מילוי סקרים תמורת כסף – כסף טוב או בזבוז זמן?

קיימות דרכים רבות לעשיית כסף באינטרנט. אחת מהן, קלה במיוחד, היא מילוי סקרים תמורת כסף. על ידי מענה על מספר שאלות במגוון נושאים, מהבית, ובלי להתאמץ או להיות בעל כישרונות יוצאי דופן, תוכל גם אתה להשלים הכנסה ולהרוויח כסף מסקרים. נשאלת השאלה האם מילוי סקרים היא דרך משתלמת להרוויח כסף באינטרנט, או שמא מדובר בבזבוז זמן מוחלט. במאמר זה, צוות המומחים של "מרקטינג פוסט", המגזין הישראלי לשיווק ולעשיית כסף באינטרנט, מסביר לנו על מילוי סקרים כדרך להרוויח כסף באינטרנט וחושף בפנינו את היתרונות מול החסרונות של דרך זו.

מידע על מילוי סקרים תמורת כסף ברשת

קיימים אתרים רבים ומגוונים המציעים לגולשים לענות על סקרים בנושאים שונים תמורת תשלום. סקר הוא, כידוע, שאלון קצר שמטרתו היא לספק מידע למזמין אותו. רבים מהאנשים נוטים שלא לענות על סקרים, כמו בטלפון כך גם ברשת, בשל הזמן הדרוש לשם כך ובשל חוסר התועלת והעניין שלהם במילוי הסקרים. לכן, החליטו החברות המזמינות את הסקרים לשלם לגולשים המוכנים לענות על סקרים וכך לתגמל אותם ולעודד אותם להשיב על כל סקר ללא הבחנה. כך התפתחה השיטה להרוויח כסף מסקרים.

איך זה עובד?

במרבית המקרים, תידרש להירשם לרשימת תפוצה באתרים המציעים מילוי סקרים תמורת כסף, ואז תתחיל לקבל סקרים שונים לתיבת המייל שלך. כמובן שככל שתענה על יותר סקרים, כך תרוויח יותר כסף. היתרון הבולט בשיטה זו הוא שאין צורך בכישרון ובניסיון קודם בכדי להרוויח כסף מסקרים, אלא מדובר במלאכה טכנית לחלוטין, פשוטה מאוד ונגישה ביותר. אולם בדרך פרנסה זו קיים גם חסרון שאין להתעלם ממנו, והוא הקושי לייצר סכום כסף מהותי שיספק הכנסה או לפחות השלמת הכנסה נאותה עבורך.

טיפ חשוב להתחלה

כדאי לפנות למומחים בתחום ולמצוא את השיטה האידיאלית עבורך, על מנת שתוכל גם אתה להרוויח כסף דרך האינטרנט בקלות וביעילות מרבית. מילוי סקרים תמורת כסף מהווה את אחת הדרכים להפיק רווח קל דרך הרשת, למרות שאולי אין זו הדרך האידיאלית עבור כל אחד.

 

 

 

 

 

תגובה אחת

  1. הי אני חושב שמילוי סקרים זה נחמד – אבל זה סכומים מאוד נמוכים,
    הייתי ממליץ להתחיל להכנס לעולם השיווק שותפים או למכור באתר אמזון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *