כל בעל עסק אינטרנטי אמור להכיר בעוצמתו הרבה של הכלי שנקרא "פייסבוק". בעזרת הכלי הנהדר הזה ניתן להגיע לגולשים מכל רחבי העולם בקלות, במהירות ובאופן ממוקד.
פרסום בפייסבוק נפוץ כיום בקרב כל בעלי העסקים והחברות ומי שלא נמצא בפייסבוק לא נמצא על המפה. כל בעל עסק הרוצה ללמוד קורס פייסבוק בחינם יוכל להיכנס לאתר קורסים אונליין של OnlineSchool ולעשות זאת. בעזרת הפרסום והשיווק בפייסבוק ניתן לייצר לידים איכותיים וממוקדים שיהפכו ללקוחות שלכם.
צוות המומחים של "מרקטינג פוסט", המגזין הישראלי לשיווק ולעשיית כסף באינטרנט, מסביר לנו מהן 3 השיטות היעילות ביותר לפרסום ושיווק בפייסבוק בעזרתן תוכלו לייצר לידים איכותיים עבור העסק שלכם.
- פרסמו בקבוצות רלוונטיות לתחום העניין שלכם
הפייסבוק בנוי מקשרים חברתיים המבוססים על תחומי עניין ונושאים משותפים. עליכם לאתר היכן קהל היעד שלכם נמצא ובאיזו שפה הוא מדבר.
מצאו כמה שיותר קבוצות פייסבוק בעלות נושא קרוב לנושא בו אתם מפרסמים והתחילו לפרסם את המוצר/העסק שלכם. כמובן שיש לעשות זאת בעדינות, ברגישות ובהתאמה לאופי הקבוצה בה מפרסמים.
זכרו, קבוצות פייסבוק, כמו קבוצות חברים בעולם הפיזי, הן אוסף של אנשים המעוניינים להחליף מידע ולתקשר זה עם זה.
פרסום בפייסבוק לא תמיד מתקבל בברכה בקרב חברי הקבוצות השונות, לכן יש לפעול בהתחשבות ובדגש על תועלת עבור חברי הקבוצה. (מומלץ לצפות בקורס אונליין וולמוד כיצד לפרסם בפייסבוק בצורה חכמה)
- דף אוהדים לעסק שלכם
פתחו דף אוהדים לעסק שלכם והתמקדו בו בהנעה לפעולה הרצויה לכם.
מומלץ מאוד לכלול בדף שלכם לשוניות עם שדות למילוי פרטים או דף נחיתה עם מידע ממוקד על המוצר שלכם שמעודד השארת פרטים.
פעולה זו תייצר לכם לידים רבים ואיכותיים.
- חשיפה ויראלית בפייסבוק
התקינו כפתורים המאפשרים שיתוף, לייק ותגובה בכל מקום אסטרטגי באתר שלכם ובדף הנחיתה.
אופציה זו כמובן קיימת מאליה בדף הפייסבוק של העסק שלכם, אך תוכלו לבקש מחברים לשתף תוכן ולהגיב בדף שלכם ובכך להגדיל את החשיפה.
פרסום בפייסבוק עובד מצוין עם סרטונים, לדוגמא, וכשאר הם טובים הם הופכים לויראליים. נסו זאת בעצמכם על ידי יצירת סרטונים קצרים ומדליקים.
לסיכום, ככל שהפרסום שלכם יתפשט ברחבי הפייסבוק, כך גדלים הסיכויים שלכם לייצר לידים איכותיים וממוקדים למוצר שאתם משווקים או מוכרים.