סרטונים הם המלך החדש של מנועי החיפוש משום שגוגל בעיקר יודע שאנשים אוהבים לראות בעיניים יותר מאשר לקרוא. זה משרת את המטרה של כולם – העסקים שרוצים למכור, הלקוחות שרוצים לראות בעיניים מה מציעים להם, וגוגל שרוצה לקדם תוכן איכותי משובח לגולשים. משום כך, סרטונים בכלל וסרטוני תדמית ומכירות בפרט הפכו להיות קלים כל כך להפקה ולהפצה, וכולם מחפשים אותם בגוגל, ביוטיוב, בפייסבוק ובכל מדיה אפשרית. כך שתוכלו ליהנות מכל הקידום המועדף שגוגל אוהב בכל הערוצים האלה. יחד עם עבודתו של רעיונאי טוב תולכו להגדיר טוב יותר גם תכנית של סרטונים שתרצו לשווק במדיה לתועלתכם. בחירת רעיונאי מתחילה בתיק העבודות שלו. זה ייתן לכם מושג מה תוכלו לבקש ממנו ומהן יכולותיו והדרך שבה הוא חושב. יחד, תוכלו לרתום את המצלמה ואת המיקרופון כדי להעביר ללקוחות שלכם בדיוק למה כדאי להם לבוא אליכם.
עמוד מכירה עם סרטון קצר ולעניין
יש סיבות מצוינות לכך שערוצי הקניות למיניהם מצליחים – הם מציגים ללקוחות את המוצר בשלל הצורות והאופנים שבהם אפשר להשתמש בהם וטוב מראה עיניים ממקרא מילים שרק מבטיחות יתרונות ותועלת אבל עד שלא תראו בעצמכם לא תאמינו. כלומר, אם רעיונאי המתמחה בכתיבה שיווקית לעסקים יצליח לתסרט לכם את המסר השיווקי המצוין והמדויק ביותר של מה שהמוצר שלכם יכול לתת ללקוחות שלכם, זה יהיה בדיוק מה שעשוי להגדיל את מספר המכירות בצורה משמעותית. הדרך מהצפייה בסרטון ועד ההקלקה על הכפתור שמוביל לדף הקנייה קצרה מאוד. זה בדיוק כמו להיות בחנות, לראות אתכם מדגימים את המוצר ומסבירים ללקוח למה הם זקוקים לו.
אם אתם יודעים למכור – עשו זאת בסרט
אם אתם יודעים שיש לכם כישורי מכירה וכל מה שנותר לעשות הוא רק השיווק, רעיונאי טוב ייתן לכם דרך להציג בסרטון מכירתי את הכישורים שלכם למשוך לקוחות ולהביא אום לחנות שלכם באתר או החנות הפיזית. בסרט תוכלו להפגין את כל הכישורים והיכולות שלכם שאינכם יכולים להציג בכתב ובתוכן שיווקי. זוהי המעלה הגדולה ביורת של סרטון בדף המכירות שלכם שגוגל אוהב לקדם והלקוחות שלכם יאהבו לראות.