אפליקציית טיק טוק היא אחת האפליקציות הפופולריות ביותר בעולם כיום ומונה למעלה ממיליארד משתמשים, כאשר מעל 80% מהם הנם משתמשים הפעילים מדי יום באפליקציה. לא פלא שעסקים רבים חסידים של פרסום בטיק טוק. טיק טוק מאפשרת לאנשים לצלם, לערוך ולהעלות סרטונים קצרים של עד 15 שניות ולמשתמשים מסוימים אפילו עד 60 שניות. הסרטונים הפופולריים ביותר הנם סרטונים מצחיקים, סרטוני ריקוד וליפסינג אם כי כיום עסקים רבים נכנסים לשוק הפרסום בטיק טוק ומפרסמים אינספור מוצרים ועסקים שונים בדרכים שונות. ישנם כוכבי רשת המבוססים על פרסום מטיק טוק בלבד המרוויחים מאות אלפי דולרים בחודש בשיתוף פעולה עם מותגים שונים, לכן אם אתם בעלי עסק ומחפשים ערוץ פרסום נוסף – בהחלט שווה להכיר מעט יותר את אפשרויות הפרסום באפליקציה הפופולרית הזו.

קהל היעד של טיק טוק:

מרבית האנשים המשתמשים בטיק טוק הנם אנשים צעירים אם כי ככל שעובר הזמן גם הנושא הזה מתאזן לו. כיום בערך שליש מהמשתמשים הרשומים באפליקציה הם בכלל בני נוער מתחת לגיל 18. סך הכול מרבית המשתמשים באפליקציה הנם אנשים המגיעים לגיל 30-35 בלבד ואחוז קטן של משתמשים עובר את הגיל הזה. חברות פרסום המטרגטות קהל יעד צעיר ותוסס יכולות בהחלט למצוא מקום של קבע בכל הקשור להשקעת פרסום בטיק טוק.

פרסום בטיק טוק – איך ניתן לעשות זאת?

אילו סרטונים כדאי לייצר לשיפור הפופולריות של העמוד שלי?

מומלץ לייצר סרטונים מצחיקים וכאלה שיכולים להיות ויראליים. חשוב לציין כי טיק טוק לא מקדמת סרטונים על בסיס המוניטין של הערוץ או על בסיס הצלחה של סרטונים אחרים שיש לכם בערוץ שלכם. כלומר – סרטון אחד שלכם יכול להצליח ולהיות ויראלי ואילו סרטונים אחרים כמעט ולא יזכו לחשיפות. מלבד סרטונים טובים ואיכותיים טוב גם להשתמש בכותרת מושכת לסרטון, בהאשטגים ולחפש אפילו האשטגים טרנדיים שיכולים להיות קשורים אליכם ואל המוצרים שלכם שתוכלו להשתמש בהם. כדאי לייצר גם אתגרים ולשפר את המעורבות של הקהל עם המותג שלכם.

כמה טיפים לסיום על פרסום בטיק טוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *