כיום נראה שכולם כותבים – ברשתות החברתיות כולם מבטאים את עצמם במגוון נושאים, ובמקרים רבים גם מפרסמים את השירותים שלהם ברבים. לכאורה נראה שמדובר ביכולת בסיסית ביותר שלא דורשת עבודה של אדם מקצועי, אך האם זה באמת כך? קידום ברשתות חברתיות יכול להיות קצת יותר מורכב מזה.

כתיבה פשוטה – האם זה אכן כך?

כתיבה ברשתות חברתיות מאופיינות במספר גורמים המייחדים תחום זה – כל הטקסטים ברשתות החברתיות הם קצרים וקולעים ביותר, כי אף אחד לא מצפה לקרוא משהו ממש ארוך, ואם כן, אז המסר השיווקי בטקסט הארוך צריך להיות מספיק קליל ולא מופרז, על מנת שהאדם עצמו ירצה לקנות את המוצר או השירות שלכם. במילים אחרות – זה רק נראה פשוט. ופעמים רבות, גם כשנראה שהאדם עצמו כותב את המסרים בעמוד העסקי שלו (למשל, הם כתובים בגוף ראשון), זה ממש לא מעיד על כך שאין מאדם מקצועי שמבצע את הכתיבה עבורו.

מאפיינים נוספים של כתיבה שיווקית ברמה גבוהה

בכדי ליצור תכנים ברמה גבוהה שישיגו את המטרות שאתם מציבים לעצמכם בהיקשרות שלכם בעמוד הפייסבוק, יש להכיר גם את העולם של האנשים שמעבירים את מיטב זמנם ברשת, וגם את "חוקי המשחק" בעולם הפרסום. ראוי לציין שחוקים אלה משתנים באופן תדיר ביותר, מה שאומר שנדרשת גמישות, יכולת לימוד עצמי ועמידה בסטנדרטים הולכים וגבהים כל הזמן. בסופו של יום, יש מספיק סיבות מוצדקות לכך שקיים מקצוע שכזה – קופירייטינג (כתיבה שיווקית), והיעזרות במומחים בתחום זה תאפשר לכם לפנות את הזמן הדרוש ליצירת טקסטים קולעים וגם תיתן תוצאות הרבה יותר מרשימות.

שיתוף פעולה עם משרד יחסי ציבור

במקרים מסוימים, ישנם מקצועות שכתיבה בגובה העיניים נותנת את התוצאות הטובות ביותר – לדוגמא, כאשר רופא פונה למטופליו באופן ישיר (הן בכתב והן באמצעות וידיאו), נוצר קשר הרבה יותר חזק. לעיתים מומלץ לפנות למשרד יחסי ציבור מקצועי שיעזור לכם בכתיבה שיווקית היכן שצריך ויעזור להפיק את המיטב מהטקסטים שאתם יוצרים עבור עמוד הפייסבוק שלכם או האתר. קידום ברשתות חברתיות בסיוע המשרד של נאוה ענבר תאפשר לכם לקבל את התוצאות הטובות ביותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *