A4

הדרך העיקרית שבה לקוחות פוטנציאליים של כל חברה מגיעים לאתר של כל חברה היא חיפוש פשוט בגוגל. אם אתה בעל עסק כלשהו, קטן כגדול, הדרך העיקרית שלך לקבל חשיפה מדויקת ללקוחות הפוטנציאליים האמתיים שלך היא דרך הופעה בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל תחת מושגים רלוונטיים למוצר שלך. על מנת לעזור לכם להתחיל להבין את נבכי האלגוריתמים המסובכים ששולטים בסדר תוצאות החיפוש של גוגל, אספתי רשימה של ארבעה דברים שכל בעל עסק צריך לדעת.

 

תכירו את שלושת החלקים המרכזיים של האלגוריתם של גוגל- תוכן, קישורים, ומדיה חברתית.

כעסק, יש שלושה דברים עיקריים שעליך לעשות על מנת למקסם את ערוץ השיווק החזק ביותר שלך, הרי הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. הראשון הוא לשפר ולדייק את התוכן באתר שלך. השני הוא לחזק את הלינקים לאתר שלך באתרים אחרים, והשלישי הוא שימוש נכון וחכם במדיה חברתית. עכשיו, למרות שחשוב להבין את כל החלקים האלה, יש מן הסתם דרך נכונה או לא נכונה להפיק תועלת מכל אחד מהאלמנטים האלה. שימוש לא נכון בכל אחד מעמודי התווך של קידום אתרים בגוגל יכול להביא תוצאות הפוכות ואפילו להוריד את דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש.

 

תוכן ללא תוכן אינו שווה דבר

דבר שהרבה חובבנים בתחום שיפור דירוג האתרים בגוגל עושים הוא שימוש במחוללי תוכן שמייצרים תכנים מבוססי מילות חיפוש שיש להם מעט מאוד אמינות אנושית. כל אדם שירא במהירות את התכנים, שבפועל מייצרים משפטים חסרי פשר בלתי תלויים אחד בשני, אבל אולי נכונים מבחינה תחבירית. אבל, החברה החדשנית ביותר בעולם חכמה הרבה יותר מזה, והאלגוריתם של גוגל יודע לזהות את ההבדל בין תוכן טוב, איכותי, ואנושי, על פני תוכן שמיוצר בצורה אוטומטית. אחת הדרישות הבסיסיות לשיפור הדירוג של אתרכם בגוגל הוא יצירה של הרבה תוכן באתר, תוכן איכותי, נכון, והכי חשוב- רלוונטי ללקוחות שלכם.

היתרונות של עבודה מהבית

קישורים איכותיים מקשרים אתכם לדירוג גבוה יותר

גם כשזה מגיע לקישורים, יש דברים שקל לייצר אך לא באמת "עובדים" על האלגוריתם של גוגל- כאשר אתם רוכשים קישורים באתרים אחרים, גוגל יודעת לרוב לזהות את מקורות הקישור כמקור בלתי אמין, ודירוג האתרים של האתר שלך יכול להיפגע. הדרך הנכונה לייצר דירוג אתרים גבוה דרך קישורים היא להרוויח את הקישורים באתרים אחרים. הדרכים העיקריות לעשות זאת הן על ידי שותפויות תכנים- כאשר האתר שלכם מציג תכנים מאתר אחר ולהיפך כחלק משותפות ארוכת טווח, ויח"צ- דרכו תוכלו לקדם את העסק שלכם ובסופו של דבר גם את האתר שלכם בעזרת אתר חדשותי או מגזין כלשהו שיכתוב כתבה אודות השירות שלכם, או הכרזה חדשותית כלשהי של העסק שלך.

 

מדיה חברתית

מדיה חברתית היא אחד הכלים החזקים ביותר בארסנל של המשווק המקוון. ובעוד יש לה הרבה יתרונות נוספים, אחד היתרונות העיקריים הוא דירוג האתר שלכם. גם פה צריך לדעת איך לעשות זאת- יש רשתות חברתיות שהערך שלהם מבחינת דירוג האתר שלכם הוא יחסית נמוך- למשל, Facebook, שגוגל רואה כמתחרה שלה. לעומת זאת, פלטפורמות שפחות פופולריות בישראל- לדוגמה Twitter וQuora. אבל הפלטפורמה החשובה ביותר להיות פעיל בה על מנת לשפר את דירוג האתר שלך היא כנראה גוגל+– הפלטפורמה החברתית בבעלותה של גוגל. חשוב תמיד להשתמש במילות מפתח רלוונטיות בפוסטים שלכם ולקשר באופן קבוע לאתר שלכם, ולעמודים פנימיים באתר שלכם, שקשורים לתכנים ספציפיים.
זאת הייתה רק טעימה של האלמנטים הבסיסיים בתחום קידום האתרים האורגני, מן הסתם שיש מגוון רחב הרבה יותר של טקטיקות ואסטרטגיות ליישם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *