שיווק ומיתוג באינטרנט זה תחום סופר דינמי המשתנה כל הזמן. מה הטרנדים החדשים בעולם השיווק והמיתוג? מה הן המגמות המתחזקות?

מה הכוונה שיווק ומיתוג באינטרנט בימים אלו

שיווק היא פעילות המקדמת מוצר שיכול להיות סחורה, שירות או רעיון ומה הוא מיתוג? מיתוג או המונח המקצועי מותג מתייחס לסך כל העמדות, הרגשות והתפיסות הקיימות אצל הצרכנים בנוגע לאובייקט. בתהליך המיתוג נרצה לייחס למותג שלנו ערכים חיוביים כמו איכות, יוקרה ושירות טוב.

מה הם שיווק ומיתוג באינטרנט?

אנו חיים בעולם דיגיטלי ואנו חייבים נוכחות בדיגיטל. בשנת 2020 עם משבר הקורונה יותר יותר בעלי עסקים הבינו כי הדרך היחידה להשאיר את העסק קיים היא באמצעות שיווק ומיתוג באינטרנט.

מה הטרנדים הכי בולטים שיווק ומיתוג באינטרנט לשנת 2021?

מיתוג העסק שלכם באופן מקומי –  Google My Business –  הביקוש לחיפוש מקומי גדל באופן משמעותי, גם בגלל הקורונה אנשים מחפשים עסקים קרובים לבית! ישנה עלייה בשימוש  במפות גוגל באפליקציות ובאתרים המשתמשים בגוגל מפות . גוגל הבינה כי עליה לתמוך בעסקים הקטנים ומאפשרת לעסקים מקומיים לפרסם בקלות רבה יותר את אתר שלהם בחיפוש ובגוגל מפות באמצעות פלטפורמה המכונה Google My Business. הביקוש לבניית אתרים שיווק ומיתוג באינטרנט בקרב עסקים קטנים ילך ויגדל בזמן הקרוב משום שרבים מבינים כי על מנת להישאר רלוונטיים הם חייבים להישאר על המפה של גוגל.

חיפוש סמנטי בגוגל – עולם ה SEO  מתאים את עצמו לסוג החיפושים החדש – חיפושים סמנטיים.  SEO היא אופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש המכונה גם קידום אתרים, קידום אורגני. קידום האתר במנוע החיפוש לא באופן ממומן אלא על ידי  יצירת תוכן איכותי והבאת תנועה לאתר מחוצה לו. התוכן הקיים חייב להשתדרג ולהתאים לחיפושים סמנטיים  ההופכים ליותר ויותר פופולריים. מה הכוונה חיפוש סמנטי בגוגל? כאשר אנו שואלים בגוגל שאלה המתחילה באופן הבא: האם אני יכול? האם כדי לי? האם אני זקוק? מה היא? מה הם? . חיפוש סמנטי הכוונה היא מענה על שאלות הגולשים בהתייחס למשמעות ולכוונה האמיתית מאחורי השאלות. החיפושים הסמנטיים הפכו לפופלריים בחיפושים בעברית בגוגל. אנחנו אפילו כבר לא מקלידים אלא פשוט שואלים את המכשיר.

נוכחות ברשת הטיק טוק – אפלקציית TikTok  היא פלטפורמת המדיה החברתית השישית בגודלה עם 800 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש (Hootsuite). בני נוער מהווים 32.5 אחוז ממשתמשי TikTok. עם כל כך הרבה משתמשים ברחבי העולם, והיכולת לשתף תוכן על גבי פלטפורמות מדיה חברתית אחרות (בטח שראיתם סרטוני TikTok צצים בדפדפן, באינסטגרם או בפיד ווידאו של פייסבוק), בכל מקום של TikTok הוא מדהים. השאלה היא, כיצד יכולים משווקים להשתמש בפלטפורמה המשגשגת הזו? יש לנו תחושה שהשאלה הזו תיענה בדרך זו או אחרת ב -2021.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *