תחום השיווק והפרסום באינטרנט הוא תחום רחב ידיים ויש אינספור טכניקות לשיווק של עסקים ברשת. כל מי שקורא כאן באתר המגזין הוא כנראה יזם המגיע מהתחום או בעל עסק המעוניין להעמיק את הידע שלו בתחום השיווק באינטרנט כדי להשתמש בידע הזה לשווק את העסק שלו ולהגדיל את ההכנסות שלו. לאחרונה פגשנו חברת וילונות מקסימה שרצתה לשווק את עצמה באמצעות האינטרנט, להגיע לקהל שלא יכולה הייתה להגיע אליו לעולם מהמקום בו היא יושבת ולשלח וילונות בהזמנה אישית לפרטיים ועסקים בהזמנות שיבצעו אונליין. אך איך מגיעים אל אותם אנשים? הנה כמה דרכים שבאמצעותן חברת הווילונות מביאה לעצמה לקוחות אונליין.

קידום אורגני בגוגל:

טכניקת הפרסום העיקרית שהם עושים בה כדי לשווק את עצמם היא באמצעות קידום אורגני בגוגל. כך למעשה החברה משקיעה כסף, זמן ומשאבים בקידום במעלה תוצאות החיפוש כאשר אנשים מבצעים חיפושים הקשורים ברכישת וילונות לבית או לעסק. ישנם אלפי חיפושים בחודש בעברית לביטויים בתחום ועבור אותם ביטויים החברה רוצה להופיע בראש תוצאות החיפוש. הגולשים שיגיעו אל האתר יוכלו להתרשם ממגוון הווילונות המוצעים באתר ואף להזמין את הווילון המועדף עליהם במידות המותאמות להם במשלוח עד הבית.

מתי נבצע קמפיין ממומן?

קמפיין ממומן היא טכניקת פרסום לטווח הקצר כפי שאתם כבר יודעים. חברת הווילונות תשלם לגוגל/פייסבוק כדי לפרסם את המודעה שלה ויגבה ממנה תשלום עבור כל לחיצה על המודעה על ידי הגולשים. ישנן חברות המשקיעות בקמפיין באופן שוטף, אולם בדרך כלל מומלץ לקדם קמפיינים ממומנים בחודשים חלשים מבחינת מכירות בעסק ו/או בחודשי טרנד ומכירות כמו חודשי החגים, מבצעי הבלאק פריידי וכד'. כך אנשים בעלי נטייה צרכנית גבוהה יותר ואחוז גבוה יותר של אנשים מבצע רכישה כיוון שהם מבצעים את החיפושים לצורך ביצוע רכישה מידי לניצול המבצעים.

האם שיווק ברשתות חברתיות מתאים פה?

אין ספק כי הרשתות החברתיות תפסו מקום של קבע בחיים שלנו ואנשים רבים משקיעים שעות במהלך היום לגלישה ברשתות החברתיות. משום כך, גם עבור חברת וילונות כמו וילונות רפאל זה יהיה נהדר להשקיע בשיווק ברשתות החברתיות. כמובן שכדאי להיצמד לחברת פרסום מקצועית שתדע לעשות זאת נכון.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *