שניסים פנה אליי וביקש ממני שאכתוב למגזין, התגובה הראשונה שלי הייתה , אני לא מתקרב למגזינים האלה אך אני בטוח שתמצא הרבה "גורואים" שיקפצו על המציאה.

הסיבה שאני רוצה שיהיה לך טור היא שאני גיליתי שהדרך שלך שונה – משם נפגשנו לכוס קפה בארומה בנהרייה והשאר היסטוריה (והרבה עתיד וכיף שנחלוק פה)

לפני 13 שנים הגעתי לעולם האינטרנט ממקום של צורך, הייתי חייב לייצר עוד כסף עוד הכנסות ואז באמת שלא היה כלום בעברית, מלמידה עצמית התחלתי להרוויח דולר ועוד דולר ובלבד הכנסה אינטרנטית שגדלה לה לאיטה בנוסף לעבודתי.
התוצאות השיווקיות שלי באותה תקופה במשרה שהייתה לי (כן כן הייתי כמעט 3 שנים שכיר לאחר נפילה כלכלית קשה שחוויתי) היו חסרות תקדים גיליתי שאפשר להשיג את תוצאות הדרושות בחודש גם ביומיים שלוש ומקסימום בשבוע. כאשר פיטרו אותי בגל פיטורים בחברה לא חשבתי פעמיים והתחלתי לתת שירותים לעסקים שונים לאט לאט בעיקר עם התמחות על מדיה חברתית.

אבל לא בזה עסקינן.

להבדיל מרוב הגורואים שבדרך כלל מלמדים עסקים איך להצליח בעסקיםבעזרת "הסודות, הכלים, הפורמולות ותחבולות השונות" אני עברתי תהליך הפוך. הרבה יותר קל להרוויח כסף ולשווק מוצרים משלי, את העסק שלי מאשר לעשות פעילות ולהדריך עסקים אחרים, בעזרת האינטרנט אני נהנה ממינוף שיכול לקחת אותי לאן שאני רק רוצה…

אז כן – בשנתיים האחרונות פיטרתי את כל הלקוחות שלי למעט לקוחות שאני עובד איתם על בסיס של ייעוץ נקודתי (ומשתלם)
אז אחרי כל החפירה הזו הגיע הזמן שנכתוב קצת על "תאכלס" מה צריך לעשות כדי שהעסקים שלך יתחילו לפרוח (באמצעות האינטרנט).
לכל גורו יש את הסוד שלו – חלק פיצחו את השיווק בפייסבוק, חלק למדו מהמומחים הכי נחשבים בעולם (או בעברית תרגמו קורסים מחו"ל) איך לעשות הא ודא, חלק מספיק להירשם לרשימה שלהם בשביל להתעשר , ואני בטוח שאתם יודעים על מה אני מתכוון
הכל בולשיטטטט חברים…

הדבר היחיד שצריך זה "משפך שיווקי מקצועי" שיעשה עבורכם את העבודה בשביל זה צריך:

נבהלתם?
לא צריך להיבהל אם עושים את זה נכון.
ואם המשפך שלכם יעבוד טוב וימיר טוב תוכלו למצוא הרבה מאד שיתופי פעולה ושופתים שישווקו אותו עבורכם
אז מה כן צריך ללמוד? מה כן כדאי לעשות לבד?
ללמוד זה טוב ואני ממליץ ללמוד מה "כיף לך לעשות לבד" ומה לתת לאחרים לעשות עבורך.
היום בעבור פרסום בפייסבוק וגוגל בד"כ גובים 10% מעלות הפרסום וזה בד"כ הרבה יותר זול מהזמן של בעל עסק אז לכל עסק פשוט כדאי למצוא נותני שירותים טובים וזהו… (נותני שירותים שזה המקצוע שלהם לא נותני שירותים שרק מלמדים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *