אותה בחינם, לנהל באמצעותה את האתר בקלות וגם להוסיף לאתר אפליקציות נוספות במידת הצורך, בקלות רבה יחסית.

צעד שלישי: בחירת ספק האיחסון לאתר

ספק האיחסון הוא זה שמחזיק לנו את האתר “באוויר” וזמין לגולשים. אנחנו חייבים לבחור ספק איחסון שהשרת שלו יתאים לדרישות מערכת ניהול התוכן שבחרנו בסעיף הקודם. בהנחה שבחרנו בוורדפרס, אנחנו נצטרך ספק איחסון שיש לו שרתי לינוקס. למרות שתנאי השירות של רוב ספקי האיחסון אינם כוללים זאת, כדאי מאוד שספק האיחסון ידע לתת תמיכה במערכת ניהול התוכן שבחרנו, על כל צרה שלא תבוא.

  • נקודות נוספות שאנחנו צריכים לבדוק לפני בחירת ספק האיחסון:
  • מה אנחנו מקבלים תמורת הכסף שלנו (שטח דיסק, תעבורת נתונים, תיבות מייל)
  • אופן התמיכה שאנו מקבלים (טלפון, אימייל, מערכת תמיכה)
  • האם ספק האיחסון מגבה את האתר והנתונים באופן קבוע (במקרה זה, אני ממליץ לא לסמוך רק על ספק האיחסון, אלא לדאוג גם לגיבוי קבוע משלנו)
  • תנאי התשלום והחזר כספי

    אני רוצה לחזור רגע לעניין הדומיין. במידה וספק נותן מתנה רישום דומיין חינם בהזמנת איחסון – אל תתפתו לזה. דאגו לרשום את הדומיין בעצמכם ועל שמכם.

    אלה היו 3 הצעדים הראשונים שצריך לבצע כאשר רוצים להקים אתר. מקווה שהמאמר נתן לכם נקודות למחשבה.

Prev Post

בניית עסק מנצח עם המשאבים שיש לנו

Next Post

ניהול רשימת תפוצה וצעדים ראשונים

More posts

שיווק ופרסום באינטרנט
שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
יוני 20, 2017אוגוסט 10, 2018

שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?

בניית אתרים
איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?
ינואר 14, 2020ינואר 14, 2020

איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?

כסף באינטרנט
איך ילדים יכולים להרוויח כסף
יוני 5, 2015אפריל 4, 2019

איך ילדים יכולים להרוויח כסף

Leave a Reply Cancel Reply

Your email address will not be published.

The Latest News

  • מילות מפתח או מילות חיפוש? (Keywords) ינואר 19, 2021
  • שיווק ומיתוג באינטרנט – הדור הבא ינואר 10, 2021
  • פרסום בטיק טוק (TikTok) יוני 9, 2020
  • מהו קידום לוקאלי וכיצד זה עובד? מאי 6, 2020
  • מה הסוד הגדול שכל הגורואים מסתירים ממך? אפריל 23, 2020
  • איך לבנות ניוזלטר בצורה נכונה אפריל 20, 2020

Follow Us

Facebook 0Fans
Youtube 0Subscriber
  • Latest
  • Popular
  • Comments
  • מילות מפתח או מילות חיפוש? (Keywords)
    ינואר 19, 2021מילות מפתח או מילות חיפוש? (Keywords)
  • שיווק ומיתוג באינטרנט – הדור הבא
    ינואר 10, 2021שיווק ומיתוג באינטרנט – הדור הבא
  • פרסום בטיק טוק (TikTok)
    יוני 9, 2020פרסום בטיק טוק (TikTok)
  • מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
    ספטמבר 28, 2016מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
  • ערוצי שיווק דיגיטלי
    נובמבר 1, 2017ערוצי שיווק דיגיטלי
  • שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
    יוני 20, 2017שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
  • 5 שנים agoאיציק עגם on שיווק באינטרנט – טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן

    מסכים איתך בקשר לחוסר מדידת לידים (המרות), היו לי מספר...

  • 5 שנים agoאור ממן on מילוי סקרים תמורת כסף – כסף טוב או בזבוז זמן?

    הי אני חושב שמילוי סקרים זה נחמד - אבל זה...

  • 5 שנים agoניסים אוחנה on 4 עקרונות המנחים בקידום אתרים

    היי hackerman מדובר בכתבה ישנה יחסית, אולם אני עדיין מכיר...

Most Popular

No shared posts

מרקטינג פוסט הנו מגזין לשיווק ופרסום באינטרנט. באתר תוכלו למצוא מאמרים, סרטונים, ספרים, קורסים, ראיונות עם מומחים ועוד ידע רב שלא יסולא בפז. מוזמנים גם להצטרף אלינו בפייסבוק וביוטיוב לפרגן לנו, להשתתף בפעילויות ולזכות בפרסים!

פרגנו בלייק 🙂

מאמרים פופולריים

  • מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
    ספטמבר 28, 2016מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
  • ערוצי שיווק דיגיטלי
    נובמבר 1, 2017ערוצי שיווק דיגיטלי
  • שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
    יוני 20, 2017שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
  • איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?
    ינואר 14, 2020איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?

עמודים חשובים

  • תנאי שימוש ופרטיות
  • פרסום במגזין
  • חנות המגזין
  • תוכן פרימיום
  • המגזין בפייסבוק
  • קהילת המומחים
  • המגזין ביוטיוב
  • צור קשר

יצירת קשר מהירה

Thank You!
Your message has been sent successfully.

Send Message
מרקטינג פוסט © 2012-2020 MarketingPost.co.il