אם כתיבת מאמרים, ניהול בלוג או הצעת שירות מסוים לא מדבר אליכם אך אתם בכל זאת רוצים לעשות קצת כסף באינטרנט יש לנו את הפתרון עבורכם. מה אם היו מציעים לכם לקנות את המוצרים שאתם רגילים לקנות לבית/ לעבודה/ לבית הספר אבל לקבל בחזרה אחוזים מהקנייה? אם הרעיון מסקרן אתכם המשיכו איתנו!

על מה למעשה אנחנו מדברים כאן?

אתר snapin מציע לכם לקנות מוצרים נבחרים, בכל סופר, לצלם את הקבלה שמוכיחה כי אכן קניתם את המוצרים המסוימים, ולאגור סכום כסף מסוים מרכישת המוצרים לפי האחוזים הנקבעים על ידי האתר (10%-100%!)- לחשבון שלכם. כאשר הסכום מהאחוזים שצברתם מגיע ל 100 שקל, האתר מבקש ממכם את פרטי הכתובת שאליה אתם רוצים לשלוח את הצ'ק. עד הנקודה שבה אתם מקבלים את הצ'ק פיזית אתם לא צריכים לעשות שום דבר- כל העלויות על חשבון האתר. לאחר מכן אתם יכולים להפקיד אותו לחשבונכם, והנה הרווחת 100 שקל! את ה100 שקל האלו אתם יכולים לקבל כל חודש- במידה והסכום המצטברת מגיע ל 100 או שפשוט הסכום שהצטבר לכם באותו החודש מועבר לחודש הבא, כך אתם לא מאבדים את מאזן סכומכם.

דרך זו נהדרת להרוויח כסף באינטרנט בלי מאמץ בכלל, ברכישת מוצרים שבממילא אתם קונים כל שבוע, בדרך זאת אתם רק מרוויחים.

בואו נחדד את היתרונות בדרך הזו להרוויח כסף באינטרנט:

אם אתם מחפשים את הדרך הקלה, הנוח והנגישה ביותר להרוויח כסף כל חודש ואפילו לקבל החזר מלא על מוצרים, כל מה שעליכם לעשות הוא להצטרף לאתר, לצלם קבלות, לשלוח ולהנות מהצטברות הכסף בחשבון האתר!

איך לעשות כסף באינטרנט

ידוע לנו שכיום כמעט בכל בית קיים מחשב שמחובר לאינטרנט, אך הבעיה האמתית טמונה בכך שלא כל אחד יודע שבהחלט אפשר לנצל את זמן הגלישה כדי להרוויח כסף.                                אז איך לעשות כסף באינטרנט אתם שואלים? בקלי קלות!

ריכזנו עבורכם כמה רעיונות שיעזרו לכם להוסיף עוד כמה מאות שקלים להכנסה החודשית בקלות וביעילות מבלי לטרוח לצאת מהבית. על ידי ביצוע מספר פעולות שממילא אתם עושים בזמן הגלישה תוכלו להגדיל את הכנסתכם.

  1. מילוי סקרים – אם חשבתם שהדעות שלכם לא חשובות לאף אחד, יש לכם טעות. אתרים רבים מציעים לשלם כסף על הדעה שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר ולמלא כמה שיותר סקרים. זאת אחת הדרכים הקלות והנפוצות ביותר להרוויח כסף והדבר לא כרוך כלל במאמץ. עבור כל סקר שתמלאו תקבלו כמה שקלים בודדים, אך חשוב לציין שהתמדה מביאה תוצאות ובסופו של יום התשלום הזעום נערם ומוסיף לכם הכנסה נוספת.

 

  1. מכירת חפצים באיביי – אם יש בבעלותכם חפצים שתכננתם להשליך לאשפה, עצרו הכל ותחשבו על זה רגע, אתם יכולים למכור אותם ולהרוויח עליהם כסף באינטרנט. לא תאמינו על מה אנשים מוכנים לשלם כסף, שווה לכם לנסות.

 

  1. קריאת מיילים – אתרים רבים מוכנים להעניק לגולשים תשלום על קריאת מיילים, לרוב מדובר בפרסומות שיווקיות. תוכלו לקבל תשלום נוסף אם תצליחו לצרף עוד חברים לאתר. חשוב לזכור כי אתם לא נבחנים על תוכן המייל, לכן לא מחייב לקרוא את הכתוב.

 

  1. חבר מביא חבר – על כל חבר שיצטרף לאתר דרככם תקבלו עוד כמה שקלים לחשבונכם מבלי לנקוף אצבע. ככל שהחבר שלכם יהיה פעיל באתר וירוויח יותר, כך תרוויחו אחוזים על הפעילות שלו. כיום משתלם להיות מקושרים ברשתות החברתיות.

 

משחקים, חברים, משחקים – תמיד רציתם לדעת איך לעשות כסף באינטרנט דרך משחקים? עד היום זה נשמע לכם כמו חלום? תנו לי לבשר לכם כי החלום שלכם התגשם.  אתרים שונים מציעים

  1. תשלום לגולשים על השתתפות במשחק ברשת מול גולשים אחרים, כך שלא תצטרכו לנצח כדי להרוויח. היתרון הוא שאם תנצחו במשחק תקבלו יותר כסף. אך כמו בכל חלום, יש קאטצ' קטן, תצטרכו להיות מעל גיל 18 כדי להשתתף.

 

  1. צפייה בפרסומות – אתרים שונים משלמים לכם כדי לצפות בפרסומות ביוטיוב, אין צורך באמת לצפות בפרסומת אלא רק לחכות שספירת השניות על המסך תסתיים ותוכלו להמשיך לפרסומת הבאה. תוכלו באותה מידה לפתוח כמה חלונות של פרסומות במקביל מאתרים שונים.

 

לסיכום, חשוב לציין כי קיימות עוד המון דרכים איך לעשות כסף באינטרנט, כל מה שאתם נדרשים לעשות זה לבחור באיזו דרך אתם רוצים להרוויח את הכסף ולפנות בכל יום כמה דקות לביצוע הפעולות. זכרו, התמדה מניבה תוצאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *