• שיווק באינטרנט
  • אודות המגזין
  • צוות המומחים
  • המגזין ברשת
  • צור קשר
שיווק באינטרנט מפי המומחים שיווק באינטרנט מפי המומחים
  • יזמות וניהול עסק
    • כסף באינטרנט
    • פרילנסינג
    • פיננסים בעסקים
    • מכירות
    • ניהול זמן
    • התפתחות אישית
    • ארגז כלים לעסקים
    • שונות
  • שיווק ופרסום באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום ממומן בגוגל
    • בניית אתרים
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • שיווק במייל
    • שיווק בווידיאו
    • כתיבת תוכן וקופירייטינג
    • מוצרים דיגיטליים
    • תכניות שותפים
    • עיצוב גרפי לעסקים
    • ניהול מוניטין ברשת
  • ראיונות עם מומחים
  • מרקטינג צ’אנל
  • תוכן פרימיום
  • חנות המגזין
בניית אתרים

3 דברים שחייבים לעשות בבניית אתר חדש

110 0
by דרור מגל
אפריל 9, 2020יוני 3, 2020
3 דברים שחייבים לעשות בבניית אתר חדש
0 Share 11views
FacebookTwitterlinkedin

יש 3 דברים שכדאי לכם, מבחינתי זה בגדר חובה לעשות כאשר מקימים אתר חדש. גם אם אתם לא מתכוונים או לא חושבים שתסתכלו בנתונים בשלב הראשון, יש סיכוי סביר שתצטרכו אותם בעתיד כאשר תרצו לקדם את האתר או לפרסם אותו.

התחברו לגוגל אנליטיקס:

גוגל אנליטיקס הינה שירות חינמי מבית גוגל המאפשר לקבל סטטיסטיקות על האתר שלכם. ברמה הבסיסית אפשר לקבל נתונים חשובים: כמויות גולשים, דפים נצפים, מילות מפתח מהן הגיעו לאתר, מהם הדפים מהם נכנסו לאתר, מהם הדפים מהם יצאו מהאתר, אילו דפדפנים הגולשים משתמשים ועוד נתונים רבים אחרים. ברמה המתקדמת יותר ניתן לבצע תכנותים שונים כגון חלוקה של האתר לסגמנטים / אזורים, הגדרת מטרות ויעדים (רישום לידים לדוגמא), הגדרת משפכים ועוד המאפשרים ממש לנתח לעומק את תנועת הגולשים, להבין אותה ולשפר את האתר ולהגדיל את אחוזי ההמרה. על מנת להתחבר לשירות יש צורך לפתוח חשבון במערכת, לקבל קוד (אותו נדביק בתוך האתר) ולאחר מכן כדאי לוודא שיש נתונים.

התחברו לגוגל וובמסטר, כלי מנהלי האתרים של גוגל:

השירות החינמי הזה של גוגל מאפשר לכם גם לקבל נתונים חשובים על האתר ועל הנראות שלו מבחינת מנוע החיפוש. האם יש חסימות שמונעות את סריקתו על ידי מנוע xml החיפוש? האם גוגל קורא וסורק את דפי האתר? יש צורך להכין מפת אתר בפורמט xml ” : ולהגיש אותה לגוגל דרך המערכת ולוודא שהדפים של האתר נסרקים. חפש בגוגל “sitemap generator.

פתחו חשבון בגוגל ADWORDS:

גם אם אתם עדיין לא מתכוונים לפרסם כלום, אני ממליץ לכם לפתוח חשבון בגוגל ולתייג את הגולשים שנכנסים לאתר שלכם, אם אפשר לפי הדף / נושא שאליו adwords גלשו. מה זה אומר טכנית? פתיחת חשבון, ללכת לקהלים, רשימת שיווק מחדש ולפתוח רשימה, להגדיר את אורך חיי הגולש ברשימה, תלוי כמה זמן הוא רלוונטי מה זה אומר מעשית? יצירת שטחי פרשום נוספים עבור העסק שלכם – באתרים אחרים! זהו קובץ שנשתל .(cookie כל גולש שייכנס לאתר שלכם יקבל עוגייה (בכינויה הידוע במחשב הגולש (לא עושה נזקים). מעתה הרשימה / רשימות שלכם תתחלנה לגדול ככל שתאספו יותר עוגיות ויותר גולשים. כאשר תרצו לפרסם שוב לקהל היעד שכבר היה באתר שלכם ומכיר אתכם ואת השירות שלכם – תוכלו להקים קמפיין פרסום בגוגל. קמפיין מסוג זה נקרא remarketing או retargeting שיכוון לקהל זה.

Prev Post

רעיונות שונים ומגוונים לשימוש במערכת דיוור אלקטרוני

Next Post

בחירת ספק אחסון מתאים לאתר

More posts

שיווק ופרסום באינטרנט
איך חברת וילונות יכולה לשווק את עצמה באמצעות האינטרנט
דצמבר 2, 2019דצמבר 2, 2019

איך חברת וילונות יכולה לשווק את עצמה באמצעות האינטרנט

כתיבת תוכן וקופירייטינגשיווק ופרסום באינטרנט
מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
ספטמבר 28, 2016אפריל 4, 2019

מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?

שיווק ופרסום באינטרנט
ערוצי שיווק דיגיטלי
נובמבר 1, 2017אוגוסט 10, 2018

ערוצי שיווק דיגיטלי

Leave a Reply Cancel Reply

Your email address will not be published.

The Latest News

  • שיווק ומיתוג באינטרנט – הדור הבא ינואר 10, 2021
  • פרסום בטיק טוק (TikTok) יוני 9, 2020
  • מהו קידום לוקאלי וכיצד זה עובד? מאי 6, 2020
  • מה הסוד הגדול שכל הגורואים מסתירים ממך? אפריל 23, 2020
  • איך לבנות ניוזלטר בצורה נכונה אפריל 20, 2020
  • טעויות שבעלי אתרים עושים באתר שלהם – חלק א’ אפריל 16, 2020

Follow Us

Facebook 0Fans
Youtube 0Subscriber
  • Latest
  • Popular
  • Comments
  • שיווק ומיתוג באינטרנט – הדור הבא
    ינואר 10, 2021שיווק ומיתוג באינטרנט – הדור הבא
  • פרסום בטיק טוק (TikTok)
    יוני 9, 2020פרסום בטיק טוק (TikTok)
  • מהו קידום לוקאלי וכיצד זה עובד?
    מאי 6, 2020מהו קידום לוקאלי וכיצד זה עובד?
  • מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
    ספטמבר 28, 2016מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
  • ערוצי שיווק דיגיטלי
    נובמבר 1, 2017ערוצי שיווק דיגיטלי
  • שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
    יוני 20, 2017שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
  • 4 שנים agoאיציק עגם on שיווק באינטרנט – טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן

    מסכים איתך בקשר לחוסר מדידת לידים (המרות), היו לי מספר...

  • 5 שנים agoאור ממן on מילוי סקרים תמורת כסף – כסף טוב או בזבוז זמן?

    הי אני חושב שמילוי סקרים זה נחמד - אבל זה...

  • 5 שנים agoניסים אוחנה on 4 עקרונות המנחים בקידום אתרים

    היי hackerman מדובר בכתבה ישנה יחסית, אולם אני עדיין מכיר...

Most Popular

No shared posts

מרקטינג פוסט הנו מגזין לשיווק ופרסום באינטרנט. באתר תוכלו למצוא מאמרים, סרטונים, ספרים, קורסים, ראיונות עם מומחים ועוד ידע רב שלא יסולא בפז. מוזמנים גם להצטרף אלינו בפייסבוק וביוטיוב לפרגן לנו, להשתתף בפעילויות ולזכות בפרסים!

פרגנו בלייק 🙂

מאמרים פופולריים

  • מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
    ספטמבר 28, 2016מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
  • ערוצי שיווק דיגיטלי
    נובמבר 1, 2017ערוצי שיווק דיגיטלי
  • שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
    יוני 20, 2017שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
  • איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?
    ינואר 14, 2020איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?

עמודים חשובים

  • תנאי שימוש ופרטיות
  • פרסום במגזין
  • חנות המגזין
  • תוכן פרימיום
  • המגזין בפייסבוק
  • קהילת המומחים
  • המגזין ביוטיוב
  • צור קשר

יצירת קשר מהירה

Thank You!
Your message has been sent successfully.

Send Message
מרקטינג פוסט © 2012-2020 MarketingPost.co.il