כמו שכולנו רוצים להרוויח כסף בקלות, כך אנחנו אנחנו רוצים שההשקעה שלנו תהיה מינימלית ככל האפשר. מה אם יכולתם להיפתר מה"ג'אנק" בבית שלכם ובאותו הזמן להרוויח עליו כסף? מכירת פריטים ישנים או פריטים שאין לכם שימוש בהם באיביי יכולה לייצר לכם הכנסה צדדית שאפילו לא ידעתם שיכולה להיות לכם.

רתם מכירים את הפריטים האלה שמתאבקים לכם בבית כמו ספרים ישנים, פרטי ביגוד והנעלה חדשים לגמרי שקטנים/ גדולים עליכם ואתם פשוט לא מוכנים לזרוק… מה עם מוצרים אלקטרונים כמו פלייסטישן ישן ומשחקים שאף אחד לא צריך יותר?

על כל אלה אתם יכולים להרוויח כסף! כך גם תיפתרו מהבלאגן וגם תחזירו את עלות ההוצאה המקורית על הפריטים.

אז כיצד אתם עושים זאת?

  1. ראשית עליכם ליצור חשבון בפייפאל ובאיביי. אם אין לכם עדיין, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאיביי, להירשם ולאחר מכן תהיה לכם אפשרות להירשם גם לפייפאל עם אותה כתובת האימייל. כל מה שאתם צריכים זה להשלים את ההרשמה ויש לכם חשבונות! יש לציין שחייב להיות לכם כרטיס אשראי בינלאומי בכדי שיכבדו את התשלום שלכם.
  2. לאחר מכן עליכם להיכנס לאפשרות של מכירה- בוחרים את הקטגוריה הספציפית של המוצר, אתם בוחרים מאפשרויות מוכנות שמוצגות בפניכם- מעולם לא הייתה דרך קלה יותר לעשות כסף באינטרנט.
  3. לאחר מכן אתם יוצרים את עמוד המכירה שלכם- בשם המוצר תרשמו את הפרטים הספציפיים שלו. לדוגמא אל תכתבו "משחק פלייסטשן", תכתבו את דגם הפלייסטשן שלו המשחק מתאים, את שם המשחק ורצוי גם את מצבו- חדש/ ישן וכו'. בצורה הזו הסיכוי לכך שימצאו את המוצר שלכם בחיפושים גדל, הרבה תיאורים והפריט שלכם ממקום גבוה יותר ברשימת התוצאות. בשלב הבא תוכלו להוסיף תמונה של המוצר שאתם מעלים למכירה- רצוי שהתמונה תהיה ברורה ומזווית שמציגה אותה בצורה הטובה ביותר. אם אתה מוכרים משהו קטן רצוי לשים חפץ לידו יהיה ניתן להבין את גודלו כמו עיפרון או מטבע.
  4. בשלב האחרון אתם בוחרים את המחיר ההתחלתי שבו אתם רוצים למכור את המוצר. לפני כן רצוי לבדוק אם ישנם מוצרים זהים למוצר שאתם רוצים למכור ואם יש, תיתנו את ההצעה האטרקטיבית ביותר בכדי להעלות את סיכויי הקנייה ממכם. לאחר זאת תצטרכו למלא את פרטי המשלוח- כמה אתם דורשים על דמי המשלוח בארץ ולעולם ונותנים הערכה עד איזה תאריך הקונה יקבל את המוצר.

לאחר התהליך יתקבל לכם אימייל האם המוצר נמכר ובאיזה סכום ותוכלו לשלוח לקונה אישור מכירה.

לסיכום, מכירת פריטים/ מוצרים ישנים שאינכם צריכים בבית, ואין לכם שימוש בהם יותר באמצעות איביי היא דרך מצויינת להרוויח סכום כסף נכבד מהצד בצורה בטוחה ויעילה שבה אתם מציעים למכירה להמון את פריטיכם. היתרון הגדול הוא שעשיתם כסף באינטרנט בקלות ודרך הבית!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *