כאשר אנחנו מתכוננים ונערכים לאירוע ולא ממש משנה אם זו מסיבת בר מצוה, ברית, בריתה או חתונה. אירועים מטבעם דורשים הרבה מאוד השקעה של כסף. אולם האירועים, התקליטן, האוכל וכמובן גם הבגדים לבני המשפחה ולעיתים, אנחנו מותירים את הצלם לסוף הרשימה כי הוא בעצם לא שייך לאחד הרכיבים של האירוע עצמו ומסיבה זו יש כאלה המסתפקים בצלם שלא גובה מחיר יקר. כמו צלם מתחיל או צלם שאינו מבוקש מסיבות שונות.

חשוב לדעת כי נכון שהצלם אינו מרכיב את האירוע עצמו באותו זמן, אך מה שיישאר לכם לאחר האירוע, אחרי שהאוכל ייגמר והאורחים ישובו לביתם, התזמורת תקפל את כליה והאורות באולם יכובו, אלו רק התמונות. תמונות שצולמו באופן מקצועי ואיכותי יהוו מזכרת הולמת לאירוע בו השקעתם כל כך הרבה משאבים, כסף, זמן, תכניות, ריצות וסידורים. אם בדיוק בקטע הזה של הצילום תבחרו בצלם שאינו מנוסה על מנת לחסוך במחיר, הרי שאתם עשויים לאכול אותה בגדול, כאשר התמונות ה'דפוקות' לא יעוררו בכם חשק לעיין בהם ובכך בעצם תפסידו את כל המזכרת מהאירוע.

בוחרים אך ורק בצלם בעל ניסיון –

אמנם כולנו בעד לעודד בעלי מקצוע חדשים היוצאים לשוק העבודה, אך כאשר הדבר מגיע לאירוע הפרטי שלנו אנחנו בוודאי לא נרצה להיות שפני ניסיון ועל כן לא נוותר על צלם מנוסה ומקצועי שיתעד וינציח עבורנו את האירוע באופן הכי מקצועי והכי מושלם כדי שנוכל לחוות מחדש את האירוע ולהריח את ההתרגשות שהייתה שם כי היא תעלה מבין התמונות כאשר הצלם המקצועי ייטיב להכניס את ההווי ואת הרוח שהיה באירוע אל תוך הצילומים האוטנטיים.

כאשר אנחנו בוחרים בצלם שאינו מנוסה בצילומי אירועים אנחנו מסתכנים בכך שהוא יפספס סצנות חשובות כי לא תמיד הוא יהיה מודע אליהם. צלם מנוסה כבר יודע מתי עליו לעמוד הכן עם המצלמה מוכנה כדי לתפוס את הפוזה הייחודית והמבוקשת.

אתם לא רוצים שבתמונות החתונה לא יהיה תיעוד של שבירת הכוס בחופה למשל, דבר שצלם שאינו מנוסה לא תמיד יהיה מוכן לקראת הרגע הגדול.

כך גם, חשוב לכם שהצלם יהיה ערוך מבחינת הציוד הדרוש לצילום בתנאים שהאולם והאורות המיוחדים מעמידים לרשותו. רק צלם מנוסה ידע להתמודד עם הכול כראוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *