להרוויח כסף מיוטיוב בדרך כלל דורש מאיתנו עקביות, השקעה ויצירתיות. כדי להרוויח כסף מהסרטון הראשון יהיה עליך להכיר את השטח, להצטייד נכון, להיות יצירתי, ולהתמיד בצילום והעלאת הסרטונים.
אנשים רבים שואלים איך מרוויחים כסף מיוטיוב אך מוכנים לעשות מעט בעבור זה. אני מודה, זו אינה הדרך הפופולרית ביותר כיום להרוויח כסף כי מעט מאוד אנשים הופכים פופולריים ביוטיוב לעומת כמות הסרטונים העולים שם מדי יום וכמות האנשים המעלים את הסרטונים הללו.

יוטיוב הוא אתר הצפיות הגדול ביותר עם מיליוני מבקרים מדי יום (ויותר) ואנשים רבים כיום מנסים לקדם את עצמם בעזרת יוטיוב. אין ספק כי העולם פחות סבלני היום לטקסט ומדבר יותר בשפת הווידיאו ולכן עסקים רבים עובדים על שיווק מאסיבי בעזרת יוטיוב, אנשים עם חלום המקדמים את עצמם בעזרת יוטיוב ואנשים אחרים שאפילו מתפרנסים מהסרטונים שלהם ביוטיוב.

הרווח העיקרי מסרטונים ביוטיוב מגיע מפרסומות אדסנס או פרסומות בתוך הסרטון. מאז שגוגל קנתה את יוטיוב היא אפשרה מיזוג נוח ויעיל בערוצי היוטיוב שלנו ובלחיצת כפתור נוכל להוסיף פרסומות אדסנס לכל סרטון מקורי בערוץ שלנו. ככל שהסרטון פופולרי יותר ומושך אליו יותר צפיות בכל יום כך גדלים הסיכויים שלנו לרווחים. ערוץ הוא מכלול סרטונים של אותו משתמש. ישנם ערוצים בעולם אפילו של ילדות בנות 12-14 שמונים עשרות אלפי מנויים ומיליוני צפיות בסרטוני הערוץ. אם רק הילדות האלה ידעו למנף את הערוץ שלהן לכסף – אין ספק שהם יושבות על מכרה זהב.

כדי להרוויח כסף מיוטיוב צריך רעיונות טובים לסרטונים, שימוש נכון במילות מפתח ובהגדרות העלאת הסרטון, אם אינכם יודעים כיצד להביא יותר צפיות לסרטונים שלכם אתם מוזמנים להשאיר כאן למטה תגובה ואשתדל לעזור.

על אף שהיום כדי לצלם סרטון ליוטיוב לא צריך ממצלמה דיגיטלית ב300-400 ש"ח או אפילו סמארטפון שלבטח כבר יש לכם – דאגו שרמת הסרטון שלכם תהיה מספיק טובה אפילו עוד לפני רמת התוכן שאתם מפרסמים… השתדלו שהמצלמה לא תרעד יותר מדי, שהרוחות לא יפריעו ברקע, שהשמש לא תסנוור את המצלמה, שהתמונה לא תצא חשוכה וכו'…

אם יש לכם עוד שאלות, בקשות ועזרה שאתם זקוקים לה, אתם מוזמנים להשאיר לי תגובה כאן למטה. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *