אתם בטח יודעים שיש קשר ישיר בין כמה אתם:
מעריכים את עצמכם
מכירים את עצמכם
אוהבים את עצמכם

לכמה אתם מצליחים במכירות.

אנשי המכירות ובעלי העסקים המצליחים ביותר, הם אלה בעלי הערכה העצמית הגבוהה ביותר.
קשה מאד להצליח ולמכור ללקוחות פוטנציאלים וללקוחות קיימים, אם אתם לא באמת אוהבים את מה שאתם עושים ואתם לא סומכים על עצמכם ב 100% שאתם עושיםאת הטוב ביותר עבור הלקוחות שלכם.

נקודת הפתיחה הטובה ביותר בדרך להצלחה והגדלת המכירות: שבכל רגע נתון, תחשבו בדיוק כמו המצליחנים.

להלן שלושת המפתחות הבסיסיים שבלעדיהם הסיכוי להצליח, קלוש.

מפתח ראשון
בעלי עסקים ואנשי מכירות מוצלחים, קמים בכל בוקר מלאי אמביציה,מלאי דחף ורצון לפעול.
הם יודעים שהם מסוגלים לעשות טוב יותר, כל הזמן.
הם יודעים שהם טובים יותר מלפחות 80% מהמתחרים שלהם וזה עדיין לא מספיק להם.
הם רוצים להשתפר ולהיות הטובים ביותר כל הזמן.
המטרה שלהם להיות הראשונים בתחומם, אלה שמביאים את המכירות הגבוהות ביותר.

הם לא מתייחסים לחוסר הצלחה ככישלון, אלא כעוד שלב של למידה בדרך להשגת המטרה.
הם שאפתנים בצורה בלתי רגילה, נחושים בדעתם להיות המובילים בקבוצה המובילה, בכל מקום שאליו ילכו.
מחויבים למצוינות, ממוקדים מטרה ובעיקר: לוקחים אחריות על כל מה שקורה איתם.
בדרך הזו אי אפשר לא להצליח למכור ולהגיע לתוצאות מעולות.

מפתח שני
בעלי עסקים ואנשי מכירות מוצלחים יודעים איך לחסל באופן קבוע: הערכה עצמית נמוכה.

לכולנו יש פחדים שמגבילים את העשייה שלנו.
הפחדים העיקריים אצל רובינו, עומדים כמכשול בדרך להצלחה הגדולה.
הפחד מכישלון, מביקורת, או דחייה גורמים באופן ישיר להערכה עצמית נמוכה.

אבל האמת שזה לא באמת הפחד מכישלון או הפחד מדחייה שעוצרים אותך,  זוהי ההערכה העצמית הנמוכה אשר נגרמת על ידי אותם פחדים.
הציפייה מהפחד או הדחייה משתק ומחזיק אותנו מלעשות את מה שאנחנו צריכים לעשות כדי להיות בין המצליחנים ולהגיע למקום הראשון.

אחד הדברים שלמדתי במשך השנים זה שכולם מפחדים!
ההבדל בין הגיבור והפחדן שהגיבור אמיץ רק כמה דקות יותר מהפחדן.
גם כל מצליחן שאתה מכיר, מכיר את הפחד מכישלון ודחייה. אבל הוא ממתקדם למרות הפחד.
האדם הממוצע ייתן לפחד לנהל אותו ולהשתלט עליו, ובכך ימנע מעצמו להתקדם. התוצאה: הערכה עצמית נמוכה.

אחת הדרכים הפשוטות והמוצלחות ביותר להתמודד עם הפחד מכישלון ודחייה זה פשוט להגיד לעצמך מספר פעמים באופן קבוע במיוחד לפני פגישת מכירה: "אני איש מכירות מוצלח, זו עובדה!"
אולי זה נראה טיפשי, אבל שווה לנסות, לא?

במשך הזמן תרגישו שזה כבר בא לכם טבעי ולמרות הפחד מדחייה, תראו שאתה מתקדמים לכיוון המטרה בצעדי ענק.

מפתח שלישי

אנשי מכירות ובעלי עסקים מצליחנים מאמינים בחברות ובמוצרים שהם מוכרים ב 100%.
הם מודעים ליכולת הגבוהה שלהם לסגור את העסקה הקרובה, הם פועלים מתוך ביטחון.
בדרך הזו, מאד קל ללקוחות שלהם לבטוח בהם ולהרגיש שהם עושים את הבחירה הנכונה כשהם רוכשים מהם.

יש קשר ישיר בין רמת הביטחון של בעל העסק או איש המכירות, לאיכות המוצר.
כשהמוצר מדהים ואין ספק שהוא מתאים ויעשה את הטוב ביותר ללקוח, לא צריך לשכנע את הלקוחות שכדאי להם לרכוש.
מספיק לספר להם מספר עובדות על המוצר או השירות והלקוח כבר מרגיש את ההתלהבות והביטחון ורוצה להיות חלק מהחיבור הזה.
התלהבות אמיתית, פשוט מדבקת. ואני לא מתייחסת להתלהבות מלאכותית שנועדה ליצור מניפולציה.

אנו יודעים היום כי אכפתיות היא אלמנט קריטי למכירות מוצלחות. 

ככל שאתה אוהב את העבודה שלך, מחויב לחברה שלך למוצרים או לשירותים שלך,
ככל שאתה מתנהל באופן טבעי, בכנות ובאמת אכפת לך מהלקוחות שלך, אתה תרוויח יותר.

כשאתה חושב איך לעזור ללקוחות שלך לקחת את ההחלטה הנכונה בשבילם, גם אם זה אומר לא למכור להם את המוצר שלך, ככה יהיו לך יותר לקוחות נאמנים והרבה הרבה יותר כסף בבנק, מבטיחה

המצליחנים, פשוט אוהבים את העבודה שלהם – בדוק!
הלקוחות מרגישים את זה וכתוצאה מכך, הם רוצים לקנות מהם שוב ושוב וממליצים עליהם לחבריהם.
תזכרו, אף אחד לא יותר טוב מכם, אף אחד לא יותר חכם מכם, רק שהמצליחנים כבר פועלים לפי שלושת המפתחות האלה, ובזכותם הם מגיעים בכל יום לשיאי מכירות חדשים.

גם אתם יכולים להתחיל לתרגל את שלשות מפתחות ההצלחה האלה, מבטיחה לכם שאתם תראו שהתוצאות יהיו מדהימות ויגיעו בהקדם.

בהצלחה

לטיפים חינמיים נוספים שיעזרו לכם למכור יותר,
אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור: http://goo.gl/9JWeXR

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *