פייבר הוא אתר מסחר אונליין שבו אנשים מציעים שירות המתחיל מ 5$- מכאן שמו (fiverr).

האתר מיועד בעיקר לאנשים שרוצים להרוויח כסף מהבית ולהציע שירותים בתחומים כמו נגינה, ציור, כתיבת/ תרגום מאמרים, יצירה ועוד. ישנם אנשים שמסתמכים על הצעת שירותים כהכנסה נוספת או כהכנסה בלעדית. לרוב פרילנסרים יציעו שירותים בעיקר.

האתר פייבר הוא פלטפורמה טובה להציע שירותים בגלל הקהל הרב שלו, כלומר הפוטנציאל שמישהו ירכוש את השירותים שלכם גבוה. היתרון הבולט של פייבר הוא העובדה שאתם יכולים להיות בנוחות הבית שלכם, לקבוע את זמני העבודה שלכם על הצעות השירות שהצעתם, לעשות סידורים תוך כדי, ולהרוויח קרוב ל20 שקל על ביצוע משימות קטנות שאתם אוהבים, עושים בקלות ומהירות ומרוויחים על כך כסף!

האתר הוא מקום טוב לפרילנסרים להציע שירותים כמו כתיבת מאמרים, תרגום תוכן, יצירת עיצובים לאתרים ועוד, ויכול לתפקד כהשלמת הכנסה או אפילו כהכנסה מלאה בחודש!

כיצד אתם יכולים להרוויח כסף מפייבר:

  1. חשבו על מה הסכום שאתם רוצים לקבל בחודש בקפיצות של 20 שקל בחודש.
  2. חלקו את הסכום שאתם רוצים להרוויח ב-20 וכך תראו כמה עבודות אתם צריכים לעשות בחודש- את כמות העבודות האלה אתם יכולים לחלק לפי הנוחות שלכם, לדוגמא אם נוח לכם להשקיע בהשלמת העבודות בשבועיים ולאחר מכן לנוח זאת שיטה אחת או אם נוח לכם לפזר את העבודות על חודש שלם בקצב רגוע יותר, לפי בחירתכם.
  3. חשבו על אילו שירותים אתם יכולים להציע. יש לזכור מספר נקודות חשובות בהצעת השירותים:
  1. צרו בסיס לקוחות קבוע. בצורה הזו אתם תוודאו כי יש לכם גורם הכנסה קבוע ולא תשאירו אותו לגורל. נסו להציע ללקוחות שהזמינו ממכם שירותים נוספים או דומים , או להציע עסקאות חבילה- שישתלם להם להזמין את שירותיכם לטווח ארוך יותר. ככל שתיצרו בסיס של אמון בין לקוחותיכם כך הסבירות שהם ישמיכו להזמין את שירותיכם יגדל, ובהתאם גם ההכנסה שלכם.

לסיכום, האתר פייבר הוא שיטה טובה להרוויח כסף באינטרנט- חשבו אילו שירותים יעילים אתם יכולים להציע, פרסמו אותם ותתחילו לעשות כסף בצורה הנוחה ביותר מהבית!

כסף באינטרנט

 

אנשים רבים לא היו מתנגדים לעשות "כסף קל" שיזרום בכל חודש לחשבון הבנק ללא השקעה גדולה, אך הם אינם מודעים לעובדה שאכן ניתן לעשות כסף באינטרנט כהכנסה נוספת ללא מאמצים רבים הכרוכים בהקמת עסק פיזי (אך כן דורשים עבודה והתמדה). כיום לא צריך לצאת מהבית כדי להרוויח כסף ובנוסף לא תמיד דרושים כישורים מיוחדים לשם כך.

בגדול יש עשרות דרכים שבאפשרותם להכניס לכם כסף מדי חודש. לא צריך להיות גאון גדול בשוק ההון או בעל כישרון כתיבת בלוגים ותכנים שיווקיים. תוכלו להרוויח גם על ידי ביצוע פעולות פשוטות כגון: מילוי סקרים, צפייה בפרסומות, קריאת מיילים, השתתפות במשחקי מחשב ומכירת חפצים שנמצאים בבעלותכם ואינם בשימוש.                                                    כלל העבודות הללו לא דורשות ידע מסוים אלא נחוץ רק מחשב שמחובר לאינטרנט, זמן פנוי והתמדה מרובה בכדי להרוויח כמה שיותר כסף באינטרנט.

במידה ואכן יש לכם כישורים מיוחדים, כמו כן בא לכם להרוויח כסף ממשהו שאתם אוהבים וממילא מתעסקים בו כל היום במחשב, אז עבורכם נמנה את הדרכים שבהם תוכלו לעשות כסף מגלישה באינטרנט. אם אתם בלוגרים עם אתר משלכם, תוכלו לכתוב ספרים אלקטרוניים ולמכור אותם כספר דיגיטלי ובכך גם לפרסם את עצמכם וליצור לעצמכם שם בתחום. עליכם להכניס לבלוג תכנים מעניינים שימשכו קהל רחב לבקר באתרכם וככל שיגדל מספר הצפיות יגדלו גם הרווחים שלכם.     בנוסף במידה והכתיבה זורמת אצלכם בדם, באפשרותכם לעסוק בכתיבה תוכן לאתרים. לא מעט אתרים מחפשים אנשים בעלי כישרון כתיבה שיווקית ומוכנים לשלם על זה כסף.  אם זה לא עובד, תמיד תוכלו לפרסם שיעורים פרטיים או ייעוץ באינטרנט, תתפלאו אבל זה עסק דיי ריווחי במצטבר.                                                                             יתרה מכך, אם אתם בקיעים בעיצוב אתרים, פיתוח אפליקציות או עריכת תמונות זה הזמן לחלוק עם עולם האינטרנט את הידע שלכם, הוא שווה כסף.

דרך נוספת שבה תוכלו להרוויח היא מכירת שטחי פרסום. במידה ויש לכם אתר משלכם תוכלו למכור את שטחי הפרסום שבצד העמוד לחברות שונות שמעוניינות להציב פרסומות בדפך. בנוסף אם האתר שבבעלותכם חזק ויש לו מספר כניסות עצום בכל יום תוכלו לבקש תרומות מהגולשים. תתפלאו, אבל אם האתר ממש טוב אנשים מוכנים לתרום סכומים גדולים של כסף כדי שהאתר ימשיך להיות פעיל.

בשורה תחתונה, יש באפשרותכם לעבוד במשרה מלאה או כהכנסה נוספת בשעות הפנאי מהבית. היתרון בדבר הוא שאתם בוחרים את השעות הנוחות לכם וגם מקבלים על זה כסף באינטרנט. היום אתם כבר לא חייבים להתעורר מוקדם בבוקר לעבודה שאינכם אוהבים ולנסות להתחבב על הבוס. אתם יכולים לשבת על כוס נס מול המחשב בפיג'מה הנוחה שלכם ולהגדיל את ההכנסה החודשית שלכם בכמה מאות שקלים בכל חודש.                           כל מה שנותר לכם לעשות, זה לבחור מהי הדרך בה הכי נוח לכם להרוויח כסף ולהתחיל לעבוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *