אחד הערוצים היעילים והמהירים ביותר להשיג תנועת גולשים רלוונטית לאתר שלנו ולמעשה להביא לקוחות לעסק שלנו היא באמצעות קידום ממומן בגוגל. טכניקת פרסום זו נחשבת ליקרה יותר בטווח הארוך מקידום אורגני אולם לעומת הקידום האורגני מניבה תוצאות לטווח הקרוב. כל אחד יכול לפתוח קמפיין ממומן בגוגל עם חשבון GMAIL וכרטיס אשראי אולם מכאן ועד לניהול קמפיין מוצלח שיהיה גם רווחי ואפקטיבי הדרך ארוכה מאוד. להלן כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם בניהול הקמפיין שלכם.
קידום ממומן בגוגל – טיפים חשובים לקמפיין מוצלח בשנת 2022:
- השקיעו גם בעמוד נחיתה – מומלץ, בנוסף לאתר האינטרנט של החברה, להשקיע גם בדף נחיתה בודד ואיכותי. מדובר בעמוד אחד (ולא כמו אתר שהוא מרובה עמודים) שכל התוכן והעיצוב בו מכוונים לפעולה אחת שהיא בדרך כלל השארת פרטים והתעניינות בשירות. קל יותר למדוד ביצועים של דף נחיתה מאשר של אתר ובכלל כדאי לבדוק מה ממיר טוב יותר דף הנחיתה או האתר ולשם לכוון את התנועה מהקמפיין הממומן.
- מילות מפתח שליליות – משהו שלא הרבה משקיעים בו הוא נושא מילות המפתח השליליות. מומלץ להשקיע במחקר של מילות מפתח אלה ולהוסיף אותן למילות המפתח השליליות בקמפיין. מדובר במילים שלא נרצה שיובילו לחיפושים שלנו. לדוגמה: אם אתם מקדמים אתר בתחום הקידום האורגני אבל משווקים את השירות ולא רוצים שאנשים המחפשים ללמוד קידום אורגני יכנסו לתוצאות שלכם או ייחשפו אל התוצאה שלכם בכלל אז נוסיף לביטויים השליליים כל מה שקשור לקורס קידום אורגני, לימודי קידום אורגני ונגזרות שונות של הביטוי.
- בצעו מעקב על המרות – פעולה טכנית מעט יותר מורכבת מהקמת הקמפיין עצמו אבל בהחלט שווה מעקב. השקיעו במעקב המרות על ידי הקמת עמוד תודה, השתלת פיקסל המתממשק לאנליטיקס וגוגל אדס וכך המערכת תדע כשיש המרה.
- בצעו ניסויים כל הזמן – בשפה המקצועית זה נקרא A/B טסטינג. בחנו את המודעות שלכם כל הזמן, נסו לייצר שינויים קטנים במודעות ולראות כיצד אלה משפיעים על אחוזי ההמרה של המודעה… לעתים כמה שינויים קטנים הנבחנים לאורך זמן יכולים לשפר משמעותית את אחוזי הלחיצה על המודעות, מדד הרלוונטיות של המודעה ועוד.
לסיכום; קידום ממומן בגוגל יכולה בהחלט להיות תוספת נחמדה לאסטרטגיית הפרסום שלכם בדיגיטל אולם חשוב לשכור איש מקצוע מנוסה לביצוע העבודה וזאת מכיוון שאם תנסו לחסוך כמה מאות שקלים או מעט יותר מזה לניהול הקמפיין שלכם אתם עשויים להפסיד אלפי שקלים ויותר על ניסוי וטעיה. חשבון פשוט 🙂